اپل برای تولید محتوای ویدیویی با اپرا وینفری همکاری می کند

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 954

گزارش همکاری اپل با اپرا وینفری

اپل در بیانیه ای از امضای قرارداد با مجری معروف، اپرا وینفری خبر داد که احتمالا برای ساخت برنامه تلویزیونی با یکدیگر همکاری خواهند کرد. اپل به صورت رسمی قرارداد چند ساله ای با اپرا وینفری به امضا رسانده است که همکاری آن ها برای ساخت برنامه های تلویزیونی اختصاصی را تضمین می کند. این غول تکنولوژی در بیانیه خود مشخص نکرده است که اپرا چه نقشی در برنامه پیش رو خواهد داشت . اما برطبق گفته یکی از نمایندگان کوپرتینویی  ، به نظر می رسد که این همکاری برای ساخت برنامه های تلویزیونی اختصاصی آغاز شده است. توانایی بی نظیر اپرا برای ارتباط با مخاطبان در سراسر جهان مدیران اپل را قانع کرده تا این قرارداد با ارزش را با او امضا کنند. به گفته ی یک شرکت نماینده اپل، این مجموعه برنامه بخشی از محتوایی خواهد بود که اپل قصد دارد به عنوان برنامه های اختصاصی این شرکت ساخته و منتشر کند. اپل قرار دادی را با مشهورترین مجری تلویزیون در سطح جهان امضا کرده و می خواهد برنامه هایی را با همکاری او بسازد.

بسیاری از طرفداران اپرا وینفری نگران ادامه همکاری او با شبکه OWN (شبکه اختصاصی خانم وینفری)هستند. اعلام این موضوع هنگامی رخ داده که به عقیده بسیاری از کارشناسان شرکت های بزرگی مانند اپل، آمازون و نت فیلکس در میانه‌ی یک جنگ رسانه‌ای برای بدست آوردن یک موقعیت بهتر در زمینه ساخت و پخش برنامه های ویدیویی هستند. در این میان شرکت هایی برای بدست آوردن مخاطب بیشتر و بردن بازی از رقبا، ترفند های گوناگونی را به کار می برند که به کار گرفتن چهره های محبوب سینما و تلویزیون یکی از آن هاست. شبکه تلویزیونی نت فلیکس پیش از این اعلام کرده بود که قراردادی را با رییس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا و همسرش به امضا رساند تا با همراهی آنها مجموعه تلویزیونی را روی آنتن ببرد. پخش این خبر کافی بود تا شهروندان ایالات متحده و حتی بسیاری از مردم جهان از همین حالا منتظر برنامه ای با حضور باراک و میشل اوباما باشند، از سوی دیگر انتشار خبر بسته شدن قراردادی به ارزش 100 میلیون دلاری بین نت فلیکس و سازنده سریال محبوب آناتومی گری (Grey`s Anatomy) باز هم توجه رسانه ها را به سمت این شبکه بزرگ سرگرمی جلب کرد.

گزارش همکاری اپل با اپرا وینفری

اپل نیز برای ورود قدرتمند به این عرصه، از مدت ها پیش مشغول مذاکره با افراد مشهوری نظیر ریس ویترسپون  و استیون اسپیلبرگ است که عقد قرار داد آن ها در سال میلادی  گذشته به انجام رسید و به سراغ  تهیه کننده و مجری ای  رفته که سال ها رکورد جذب بیننده را به برنامه ای به نام خود در اختیار داشته است. کوپرتینویی ها با این قرار داد، از عزم راسخ خود برای جذب مشتری بیشتر و افزایش درآمد خود در حوزه های دیگر خبر دادند.با این وجود، این شرکت اعلام کرده است که فعالیت اپرا در برنامه شخصی خود، همچنان ادامه خواهد داشت و نیازی به نگرانی هواداران این مجری نیست.

به نظر می رسد توجه اپل به تعداد بی شمار طرفداران وفادار اپرا وینفری جلب شده و قصد دارد آن ها را به سمت خود جذب کند، البته اپل تاکید کرده که طرفداران خانم وینفری نباید نگران قرارداد او با شبکه OWN (شبکه شخصی او) باشند و برنامه های اپرا وینفری طبق قراردادی که تا سال 2025 با OWN وجود دارد، بر طبق برنامه های اعلام شده ادامه خواهند یافت. اپرا وینفری تهیه کننده، هنر پیشه، مجری، برنده جایزه اسکار مشهورترین و مطرح ترین مجری های تلویزیون در سطح ایالات متحده و جهان محسوب می شود.

او به عنوان ثروتمندترین آمریکایی سیاه پوست در قرن بیستم و در عین حال بزرگترین خیر و نیکوکار آمریکایی آفریقایی تبار در تاریخ ایالات متحده شناخته می شود. او برای مدتی تنها میلیارد سیاه پوست در جهان بوده، بعضی رسانه‌ها از او به عنوان با نفوذترین زن در جهان  یاد می کنند، به نظر می رسد اپل با شروع همکاری با اپرا وینفری،  گام بزرگی در جهت متحول کردن رسانه‌اش خواهد برداشت.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید