پکیج پیچ‌های داخل آیفون 12 پرو

255٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100٪ اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور 
تعداد

مجموعه کامل پیچ‌های داخل آیفون 12 پرو 

پیچ‌های داخل آیفون از نوع پنلوپ هستند که از جنس استیل ساخته شده‌اند. این پیچ‌ها به طور خاص برای تعمیر و باز کردن آیفون‌ها طراحی شده‌اند. طراحی منحصر به فرد این پیچ‌ها باعث می‌شود که امکان دسترسی به داخل آیفون برای تعمیرات و تعویض قطعات به راحتی فراهم شود.

پیچ‌های داخل آیفون انواع مختلفی دارند که به صورت دقیق و منظم در داخل دستگاه قرار دارند. این پیچ‌ها به کمک ابزارهای خاصی که به نام ست آچار و پیچ گوشتی معروف هستند، باز می‌شوند و می‌توان قطعات داخلی آیفون را تعویض کرد.

برای تعمیرات و باز کردن آیفون، نیاز است که ست تعمیرات مناسب را در اختیار داشته باشید تا از آسیب به قطعات داخلی آیفون جلوگیری کنید.

پکیج پیچ‌های آیفون 12 پرو شامل تمام پیچ‌های داخل آیفون می‌شود. این پیچ‌ها به دلیل ریز بودن ممکن است که گم شود. شما عزیزان می‌توانید پکیج کامل آن را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

در هنگام خرید توجه بفرمایید که این پکیج شامل پیچ‌های زیر آیفون 12 پرو نمی‌شود.


اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران 

مشخصات

برند
اپل
مدل
iPhone 12 Pro

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

مکنده مخصوص باز کردن آیفون

449٬000 ‎تومان
مکنده مناسب باز کردن آیفون به صورت انبری | I Opener مناسب باز کردن تمام مدلهای آیفون مراقبت از ال سی دی در هنگام باز کردن بدون رساندن آسیب...

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

برد آیکلود آیفون سری 12 | iCloud...

از اطلاع از موجودی و قیمت تماس
برد ایکلود سری iPhone 12 مناسب جهت swap و یا استفاده از قطعات دست نخورده و کامل ، دوستانی که تعمیرات آیفون دارند برد آیکلود جهت اوراق...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید