انتشار نسخه ی چهارم بتا از iOS13 برای توسعه دهندگان

person نویسنده: بهنام سکاکی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1376

همانطور که نسخه ی 12.3.2 iOS برای آیفون 8 پلاس دیروز منتشر شد، امروز اپل نسخه ی چهار بتا از iOS 13 را برای توسعه دهندگان منتشر می کند. این بروز رسانی هنوز شامل تغییرات بصری برای کاربر نیست اما مقدمه ای برای تغییرات در آینده است. همچنین انتظار داریم که اپل نسخه ی سوم بتا از watchOS 5.3 را برای توسعه دهندگان منتشر کند.

iOS 12.4 دارای اطلاعات پیش نیاز برای اپل کارت جدیدیست که تابستان امسال بیرون می آید . کارمندان اپل معتقدند که استفاده از نسخه ی بتا iOS 12.4 برای تست کردن اپل کارت است و به کاربران توصیه می کند که به نحوه ی کار با مستر کارت نیز دقت کنند.

روز قبل اپل 12.3.2 را نه تنها فقط برای آیفون 8 پلاس بلکه برای تمام دیوایس ها عرضه کرد. اپدیت جدید شامل رفع باگ های مربوط به حالت پرتره بود. همچنین اپل iOS 13 را نیز تست کرد و به زودی شاهد نسخه ی دوم بتا خواهیم بود.

همانطور که می دانید اپل ماه قبل iOS 12.3 را منتشر کرد. این اپدیت شامل برنامه های جدید برای اپل تی وی بود، به همراه امکانات جدید کانال های اپل تی وی برای کسانی که به طور مستقیم به سرویس های ویدیو دسترسی دارند. iOS 12.3 از ایر پلی2 مخصوص تلویزیون های هوشمند نیز که با اپل کار میکند پشتیبانی می کند.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید