همه چیز درباره محصولات جدید رویداد 2021 شرکت اپل

person نویسنده: هانیه قاسمی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 439

هر سال شرکت اپل طی رویدادی از آخرین تکنولوژی‌ها و فناوری‌های خود رونمایی می‌کند. خلاقیت و نوآوری همیشگی این رویدادها موجب جذب کاربران جدید نیز می‌شود. در این روز‌های اخیر به دلیل رویداد جدید شرکت اپل، تمام اخبار دنیای تکنولوژی را محصولات و آیپدت‌های شرکت اپل فرا گرفته است. با ما به منظور بررسی تمام محصولات جدید شرکت اپل همراه باشید.


محصولات جدید 2021 شرکت اپل

هر سال در ماه سپتامبر شاهد محصولات جدید و غیر قابل پیش بینی شرکت اپل هستیم. امسال با توجه به فناوری و تکنولوژی سال گذشته، انتظارات دنبال کنندگان این رویداد بیشتر بوده است. در ادامه به معرفی این محصولات خواهیم پرداخت.

سری جدید آیفون

سری آیفون 13 شامل 4 مدل آیفون 13، 13 مینی، 13 پرو و 13 پرو مکس است. این سری از آیفون‌ها مانند سری قبلی یعنی آیفون 12 دارای وجه اشتراکاتی هستند؛ با این حال دارای تفاوت‌هایی نیز می‌باشند. سال گذشته با معرفی تراشه M1، فرض می‌شد که بزودی تمام محصولات اپل به این پردازنده قدرتمند مجهز خواهد شد. لپتاپ مک بوک، تبلت آیپد و آی‌مک از جمله محصولات مجهز شده به تراشه M1 است. با این حال تا به امروز آیفون از این تکنولوژی بی بهره مانده است. دلیل این امر محدودیت‌های طراحی حرارتی آیفون است. اما نباید از پردازنده‌های آیفون 13 نا امید شد؛ زیرا این گوشی هوشمند خارق العاده به جدیدترین تراشه اپل یعنی A15 BIONIC مجهز شده است. طبق توضیحات توسعه دهندگان اپل این تراشه سرعت پردازش نسل جدید آیفون را حدود 50 درصد افزایش می‌دهد. همچنین A15 BIONIC باعث افزایش قدرت پردازش گرافیکی تا بیش از 30 درصد نیز می‌شود. اگرچه که هوش مصنوعی به کار برده شده در این قطعه توانایی و قدرتی بیش از موارد گفته شده را دارد. نمایشگر سوپر رتینا با پوشش سرامیکی گوریلا گلس و اولفوبیک باعث پردازش تصاویر با بهترین حالت ممکن شده است. پارت نامبرهای مشخص شده برای این سری از محصولات اپل شامل نسخه جهانی، آمریکا، کانادا، ژاپن، چین، هنگ کنگ و روسیه است.

اپل واچ سری 7

طراحی متفاوت نسل جدید اپل واچ که در دو نسخه 41 و 45 معرفی شده است؛ با توجه به مواد و متریال به کار بده شده در ساخت آنها، دارای بدنه و نمایشگر مقاوم‌تری شده است. این امر به منظور افزایش کارکرد و طول عمر اپل واچ در هنگام ورزش و کارهای روزمره دشوارتر لحاظ شده است. همچین به دنبال افزایش کیفیت تمام بدنه اپل واچ، شاهد طراحی اپل واچ 7 در رنگ‌های جدیدتر هستیم. قابل ذکر است که فریم بدنه اپل واچ در بخش‌های کناری با قطری 1.7 میلیمتری باری‌تر از گذشته شده است. نمایشگر رتینا اپل واچ نسل هفت با لبه‌هایی گردتر طراحی شده است.

سورپرایز بزرگتر اپل برای ساعت‌های هوشمند خود تنها در افزایش کیفیت بدنه و نمایشگر نیست. اپل واچ سری 7 با توجه به تکنولوژی خاص خودش توانسته گوهینامه استاندارد IP6X را نیز دریافت کند. با توجه به این گواهینامه اپل واچ می‌تواند طول عمر و مقاومت بیشتری در مقابل موارد زیر داشته باشد:

  • نفوذ گرده و غبار
  • نفوذ آب و رطوبت تا عمق 50 متری

همچنین با توجه ب پوشش کریستالی و ضد خش Ion-X اپل واچ، این ساعت وشمند با 50 درصد ضخامت بیشتر از قبل نسبت به ضربه و فشار مقاوم است.

آیپد مینی جدید

صفحه نمایش بزرگتر نسل جدید آیپد مینی که 8.3 اینچی است؛ اولین مشخصات معرفی شده آیپد مینی جدید است. این نسل برعکس آیپد پرو از تراشه A15 Bionic بهره می‌برد. همانطور که در آیفون 13 شاهد قدرت پردازش این تراشه بودیم؛ آیپد مینی جدید نیز توانسته با کمک این چیپ و پردازنده 6 هسته‌ای 40 درصد افزایش سرعت و قدرت در پردازش خود داشته باشد. قابل ذکر است که پردازنده گرافیکی 5 هسته آیپد مینی باعث 80 درصد پردازش گرافیک نیز شده است.

جایگاه اپل پنسل نسل دو نیز در کنار فریم دستگاه به صورت مغناطیسی قرار میگیرد.

سری نهم آیپد

تبلت آیپد اپل با پردازنده A13 Bionic معرفی شد. این پردازنده بزرگترین و مهم‌ترین تغییر این نسل از تبلت‌های اپل محسوب می‎‌شود. با توجه به بهره بردن آیپد مینی از A15 Bionic، اپل ادعا کرده است که A13 Bionic عملکردی قدرتمندتر و سریعتر از نمونه مشابه در بازار دارد.  قابلیت سنتر استیج دوربین سلفی  12 مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های جدید آیپد است؛ که قبلا در آیپد پرو شاهد آن بودیم. قابل ذکر است که اغلب ویژگی‌های جدید سری 9 آیپد در واقع قابلیت‌های نسل جدید آیپد پرو است که شامل کلید هوم، حاشیه‌های کمی باریکتر و پورت لاتنینگ است. 


«اپل سرویس حس خوش خرید قطعات و محصولات اورجینال اپل»

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید