jbl-wireless-earbuds-wave-300

هدفون بلوتوثی JBL مدل Wave 300

5٬500٬000 ‎تومان
بدون مالیات

هدفون بی سیم JBL Wave 300


  • ضمانت اصالت کالا
  • گارانتی شرکتی 18 ماه
  • ضمانت سلامت فیزیکی
  • بهترین کیفیت پخش
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

هدفون بلوتوثی جی بی ال wave 300 یکی از بهترین انتخاب ها برای پخش موسیقی و مکالمه می باشد

این محصول با ترکیب فناوری‌های پیشرفته، طراحی شیک و کیفیت صدای استثنایی، تجربه‌ای منحصر به فرد از گوش دادن به موسیقی را برای شما فراهم می‌کند. این هدفون با استفاده از تکنولوژی‌های برجسته JBL ، به شما امکان می‌دهد عمیقاً در جزئیات موسیقی فرو رفته و هر لحظه را با کیفیت بی‌نظیری تجربه کنید.

این هدفون با توانایی انتقال صدا به شکل واقعی، شما را در قله لذت موسیقی می برد. اتصال بی‌سیم و سازگاری وسیع  آن با بلوتوث نسخه 5.0 و پشتیبانی از پروفایل‌های مختلف، ارتباط بی‌سیم پایداری را ارائه می‌دهد. همچنین با انواع دستگاه‌ها سازگاری دارد و به شما امکان می‌دهد به آسانی با تلفن همراه، تبلت یا دستگاه‌های صوتی دیگر متصل شوید.

bluetooth headphone

باتری JBL Wave 300

به شما اجازه می‌دهد ساعت‌ها به موسیقی علاقه‌مند شما گوش بدهید. این هدفون مناسب برای سفرهای طولانی، ورزش‌های روزانه و هر کاربری دیگری است.

کنترل لمسی هوشمند این محصول به شما این امکان را می‌دهد که به سادگی موسیقی خود را کنترل کرده و تماس‌ها را مدیریت کنید. همچنین، حذف نویزهای مزاحم باعث تمرکز شما بر روی موسیقی یا تماس‌های تلفنی می‌شود.

اگر به دنبال تجربه‌ای جذاب از گوش دادن به موسیقی هستید، هدفون بلوتوثی JBL Wave 300 گزینه‌ی ایده‌آلی برای شماست.

چرا باید این هدفون را بخریم ؟

کیفیت صدا برتر: JBL به عنوان یک برند معتبر در زمینه صداشناسی شناخته می‌شود و هدفون Wave 300 نیز با درایورهای پیشرفته و تکنولوژی‌های حرفه‌ای، کیفیت صدای برتری ارائه می‌دهد.

اتصال بی‌سیم قوی: با استفاده از تکنولوژی بلوتوث 5.0، این هدفون اتصال بی‌سیم پایداری فراهم می‌کند که به شما امکان می‌دهد بدون مشکل موسیقی گوش دهید یا تماس‌های تلفنی را مدیریت کنید.

طراحی شیک و راحت: طراحی زیبا و سبک این هدفون به شما احساس راحتی را حتی در طول استفاده‌های طولانی مدت می‌دهد. از جنس‌ها و مواد با کیفیت برای ساختار فیزیکی استفاده شده است.

کنترل لمسی هوشمند: با کنترل‌های لمسی موجود در هدفون Wave 300، شما می‌توانید به سرعت و با دقت موسیقی را کنترل کنید و تماس‌های تلفنی را مدیریت نمایید.

عمر باتری بلند: با عمر باتری طولانی، می‌توانید برای مدت زمان طولانی‌تری از هدفون خود استفاده کنید بدون نیاز به شارژ مکرر. حذف نویز: این هدفون با فناوری‌های حذف نویز مجهز شده است که به شما امکان می‌دهد تا در محیط‌های پرسش و همچنین در حین تماس‌ها صدایی شفاف تجربه کنید.

شما عزیزان می توانید هدفون بلوتوثی JBL Wave 300 را که چایگزین مناسبی برای ایرپاد ۲ می باشد را به صورت کاملا اورجینال  به همراه ضمانت سلامت فیزیکی و اصالت کالا  از فروشگاه آنلاین اپل سرویس خریداری کنید.

 سایت اصلی JBL

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

هدفون بلوتوثی Anker مدل Life P3

3٬700٬000 ‎تومان
هدفون بلوتوثی Anker مدل Life P3 بهترین پیشنهاد اپل سرویس برای شما می باشد که در نهایت نیاز به کیفیت پخش صدا و مکالمه، به دنبال هدفونی با قیمت...

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

میکروفون بی‌سیم RØDE

11٬200٬000 ‎تومان
-فرکانس بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتز  -برد بی‌سیم تا ۱۰۰ متر -کپسول میکروفون ‌دوطرفه برای جلوگیری از نویز -باتری قابل شارژ لیتیوم یون  -خروجی...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید