بهبود دسترسی توسعه دهندگان به دوربین Truedepth در ios 12

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 2446

true depth

طبق گزارشات ، آی او اس 12 میتواند این امکان را به کاربر بدهد تا در صورت نیاز بهره بیشتری از true depth ببرد که این ویژگی بر پایه ویژگی  جدیدتری که پرتره مات نام دارد خلق شده است. توسعه در این زمینه سبب شده که بتوان از ویژگی پرتره مات بهره بیشتری  برد.در واقع سنجش عمق با سهولت بیشتری انجام شود. با این تصویر مات، برنامه شما می‌تواند به پیکسل های فشرده نشده جلوه های پرتره در حافظه مات دسترسی پیدا کند.

در نسخه های قدیمی دسترسی به این ویژگی تنها از طریق اپلیکیشن های خاصی صورت می‌گرفت. در روش داده‌های خام سنجش عمق جزییات تصویر نادیده گرفته می‌شد که در نسخه جدید آی او اس 12 و روش جدید اپل،همزمان می‌توان به داده های خام سنجش عمق و روش پرتره مات دسترسی داشت. در واقع با این ویژگی امکان جداسازی لبه های تارهای مو فراهم می‌شود.با این روش دقت تصویر بالا می رود و واضح تر به نظر می آید.

true depth

این ویژگی تنها به ثبت تصویر ختم نمی‌شود بلکه علاوه بر این، اپل  با این روش امکان دسترسی به دوربین جلوی آیفون 10 موسوم به true depth برای ثبت ویدیو های جذاب تر را به کاربران میدهد.به لطف چنین قابلیتی پیکسل های نزدیک با قرمز و پیکسل های دور با آبی مشخص میشود و فاصله ما بین را طیف های رنگی پر میکنند و این گونه عمق سنجی در ویدیو با دقت انجام میشود.

میتوان نرخ فریم را از 30 به بالا افزایش داد البته در صورت استفاده نادرست سرعت کم شده و اپلیکیشن ناگهان بسنه میشود.

اپل نام این ویژگی را RGB-D گذاشته و کاربرمی تواند استفاده های گستره تری از برنامه های فیلتر محو ببرد .

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید