عرضه کامپیوترهای مک در سه فصل نخست سال 2021 افزایش 94 درصدی داشته!

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 430

شیوع ویروس کرونا در جهان منجر به خانه نشینی اکثر مردم و دورکاری بیشتر مشاغل شد و همین امر باعث شد استفاده از لپ تاپ های شخصی در بین مردم در سرتا سر دنیا بسیار گسترش یابد.

خرید انواع PC یا ارتقا به مدل های جدید در جهان به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرد. افزایش تقاضا برای خرید ل تاپ باعث کمبود تراشه در جهان شد و به دنبال آن افزایش قیمت کامپیوتر ها را به وجود آورد.

شرکت “ Strategy Analytics “ در آمار جدید خود اعلام کرد: فروش لپ تاپ اپل در فصل اول سال 2021 دو برابر سال های پیشین شده است. البته کروم بوک ها در بازار لپ تاپ ها فروش بسیار چشمگیر نسبت به سایر محصولات داشته اند.

جهت مشاهده انواع آی مک ها کلیک کنید

طبق اعلامی که اپل از فروش کامپیوترهای مک خود داشته است، 70 درصد بیشتر از سال های پیش فروش داشته و درآمد 9.1 میلیارد دلاری از این محصول به دست آورده است. البته قابل توجه می باشد که اپل تاکنون به طور مستقل فروش محصولاتش را اعلام نمی کرده است اما می توان بر اساس داده های استراتژی آنالیتیکس فروش محصولات اپل را متوجه شد.

جهت مشاهده انواع مک بوک ها کلیک کنید

طبق گزارش استراتژی آنالیتیکس در سه ماه اول سال 2021 میلادی، اپل به چهارمین فروشنده کامپیوتر در جهان ارتقا یافته است ( رتبه اول لنوو، رتبه دوم اچ پی، رتبه سوم دل ). اپل در سال جاری 5.7 میلیون کامپیوتر مک به فروش رسانده که نسبت به سه ماه اول سال های قبل ( 2.9 میلیون کامپیوتر مک ) رشد 94 درصدی داشته است.

شایعاتی وجود دارد که مک بوک پرو 16 اینچی در حال طراحی است، از طرف دیگر آیمک به روز شده درحال ورود به بازار می باشد و کوپیوتینویی ها می خواهند پردازنده اختصاصی خود را به سایر محصولات بیفزایند، تمامی این اخبار و محصولات جدید باعث می شود کامپیوتر های مک در سال 2021 فروش بسیار زیادی داشته باشند.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید