آپدیت iOS 17.1.1 برای رفع باگ‌های آیفون از راه رسید

person نویسنده: کوثر قربانی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 284

اپل iOS 17.1.1 را منتشر کرده است که شامل چندین رفع اشکال مهم برای آخرین سیستم عامل آیفون خود می‌شود.

اکنون چند ماه از عرضه iOS 17 می گذرد و iOS 17.1.1 برخی از باگ‌های اولیه را برطرف می‌کند. در همین حال، آخرین و اولین به‌روزرسانی اصلی iOS 17.1 شامل به‌روزرسانی‌های امنیتی ضروری در کنار ویژگی‌های جدید درخشان‌تر است.

بنابراین، اکنون زمان آن است که آیفون خود را ارتقا دهید؟ هیچ شکی در آن وجود ندارد. iOS 17 دارای یک سری ویژگی‌های جدید بسیار جالب است، از جمله پست صوتی زنده، به‌روز‌رسانی پیام‌ها و NameDrop.

دلایل به‌روز‌رسانی iOS 17

iOS 17.1.1 بسیاری از باگ‌ها را برطرف می‌کند. یکی از مواردی که بسیاری از کاربران آیفون از آن شکایت دارند، اشکالات است. اما چیزی که من در iOS 17 متوجه شده‌ام این است که اپل فعالانه‌تر از همیشه روی رفع اشکال کار می‌کند، بنابراین شما هرگز مجبور نیستید برای مدت طولانی رنج بکشید.

ios 17.1.1

با این حال iOS 17.1.1 مشکلی را برطرف می‌کند که می‌تواند منجر به عدم نمایش صحیح برف توسط ویجت Weather Lock Screen شود. در همین حال، به گفته اپل، باگی را برطرف می‌کند که می‌‌‎تواند نشان دهد Apple Pay و سایر ویژگی‌های NFC در برخی از مدل‌های آیفون 15 پس از شارژ بی سیم در خودروهای خاص در دسترس نیستند.

اپل به ندرت جزئیات هر باگ رفع شده در نسخه را توضیح می‌دهد، بنابراین تا زمانی که به‌روزرسانی آزمایش نشده باشد، نمی‌توان مطمئن شد که چه چیزی تغییر کرده است. اپل تنها دو رفع اشکال شناخته شده را در یادداشت‌های انتشار به اشتراک گذاشته است.

اپل می‌گوید به‌روزرسانی iOS 17.1.1 مشکل شارژ آیفون 15 را برطرف می‌کند که توسط برخی از رانندگان BMW و Toyota Supras مشاهده شده است. اپل اذعان کرده است که سیستم‌های شارژ بی سیم در این خودروها می‌توانند قابلیت‌های ارتباطات میدان نزدیک (NFC) آیفون 15 را غیرفعال کنند.

مشکلی که هنوز کاربران iOS 17.1 را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در واقع در iOS 17.2 برطرف شده است، یک اشکال در ارتباط با اتصال Wi-Fi است. با توجه به اینکه اپل فقط منتظر انتشار رسمی iOS 17.2 نیست، ممکن است این اصلاح را در این به‌روزرسانی جدید iOS 17.1.1 نیز انجام داده باشد.

اپل همچنین در حال بررسی یک باگ عجیب است که باعث می‌شود برخی از آیفون‌ها یک شبه خاموش شوند. همچنین یک باگ مداوم در iOS 17 وجود دارد که بر مشکلات شارژ بی‌سیم در خودروهای خاص تأثیر می‌گذارد.

برچسب‎ها: اپل iOS 17

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید