رونمایی آیفون 15 پرومکس، پرو (اولترا)

person نویسنده: کوثر قربانی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 342

به گفته تیپستر، آیفون 15 اولترا در کنار آیفون 15 پرو مکس عرضه خواهد شد. با ما همراه باشید تا درباره حواشی و شایعاتی که اخیرا منتشر شده بیشتر صحبت کنیم و اطلاعات کسب کنیم.

نکات برجسته

  • انتظار می‌رود آیفون 15 اولترا با 8 گیگابایت رم عرضه شود.
  • همچنین گفته می‌شود که قیمت آن 8000 روپیه بیشتر از iPhone 15 Pro Max است.
  • با این حال، انتظار می‌رود اکثر ویژگی‌های بین دو آیفون یکسان باشد.

تاریخ عرضه سری آیفون 15 به طور رسمی مشخص شده است و می‌دانیم که اپل ممکن است از آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس رونمایی کند. با این حال، شایعه‌ای جدید حاکی از آن است که این غول فناوری ممکن است در سپتامبر امسال از آیفون 15 اولترا همراه با سایر آیفون ها رونمایی کند.

در ابتدا، شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه اپل اسم آیفون 15 پرو مکس را کنار گذاشته و به جای آن از آیفون 15 اولترا استفاده خواهد کرد. اما بعداً گزارش شد که احتمالاً نام Ultra برای سری آیفون 16 به جای آن استفاده خواهد شد. با این حال، شایعه جدید چیز دیگری می‌گوید.

آیفون 15 اولترا معرفی شد

طبق گفته‌های اطلاعاتی با نام مستعار Majin Bu، اپل ممکن است آیفون 15 پرو مکس را با 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی تا 1 ترابایت معرفی کند.
در همین حال، انتظار می‌رود مدل دیگری به نام آیفون 15 اولترا با 8 گیگابایت رم، حافظه داخلی تا 2 ترابایت و ویژگی‌های دوربین بهبود یافته در مقایسه با مدل معمولی پرو عرضه شود. منبع اطلاعات همچنین گفت که آیفون 15 اولترا ممکن است 100 دلار اضافی (بیش از 8000 روپیه) بیشتر از آیفون 15 پرو مکس قیمت داشته باشد.

جزئیات سری آیفون 15

رویداد معرفی سری آیفون 15 اپل برای 12 سپتامبر برنامه ریزی شده است و طی آن این شرکت از آیفون‌های جدید و برخی محصولات دیگر رونمایی خواهد کرد. این رویداد از ساعت 1:00 بعد از ظهر به وقت شرقی آغاز خواهد شد، که برای مصرف کنندگان هندی ساعت 10:30 بعد از ظهر IST خواهد بود. انتظار می‌‍رود آیفون 15 تغییرات قابل توجهی در طراحی داشته باشد. سری آیفون 15 ممکن است مانند آیفون 5C دارای لبه‌های خمیده باشد. مدل‌های Pro همچنین می‌توانند از قاب و بدنه تیتانیومی استفاده کنند. دکمه‌های پاور و ولوم ممکن است کمی پایین‌تر از مدل‌های فعلی باشند. شایعه‌ای وجود دارد مبنی بر اینکه کلید Ring/Silent Switch ممکن است با یک Action Button جدید جایگزین شود.

طبق گزارش‌ها، تمامی مدل‌های آیفون 15 احتمالاً پورت لایتنینگ منحصربه‌فرد اپل را حذف خواهند کرد. در عوض، آن‌ها از یک سیستم شارژ USB Type-C استفاده خواهند کرد. علاوه بر این، انتظار می‌رود آیفون 15 و آیفون 15 پلاس استاندارد دارای سرعت انتقال اطلاعات مشابه آیفون‌های فعلی با پورت لایتنینگ باشند. در مقابل، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس ممکن است سرعت بیشتری را برای متمایز کردن آن‌ها ارائه دهند. در همین حال، یک گزارش اخیر گفته است که قیمت اولیه آیفون 15 می‌تواند 799 دلار (حدود 65981 روپیه) باشد. گران‌ترین نسخه ممکن است 1299 دلار (تقریباً 1,06,500 روپیه) قیمت داشته باشد.

لازم به ذکر است که عرضه آیفون 15 اولترا بر اساس حدس و گمان است. برای دریافت اطلاعات رسمی در مورد سری آیفون 15 باید کمی بیشتر صبر کنیم زیرا این شرکت در حال آماده شدن برای معرفی آیفون‌های جدید در روزهای آینده است.

برچسب‎ها: آیفون آیفون 15

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید