خلاصه کنفرانس اپل در تاریخ 20 آوریل 2021

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 748

کنفرانس اپل در تاریخ 20 آوریل (31 شهریور ) 2021 برگزار شد، اپل در این کنفرانس جدیدترین و شگفت انگیزترین محصولات طراحی شده خود را معرفی نمود.

نسل جدید آیپدهای پرو، آیمک ها و ایرتگ جزو جدیدترین محصولاتی می باشد که اپل در این کنفرانس به معرفیشان پرداخت. در ادامه توضیح مختصری در رابطه با این محصولات خواهیم داد.

سرویس Apple Card Family

وب سایت رسمی اپل، با انتشار ویدیو ضبط شده سرویس Apple Card Family را معرفی نمود. البته در سال 2018 اپل طبق همکاری با موسسه مالی گلدمن ساکس، به معرفی کارت های اعتباری خود پرداخت و حالا بعد 2 سال سرویس جدید و بروز شده این کارت، توسط تیم کوک برای اعضای خانواده به منظور انجام فرایندهای پرداختی منتشر شد.

رنگ بنفش آیفون 12

تیم کوک اعلام کرد، بزودی آیفون 12 با رنگ بنفش در دسترس کاربران خواهد بود. این آیفون با رنگ منحصر به فرد قرار است با همان قیمت معمول در بازار جهانی بفروش برسد.

ایرتگ

ایرتگ در واقع ردیاب شخصی هوشمند می باشد که با اتصال به اپلیکیشن Find My به کاربر در ردیابی دستگاه های مانند جا سوئیچی و .. کمک می کند. این محصول بصوره دایره ای با اکسسورهای مختلف طراحی شده است.

آیمک با پردازنده M1

در کنفرانس 20 آوریل 2021 اطلاعاتی در مورد تغییرات در طراحی آیمک ها گفته شد. این محصولات بروز شده، قابلیت پشتیبانی از پردازنده M1 دارند. همچنین در طراحی جدید تنوع رنگ و سایز کوچک تر هم قابل توجه است.

آیپد پرو با پردازنده M1

از آیپد پرو با پردازنده M1 به عنوان یکی از جالبترین محصولات معرفی شده در این رویداد می توان نام برد. به لطف استفاده از پردازنده M1 می توان از آیپد پرو 2021 به عنوان یک دستگاه مستقل مانند کامپیوترهای مک استفاده نمود.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید