باتری اورجینال آیفون 12 | iPhone 12 Original Battery

2٬177٬000 ‎تومان
بدون مالیات

مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

باتری آیفون 12 اورجینال

یکی از مهم‌ترین قطعات آیفون، باتری آن است که در صورت قرار گرفتن در شرایط نامناسب همچون ضربه شدید، ولتاژ غیر عادی، نفوذ آب و رطوبت و شارژر نامناسب و تقلبی ممکن است؛ دچار صدمات جبران ناپذیری شود که تنها با تعویض باتری قابل جبران است. باتری معیوب در اغلب موارد دارای علائمی به شرح زیر است:

  • خاموش شدن دستگاه و روشن نشدن
  • مختل شدن فرایند شارژ شدن
  • داغ شدن بدنه
  • باد کردن باتری
  • کاهش ظرفیت باتری به درصدهای پایین‌تر (هلث باتری)

در صورت مشاهده علائم ذکر شده بایستی باتری معیوب با قطعه یدکی خود تعویض شود.همچنین پیشنهاد می‌شود که به دلیل تفاوت عملکرد در نسخه اورجینال و کپی این قطعه، حتما نسخه اورجینال و رو کاری (باز شده از روی گوشی) آن را تهیه نمایید. اگر چه در برخی شرایط قطعه اورجینال در بازار پیدا نمی‌شود که می‌توانید برای مدت کوتاهی از باتری های‌کپی یدکی استفاده نمایید.

شما عزیزان می‌توانید این قطعه را به صورت کاملا اورجینال به همراه ضمانت سلامت فیزیکی  از فروشگاه آنلاین اپل سرویس تهیه نموده و آیفون خود را تعمیر کنید. همچنین قابل ذکر است که این محصول با کیفیت های‌کپی نیز در فروشگاه اپل سرویس برای شما عزیز قرار داده شده است.

پس از تعمیر شما به نیاز محافظت بیشتر دستگاه خود دارید که به شما پیشنهاد می‌کنیم که آداپتور و کابل شارژ خود را با نسخه اورجینال و با کیفیت آداپتور و کابل اپل تعویض نمایید. آداپتور و کابل اورجینال را می‌توانید از فروشگاه اپل سرویس با ضمانت و گارانتی تهیه نمایید.

آموزش تعویض باتری آیفون سری 12

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران 

مشخصات

نوع باتری
لیتیوم یونی
ظرفیت باتری
2815mAh
میزان مکالمه در شبکه 3G
حدود 20 ساعت مکالمه تلفنی
میزان پخش بی وقفه ی موسیقی
65 ساعت
نوع شارژ شدن
20W فست شارژ
MagSafe 15W
شارژ کامل
کمتر از یک ساعت

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

آهنربا مگ سیف آیفون سری 12

تماس بگیرید
آهنربا مگ سیف آیفون سری 12 مناسب دستگاه های می باشد که به هر شکل شیشه پشت گوشی شکسته و به این آهنربا صدمه وارد شده است. کار این قطعه نگه داشتن مگ...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید