اپل در سال 2021 چه کرد و چه برنامه ای برای سال 2022 دارد

person نویسنده: پیمان الهی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 626

د ر  این  مقاله قصد داریم تا  برنامه های  اپل را در سال 2021  برسی کنیم  و گمانه زنی  های سال 2022 این کمپانی  دوست داشتنی را برسی کنیم . این مقاله در 31 دسامبر 2021 تولید شده ( آخرین روز  سال 2021 میلادی )

  • تازه های اپل در سال 2022

آخرین ماه سال 2021 برای شرکت اپل به آرامترین شکل ممکن سپری شد و شاید معرفی ایفون سری 13 آنقدر برای بازار جذاب بود که مشتریان همیشگی اپل، سرگرم آخرین فناوری ارائه شده این کمپانی بودند و فرمانروایان سرزمین جادویی اپل ترجیح دادند تا با سکوت خبری و پرهیز از ارائه محصول جدید،اجازه دهند کاربران از فناوری دلنشین سری 13 نهایت لذت را ببرند.

اما با توجه به استراتژی سالهای قبل و پیش بینی های دنیای فناوری و تکنولوژی ، سال 2022 برای طرفداران و دنبال کنندگان محصولات اپل ،باید سالی پربار تر از همیشه باشد.در این مقاله سعی شده است تا شایدهای شرکتapple در سال 2022 معرفی گردد.

  • آی پد ایر(ipad air-gen 5)

با توجه به پیش بینی معرفی محصولات جدید از جمله مک بوک ،ایر پاد پرو،آیمک پرو و ...(در همین مقاله به آنها میپردازیم) در بهار داغ اپل به نظر میرسد اولین محصولی که اپل قبل از بهار روانه بازار کند نسل پنجم آیپد باشد.سال 2021 نسخه های جدید آیپد،آیپد مینی و آیپد پرو توسط اپل ارائه گردید که به نظر می رشد جای خالی آیپد ایر حتی قبل از مارچ 2021 در سبد محصولات iPad پر شود. با توجه به آخرین به روزرسانی آیپد ایر در سال 2020 ،انتظار کاربران جهت دریافت نسل پنجم بیراه نیست.

  • مک بوک ایر

بر اساس پیش بینی ها،مک بوک ایر با تغییرات بسیاری در طراحی مواجه می شود.استفاده از رنگ بندی های جدید و ارتقا پردازنده و حتی صفحه نمایش بزرگتر.رنگ بندی های جدید و متنوع که در کنار ارتقا سیستم سخت افزاری با تغییر در زاویه بندی های محصول ،می تواند بازار را به هیجان وادار کند.

  • ایرپاد پرو (نسل دوم)

با توجه به گذشت زمان زیادی از ارائه ایرپاد پرو،انتظار می رود اپل در سال میلادی جدید،نسل دوم ایر پاد پرو را قبل از بهار روانه بازار کند.طراحی جدید با تغییر اندازه جهت افزایش کیفیت و کارآیی و در نظر گرفتن ارگونومی گوش ،می تواند نسل جدید ایرپادها را محصولی جذاب و قابل توجه برای کاربران در سال 2022 تبدیل کند.با در نظر گرفتن تغییرات اعمال شده و محصول سری سه ،شاید انتظار معرفی سری 4 درست نباشد پس بهتر است منتظر ارتقا نمونه های قبلی باشیم.

  • آیمک پرو

ابتکار اپل با ایجاد دوخط مجزای فروش برای دو گروه از خریداران باعث شده است تا مدلهای ارزانتر با ابعاد 24 اینچ و مدلهای حرفه ای با صفحه نمایش بزرگتر،نظر اکثریت کاربرانی که به استفاده از آیمک عادت کرده اند را جلب نماید.افزایش سایز صفحه نمایش iMAC ها از 27 اینچ به 30 یا حتی 32 اینچ کاملا وسوسه کننده است و ارزش دار که تا چند ماه پس از ژانویه منتظر نمونه ای جدید با پردازنده های ارتقا یافته از کلاس M1Pro یا M1Max باشیم. نام ایمک پرو را بحاطر بسپارید . شاید نمونه های جدید با این نام عرضه شوند!!

5-آیپد پرو،شارژر وایرلس

در سال 2021 شاهد یک تغییر بزرگ در ابعاد صفحه نمایشهایiPad Pro و ارتقا آن به 12.9 اینچ بودیم که حتی صفحه نمایش mini-led ، نمونه ای کاربردی و در دسترس از نمایشگرهای OLED ارائه شد.اما انتظار بعدی از آیپدهای پرو،چیزی نیست جز اضافه شدن فناوری شارژ بی سیم به آیپدها.

  • اپل واچ مقاوم

روند ارتقا در محصولات اپل واچ به سبت سایر تولیدات این کمپانی دور از حد انتظار بوده است و شاید دلیل اصلی آن ، ارائه نمونه های اولیه با قابلیت بالا و شاید کاملترین در مقایسه با رقبا بود.در مقایسه سری 7 و سری 6 شاید بزرگترین ارتقا مربوط به افزایش سایز صفحه نمایش بود.اما به یقین،تغییرات در ظاهر به خصوص در لبه ها و طراحی مجدد با افزایش مقاومت در برابر ضربه برای یک جامعه با آمار بالا گه شامل ورزشکاران میباشد ،گزینه ای ایده آل باشد.

  • آیفون سری 14 یا ارتقا نمونه های قبلی

شاید غالب کاربران منتظر سری جدید iPhone باشند. تولید سری 13 آیفون به کام بسیاری از مشتاقان اپل نشست و پس از ارائه آن، بسیاری از آنها در انتظار سری می باشند.اطلاعات به دست آمده حکایت از تغییر طراحی دوربین پشت و جلو در سری 14 دارد به گونه ای که دوربین پشت همسطح با بدنه و برای دوربین جلو یک شیار کوچک تعبیه شده است.استفاده از پردازنده A16 باز هم نوید افزایش قدرت و سرعت پردازش و ارتقا در حوزه دوربین و تصویر را می دهد.و در نهایت شاید مدل جدید iPhone SE با پشتیبانی از G5 مهر تاییدی بر مقرون به صرفه ترین سری آیفون بزند.

  • هدست ترکیبی

بهترین خبر برای علاقمندان به اکسسوریهای فانتزی ارائه هدست واقعیت مجازی اپل باشد که مدت ها پیش اپل سرویس www.apple-servicr.ir نوید آن را به شما داده بود.به نظر می رسد ترکیب واقعیت افزوده و مجازی در سال 2022 به بازار عرضه گردد.

در این مقاله سعی شده است تا بر اساس اطلاعات کسب شده از برنامه های تولیدات آتی کمپانی apple و جمع بندی کارشناسان فناوری از سرتاسر جهان ،احتمال ورود محصولات جدید به بازار مورد بررسی قرار گیرد.

امید داریم در پایان دسامبر 2022، همراهان اپل سرویس ا یران تایید کننده این پیش بینی ها باشند.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید