اپل مک بوک پرو 2021 با سخت افزاری فوق العاده رونمایی شد

person نویسنده: یاسمین آقاربیع list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 607

اپل دوشنبه ۱۸ اکتبر دومین مراسم پاییزی خود را برگزار کرد و شب هیجان انگیزی را برای دوست داران اپل رقم زد.
تمام چیزهایی که پیش بینی میشد در این مراسم رونمایی شد و بیشتر تمرکز این مراسم بر روی مک بوک پرو و ایرپاد سری جدید بود.
در مراسم دیشب از مک بوک ۱۴ و ۱۶ اینچ پرو رونمایی شد و طراحی و قابلیت های جدیدی در این سری از مک بوک ها به چشم‌ میخورد‌. پورت شارژ مگ سیف، حذف تاچ بار و اضافه شدن پورت کابل HDMI و SD Card ,نمایشگر LED از جمله این تغییرات میباشند.
اپل همچنین برای اولین بار از چیپ M1 Pro و M1 Max رونمایی کرد.
ضخامت مک بوک پرو 14 اینچی 15.5 میلی متر و 1.5 نیم کیلو وزن دارد در حالی که مک بوک 16 اینچی، ضخامتی ۱۶.۸ میلی متری و وزنی 2.1 کیلوگرمی دارد.
مک بوک سری جدید که کاملا آلومینیومی میباشد، قابلیت حرارتی جدیدی را هم شامل است و در رنگ های طوسی و نقره ای به بازار عرضه میشود.
پورت های متعدد دیگری هم به مک بوک های جدید اضافه شده .در سمت راست مک بوک پرو جدید پورت HDMI, پورت تاندربولت ۴، و SDXC ریدر قرار گرفته و در سمت چپ مک بوک پرو، پورت مگ سیف 3، دو پورت تاندربولت 4 و پورت هدفون وجود دارد. کیبورد مک بوک پرو نیز در جای تاچ بار قرار گرفته و کاملا مشکی میباشد.

قاب دور تا دور صفحه نمایش مک بوک جدید به قطر ۳.۵ میلی متر است و در قسمت بالایی نمایشگر، بریدگی همانند سری آیفون دیده میشود که در این بریدگی وب کم قرار گرفته و قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰ را شامل میشود. این وب کم، سنسور عکسبرداری بزرگتری دارد که وجود پردازنده عکسبرداری قوی تر، این روند را بهتر و دلنشین تر کرده.
در مک بوک پرو از صفحه نمایش Liquid Retina XDR با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز استفاده شده و همینطور در این مدل، صدای میکروفن پیشرفت کرده و حتی در مدل ۱۶ اینچی، ۶ اسپیکر تعبیه شده است.
سری جدید مک بوک پرو قابلیت شارژ شدن با مگ سیف را نیز دارا میباشد و این شارژر میتواند در ۳۰ دقیقه دستگاه شما را ۵۰ درصد شارژ کند اما همچنان کاربران قادر هستند تا از طریق پورت تاندربولت مک بوک را نیز شارژ کنند.
در مورد طول عمر باطری،به لطف تراشه های قوی و جدید اپل، مک بوک ۱۴ اینچی حدود ۱۴ ساعت و مک بوک ۱۶ اینچی میتواند در حدود ۲۱ ساعت با پخش مداوم ویدیو دوام بیاورد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید