بیان نکات مهم آیفون

person نویسنده: list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1218

اگر دارای گوشی آیفون هستید حتما این مطلب را مطالعه نمایید تا کارایی آن برای شما افزایش پیدا کند.

در هر محصول نکاتی هستند که می توانید با دانستن آن ها کارایی آن محصول را افزایش دهید و یا حتی استفاده از آن محصول برای شما آسان‌تر می‌شود. ما در این مطلب قصد داریم نکاتی را در مورد گوشی‌های آیفون بیان کنیم که شما هم از آن ها مطلع شوید و کارایی گوشی آیفونتان برای شما افزایش پیدا کند. این مطلب نکاتی نظیر بستن همزمان سه برنامه، برگشتن سریع، آشکار شدن زمان پیام ها، شارژ کردن سریع تر و شناسایی سریع اثر انگشت را برای شما بیان می کند.

1- بستن همزمان سه برنامه

بیان نکات مهم آیفون

گاهی اوقات زمان زیادی می گذرد که برنامه‌های باز گوشی خود را نبسته‌اید و برای بستن آن ها حوصله شما سر می رود، گوشی‌های آیفون دارای قابلیتی هستند که شما می‌توانید از لمس چند نقطه همزمان استفاده کنید پس ما به شما پیشنهاد می‌کنیم زمانی که می‌خواهید دو یا سه برنامه را همزمان ببندید، بعد از دوبار فشردن دکمه هوم، سه انگشت خود را طوری بر روی صفحه قرار دهید که هر انگشت بر روی یک برنامه قرار گیرد و سه انگشت خود را به صورت همزمان به بالای صفحه بکشید تا سه برنامه به صورت همزمان بسته شوند.

2- برگشت سریع

بیان نکات مهم آیفون

در زمان هایی که در حال وبگردی هستید و با در محیط نرم افزار اینستاگرام قرار دارید مخصوصا در آیفون های سری پلاس 5.5 اینچی، کمی مشکل است که هر بار بر روی آیکون برگشت سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید پس شما می توانید با کشیدن انگشت خود از چپ به راست صفحه نمایش به صورت اسلاید به مرحله قبلی برگردید و این عمل همانند برگشت عمل می کند.

3- آشکار شدن زمان پیام ها

بیان نکات مهم آیفون

در سیستم عامل اندروید در قسمت پیام‌ها، در پایین یا قسمتی از پیام زمان ارسال و یا دریافت هر پیام قید شده است اما در گوشی‌های آیفون زمان ارسال و یا دریافت آن پیام در حالت عادی قید نشده است. خیلی از زمان ها نیاز داریم تا از زمان پیام مطلع شویم مخصوصا زمانی که خبر مهمی برای ما ارسال شده باشد، شما می توانید با کشیدن و نگه داشتن انگشت خود بر روی هر پیام از سمت راست به سمت چپ صفحه نمایش، زمان آن پیامک را مشاهده نمایید.

4- شارژ کردن سریع تر آیفون

بیان نکات مهم آیفون

خیلی از زمان ها پیش می آید که آیفون شما دارای میزان شارژ باتری بسیار کمی می باشد و شما نیاز دارید که آن سریع شارژ شود تا در جلسه و یا جایی که قول داده‌اید، سر وقت حضور داشته باشید، در این زمان‌ها شما می‌توانید حالت پرواز آیفون خود را فعال کنید سپس آن را به شارژر متصل کنید. در این زمان ها چون همه اتصالات گوشی قطع می شود و مصرف باتری گوشی کم می شود در نتیجه آیفون شما زوتر شارژ می شود.

اگر خیلی از زمان ها این مورد برای شما پیش می آید، شما می‌توانید پاوربانک (شارژر همراه) تهیه نمایید تا دیگر در هر مکانی نگران میزان شارژ باتری آیفون خود نباشید.

برای تهیه پاور بانک (شارژر همراه) کلیک نمایید

5- شناسایی سریع اثر انگشت

بیان نکات مهم آیفون

گاهی اوقات اتفاق می افتد که دیوایس شما اثرانگشت شما را نمی شناسد و خطا می دهد، به این دلیل است که در آن هنگام یا بر روی حسگر اثرانگشت شما کثیف است و یا اینکه انگشت مورد نظر شما کمی خیس می باشد و آن حسگر توانایی شناسایی درست را ندارد. شما می توانید در قسمت اثرانگشت گوشی خود یک انگشت را به تعداد دفعات بیشتر به عنوان اثرانگشت ذخیره نمایید، در این زمان درصد شناسایی اثرانگشت آن انگشت بیشتر می شود و خیلی راحت تر قابل شناسایی است.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید