دلایل دیرشارژ شدن گوشی

person نویسنده: محمد رضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 2140

گوشی های هوشمند  امروزه بخش مهمی از زندگی ما به حساب می آیند به این دلیل در هنگام خرید مدت زمان شارژدهی آنها موضوعی است که به آن اهمیت میدهیم.

استفاده از شارژر نامناسب ویا خراب شدن آن یکی از مهم ترین دلایل دیرشارژ شدن میباشد و به خرابی گوشی شما مربوط نمیشود.

کابل USB

یکی از راه حل هایی که میتوان به کمک آ ن مشکل دیرشارژ شدن گوشی را برطرف  کرد، تعویض کابل USB  میباشد زیرا این کابل ها براثر استفاده زیاد، کشیده شدن، حرارت زیاد ،....سریعا خراب میشوند به خصوص زمانی که چندین نفر از یک کابل استفاده میکنند.

تعداد زیادی از افراد به شارژکردن گوشی خود به کمک لپ تاپ یا پورت کامپیوتر روی می آورند. البته این روش همیشه جوابگو نیست مخصوصا زمانی که سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ شما قدیمی باشد. موضوع دیگری که شما حتما باید به آن توجه کنید منبع برقی است که از آن استفاده میکنید.

پورت شارژ گوشی

اگر به طور ناگهانی با دیر شارژ شدن گوشی خود مواجه شدید به پورت شارژ گوشینگاهی بی اندازید و بدون آسیب رساندن و با دقت تمییزکنید.

برنامه های پس زمینه

برنامه هایی که شما دائما از آنها استفاده میکنید باعث میشوند شارژ گوشی شما زودتر تمام شود البته هم در گوشی های اندروید وهم ios میتوان این برنامه هارا تشخیص داد.

استفاده از گوشی در حین شارژ

یکی از عواملی که باعث میشود سرعت گوشی شما کاهش پیدا کند استفاده از آن در هنگام شارژ شدن است که باعث دیرشارژ شدن گوشی میشود.

تمام شدن عمر باتری

در صورتی که مشکل دیرشارژ شدن گوشی شما با روش های بالا حل نشد باید برای عوض کردن باتری گوشی خود اقدام کنید زیرا باتری های لیتیوم یونی که در اکثر گوشی های همراه به کار رفته اند در طول زمان و پس از مدتی استفاده کیفیت اول را نخواهند داشت.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید