شایعات مربوط به تاریخ فروش عینک AR اپل و ایرپاد 3

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 796

عینک AR اپل و AirPods 3 زودتر از حد تصور عرضه خواهد شد...

شایعات AirPods 3 پس از سرنخ هایی که در شایعات مربوط نسخه بتا  iOS 13.2 مشاهده شد، اشاره به طراحی جدید دارند. همچنین طبق شایعات اخیر، ممکن است عینک های AR (واقعیت افزوده) اپل در سال جدید میلادی رونمایی شود.

AirPods برای کمپانی اپل یک موفقیت محسوب می شود، اما نسخه جدید با طراحی جدید ممکن است نزدیک به رونمایی از ویژگی هایی مانند ابطال نویز و مقاومت در برابر آب باشد. در جمع بندی این هفته به جدیدترین شایعات موجود در مورد AirPods 3 و در مورد وضعیت عینک های طولانی AR در اپل نگاه میکنیم.


AirPods 3 مقاومت در برابر آب، لغو سر و صدا و ساختار بهتر

ما شایعات زیادی در مورد AirPods ( آخرین نسل این محصول یا AirPods 3) در سال 2019 شنیده ایم. گلیف کشف شده در بتا، دو هدفون بی سیم را با سری های قابل تعویض نشان می دهد. برخی از کاربران یادآور شده اند که AirPod های فعلی به دلیل رویکرد جدید در یک اندازه مناسب، برای تمام گوش ها مناسب نیستند. سری قابل تعویض می تواند باعث شود آنها در گوش بهتر باشند، علاوه بر این، مزیت از بین بردن برخی از صدای خارجی را نیز دارد. نسخه فعلی AirPods صدای خارجی زیادی را در اختیار شما قرار میدهد.

پس از کشف تصویر بالا، بسیاری از طراحان در این مورد اظهار نظر کردند. این عکس از مایکل ریپلوبور در توییتر، طراحی کامل تری را نسبت به AirPods ما در حال حاضر نشان میدهد، که شامل سری های لاستیکی قابل تعویض و ابعاد بزرگتر هدفون است.

عکس جدید ایرپاد 3 اپل - اپل سرویس ایران

در مورد حذف سر و صدا یا نویز، سرنخ های اصلی ما از همان گزارش 9to5Mac آمده که در کد iOS داخلی به چیزی به نام 'حالت فوکوس' اشاره کرده است. به نظر می رسد که برای فعال یا غیرفعال کردن noise cancelling میتوانید آن روشن یا خاموش کنید.

نکته جالب این است که شما میتوانید خیلی جلوتر از دیگران باشید و از الان محافظ سیلیکونی را در آمازون برای AirPods 3 خریداری کنید. در حالی که نسخه فعلی AirPods به طور رسمی برای هر نوع مقاومت در برابر آب رتبه بندی نشده است ، ما آزمایش های غیررسمی آب خودمان را با AirPods انجام داده ایم و دریافتیم که آنها در واقع بسیار با دوام تر از آنچه فکر می کنید هستند.

عینک AR اپل از سال 2020 آماده رونمایی است...

اولین بار توسط Shara Tibken CNET در آگوست 2018 گزارش شده که ممکن است هدست AR اپل به زودی عرضه شود. یادداشتی از تحلیلگر TF Secures Ming-Chi Kuo می گوید که آنها میتوانند در سه ماهه دوم سال 2020 وارد شوند.

ما میدانیم که اپل سرمایه گذاری زیادی در ساخت ARKit برای دستگاه های تلفن همراه کرده است، اما عینک ها یک راز بسیار محافظت شده بوده اند. Kou میگوید این هدست به عنوان لوازم جانبی آیفون قرار می گیرد و قبل از هر چیز به عنوان نمایشگر کار میکند. این امر منطقی است که اپل صبر کند، خصوصاً با توجه به رقبایی همچون Magic Leap ، مایکروسافت و گوگل ، ندیده است که مصرف کنندگان آنها را به تعداد زیادی انتخاب کنند.

عینک AR اپل - اپل سرویس ایران

در یادداشت کوو همچنین آمده است که این عینک ها با برند شرکت های شخص ثالث (Third-party) ساخته میشوند، شاید به روشی مشابه نحوه همکاری فیس بوک با Ray-Ban برای فریم های خود با نام Orion.

همچنین در پاییز نسخه جدیدSnap Spectacles 3 به بازار عرضه شده است. با توجه بیشتر AR نسبت به نسخه های قبلی، زمینه ساز آینده شیشه های کاملاً تقویت شده است.

حال باید منتظر ماند و دید اپل چه اقداماتی برای ساخت ایپاد 3 و عینک های AR لحاظ خواهد کرد.

 

منبع: Cnet

 

سپاس از همراهی تان...

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید