اپل در سال 2021 چه محصولاتی را معرفی خواهد کرد؟

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 822

پس از گذشت سه ماه از شروع سال جدید میلادی، کاربران و طرفداران اپل منتظر معرفی محصولات جدید شرکت اپل در سال 2021 هستند. بعد از معرفی سری آیفون 12، کانسپت های زیادی برای محصولات جدید منتشر شد که معرفی همه آن ها قطعا میتواند جذاب باشد. ما در این مقاله هرآنچه از اپل در سال 2021 انتظار میرود را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید...


iPhone Series | خانواده آیفون

آیفون ها مهمترین قسمتی هستند که در دهه گذشته مورد توجه کاربران و فعالان عرصه تکنولوژی قرار میگیرند. حدودا 6 سال است که اپل سپتامبر را به عنوان ماه معرفی آیفون های خود انتخاب کرده است. اخبار و شایعات نشان میدهند که اپل احتمالا 5 آیفون جدید را در سال 2021 معرفی خواهد کرد.
سری آیفون 13 میتواند خانواده خود را با گوشی هایی با ابعاد و اسامی مشابه با سری 12 یعنی آیفون 13 استاندارد (6.1 اینچ)، آیفون 13 پرو (6.1 اینچ)، و آیفون 13 پرومکس (6.7 اینچ)، کامل کند.
در زمان معرفی آیفون 12، ما شاهد معرفی عضوی جدید با نام آیفون 12 مینی بودیم که بر خلاف انتظار اپل، چندان مورد استقبال قرار نگرفت و به همین دلیل انتظار میرود که iPhone SE 3 جایگزین این مورد شود. احتمالا آیفون اس ای 3 احتمالا با ابعادی کوچکتر از نسخه فعلی اما با صفحه نمایش 5.4 اینچی معرفی خواهد شد که میتواند خاطره iPhone SE 2016 را زنده کند.
همچنین ممکن است اپل همان آیفون 12 مینی را تغییر نام دهد و یا مشخصات آن را تغییر دهد.

iMac | آیمک

آیمک های اپل مدت زمان زیادی است به طراحی های یکسان در دهه گذشته معرفی شده اند و انتظار میرود اپل تغییرات اساسی را طراحی این محصول ایجاد کند. برای مثال ممکن است اپل از طراحی iPad Pro و سری آیفون 12 با لبه های تیز در آیمک های جدید استفاده کند.
ممکن است آیمک های جدید اپل با رنگ های بیشتری به بازار بیایند. در حال حاضر iMac فقط در نقره ای عرضه میشود و اگر میخواهید رنگ خاکستری و یا مشکی فضایی را خریداری کنید، باید iMac Pro با قیمتی بسیار بالاتر خریداری کنید.
با این حال شایعاتی مبنی بر اینکه iMac های جدید در همان طیف رنگی iPad Air عرضه میشوند به گوش میرسند. خرید آیمک در رنگ های خاکستری فصایی، نقره ای، رز گلد و آبی آسمانی میتواند iMac های 2021 را فوق العاده کند.
پس از معرفی تراشه M1 و استفاده آن در Macbook Pro و Macbook Air میتوان انتظار داشت آیمک های جدید هم از تراشه اختصاصی اپل استفاده کنند.

MacBook Series | خانواده مک بوک

کمی قبل تر از معرفی مک بوک های سال 2020 اخباری مبنی بر اتمام روند معرفی مک بوک ایر (Macbook Air) به گوش میرسید. اکنون گفته میشود که Macbook Air تولید نخواهد شد و فقط مدل های پرو به بازار عرضه خواهند شد و در عوض مدل Air در سال 2022 معرفی خواهد شد.
مک بوک پرو 13 اینچی که در سال گذشته به بازار آمد احتمالا با اندازه 14 اینچی معرفی خواهد شد. نکته مهم دیگر این است مک بوک های امسال مانند iMac، با طراحی آیفون 12 و لبه های تخت و حاشیه های کوچکتر به بازار خواهند آمد.
یکی از مواردی که کاربران هرساله از اپل درخواست دارند بازگرداندن درگاه های بیشتر (HDMI، USB، کارت خوان و ...) است. این مهم ترین و بهترین تغییری است که میتواند مک بوک های سال 2021 را به یکی از پرفروش ترین ها تبدیل کند.

iPad Series | خانواده آیپد

اپل در سال گذشته iPad Air 4 را با طراحی بسیار زیبای iPad Pro معرفی کرد. آیپد ایر سال گذشته در اندازه 11 اینچی معرفی شد و بر خلاف آیپد پرو فاقد Face ID میباشد و در عوض Touch ID با دکمه پاور این دستگاه ادغام شده است.
اخبار منتشر شده نشان میدهد امسال شاهد معرفی iPad های زیادی هستیم. آیپد پرو امسال با مشخصات سخت افزاری به مراتب بهتر از نسل قبل معرفی خواهد شد. در مورد طراحی چندان مطمئن نیستیم که تغییری ایجاد شود اما میتوان انتظار داشت که در نسخه 12.9 اینچی از OLED و یا Mini LED استفاده شود.
مورد دیگری که ممکن است چندان منطقی نباشد، جایگزین شدن iPad نسل 9 به جای آیپد نسل 8 فعلی است. برخی نیز گفته اند آیپد نسل 9 با طراحی تمام صفحه 10.9 اینچی است که به iPad Air شبیه میشود و به همین علت است که احتمال عملی شدن این خبر کم است.
امکان دارد تولید iPad Air متوقف شده و آیپد های اپل فقط در سه نسخه معمولی، پرو و مینی معرفی شوند.
گزارشات حاکی از آن است که اپل در نهایت به دنبال ساخت آیپد مینی با طراحی جدید تمام صفحه 8.7 اینچی و استفاده از Touch ID ادغام شده در دکمه پاور و همچنین Face ID است.

Apple Watch Series 7 | اپل واچ سری 7

دقیقا مانند آیفون، اپل هر ساله اپل واچ جدیدی را تولید کرده است و خب امسال باید شاهد معرفی Apple Watch Series 7 باشیم.
برخلاف سال گذشته که اپل ساعت های خود را در دو مدل متفاوت (سری 6 و SE) معرفی کرد، احتمالا امسال فقط یک مدل وارد بازار خواهد شد. اپل واچ سری 7 هم به احتمال زیاد به جای لبه های گرد، از طراحی تخت پیروی کند.
بعد از طراحی، ویژگی جدیدی که میتواند اپل واچ سری 7 را جذاب تر کند، قابلیت اندازه سطح قند خون است که به اندازه گیری تپش قلب و اکسیژن خون که در سری 6 معرفی شد، اضافه خواهد شد.
اگر این ویژگی جدید و کارآمد در ساعت هوشمند جدید اپل اضافه شود، میتواند جان انسان های بیشتری را نجات دهد. همانطور که قبلا انجام داده است...

AirPods 3 & AirPods Pro 2 | ایرپاد 3 و ایرپاد پرو 2

و در آخر AirPods. اپل با معرفی AirPods Max توجه ها را به خود جلب کرد. شایعاتی مبنی بر اینکه ما شاهد طراحی مجدد AirPods هستیم، به گوش میرسد. طراحی AirPods 3 شباهت زیادی به AirPods Pro خواهد داشت اما دارای ساقه کوتاه تری است. این بدان معنی است که احتمالا از طراحی محبوبی که از EarPods آغاز شده، دورتر شویم.
از طرف دیگر گزارش شده است که ساقه در Airpods Pro 2 کاملا حذف میشود و گوشی های ایرپاد پرو 2 به صورت دایره خواهند شد. در هر حال معرفی هرکدام از این دو توسط کمپانی بزرگ اپل میتواند بسیار جذاب باشد.
در آخر باید گفت هرساله شایعات بسیار زیادی در مورد محصولات جدید اپل منتشر میشود اما در انتها اپل به همه آنها خاتمه میدهد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید