تناسب اندام با اپل واچ

person نویسنده: پیمان الهی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 149

با شیوع کرونا در سال 2019 میلادی و موانع ایجاد شده در مسیر ورزشهای گروهی و تعطیلی مراکز ورزشی،ایده ایجاد یک باشگاه در خانه و شبیه سازی فعالیتها متناسب با نیاز افراد بیش از هر زمان دیگری خودنمایی کرد.شرکت اپل نیز با ایجاد یک سرویس تناسب اندام که توسط اپل واچ ارائه میگردد،کمک نمود تا افراد بتوانند بصورت شخصی و در هر مکانی از فعالیتهای ورزشی و مدیتیشن بهره ببرند.

Apple Fitness+ چیست؟

یک سرویس تاسب اندام می باشد که توسط اپل واچ ارائه گردیده و با بهره گیری از برنامه های تمرینی که توسط  مربیان و متخصصات ورزشی تعریف میگردد می تواند کنترل ضربان قلب و کالری سوزانده شده شما حین تمرین را بصورت لحظه ای گزارش نماید تا ضمن ایجاد انگیزه برای ادامه فعالیت ،ازوضعیت سلامتی و بدنی خود در لحظه اطلاع پیدا کنید.

 

 

Apple Fitness+ کجا ؟

در صورتیکه شما اپل واچ دارید به طور خودکار در برنامه Fitness آیفون ظاهر میشود.برای استفاده از این قابلیت بر روی iPad شما میتوانید   Fitness را از اپ استور تهیه و برای Apple TV نیز در دسترس میباشد.

 

 

Apple Fitness+ چه کسانی؟

تمامی افراد با هر شرایط فیزیکی و سنی از سطح مبتدی تا پیشرفته میتوانند از این برنامه استفاده کنند و امکان انتخاب نوع تمرین ،زمان مناسب و مربی مورد علاقه خود را دارند.

 

Apple Fitness+ تجهیزات؟

شاید در شرایط عادی برای انجام تمرین شما به امکانات باشگاهی نیاز داشته باشید اما در این سرویس شما میتوانید متناسب با امکانات و شرایطی که دارید برنامه تمرینی خود را انتخاب کنید و در اغلب برنامه ها شما به امکانات زیادی ندارید و میتوانید در منزل برنامه ها را اجرا نمایید اما در صورت انتخاب برنامه تمرینی باشگاهی شما به برخی از ابزارهای ورزش از جمله دمبل ،تشک یوگا ،دوچرخه ثابت ،دستگاه قایقرانی و تردمیل نیاز پیدا میکنید که این از فواید  Apple Fitness+ می باشد چرا که برای کار در باشگاه نیز به شما برنامه میدهد.

 

 

Apple Fitness+ نرم افزار؟

برای استفاده از Apple Fitness+ شما فقط به iOS 14.3  و watchOS 7.3  و iPadOS 14.3 و TVOS14.3 نیاز دارید که  به دستگاهی که اپل واچ خود را به ان اتصال داده اید بستگی دارد.شما میتوانید برنامه ها را بروی گوشی ،آِیپد و تلویزیون مشاهده کنید و مطابق با برنامه های آموزشی آنرا اجرا کنید.صدا و تصویردر تلویزیون و دستگاههای که AirPlay2 دارند به وضوح قابل مشاهده میباشد.

 

 

Apple Fitness+ حریم خصوصی؟

امنیت این برنامه مطابق با تمام محصولات اپل غیرقابل کتمان ومی باشد و البته یادآوری میگردد که اطلاعات شما با اپل آیدی نیز ذخیره نمی شود.

Apple Fitness+ تمرینات گروهی؟

این برنامه با پشتیبانی از Share Playحداکثر به 32 نفر امکان تمرین همزمان را میدهد که باعث میشود شما با انگیزه بیشتر و در قالب یه باشگاه با مقایسه با سایر نفرات هر لحظه به تلاش خود اضافه کنید.در تمرینات رقابتی مانند تردمیل ، دوچرخه سواری و HIIT اگر شما از سایر دوستان خود پیشی بگیرید،notification برای شما ظاهر میگردد و میتوانید به قدرت بیشتر ادامه دهید.!

 

 

Apple Fitness+ تنوع تمرین؟

شما در هر هفته میتوانید 25 تمرین جدید دریافت کنید که هر یک از انها متناسب با شرایطی هست که دارید.اگر هفته ای پرکار دارید میتوانید برنامه تمرینی سبکی را نتخاب کنید و اگر قصد سفر دارید می توانید برنامه متناسب با اتاق هتل را در نظر بگیرید.تنوع در برنامه ها بنا به مکانهایی که شما قصد ورزش دارید به شما این امکان را میدهد تا در اتاق نشیمن ،پارک،هتل ،باشگاه و حتی محل کار به ورزش خود ادامه داده و از وقفه ها جلوگیری کنید.

 

 

Apple Fitness+ انتخاب برنامه تمرین؟

متناسب با فعالیتهای روزانه وشرایط جسمی شما بر اساس برنامه های workout ،mindfulness  در AppleWatchو اطلاعات ثبت شده در برنامه Healthگوشی شما،مربیان تمرینها و جلسات جدید را به شما پیشنهاد میدهند.با در نظر گرفتن امکانات و توانایی شما،این برنامه ها بین 5 دقیقه تا 45 دقیقه قابل اجرا میباشد.

 

 

Apple Fitness+ مربیان؟

شاید رویای تمام  ورزشکاران استفاده از برنامه های مربیان سطح اول جهان و بهره گیری از تجربیات آنها باشد که این برنامه امکان استفاده از بهرتین مربیان جهانی را فراهم نموده است.شاید مشهور ترین آنها Janette Jenkins باشد که در 7 برنامه تمرینی با تمرکز بر قدرت و HIIT شرایط بدنی شما را بهبود میبخشد.امیر اکباتانی ،مولی فاکس و دهها مربی برجسته امریکایی در کنار شما هستند.

 

 

Apple Fitness+ موسیقی؟

شما میتوانید از شروع تا پایان موسیقی مورد علاقه و خواننده محبوب خود رادر کنارخود داشته باشید.artist spotlight  مجموعه ای از تمرینات و با یک لیست کامل از اهنگهای هنرمندان مشهور از جمله بیلی آیلیش،کالوین هریس ،نیکی میناژ و هر آنکس که صدای آو به شما انرژی میدهد.در بخشهای یوگا و مدیتیشن نیزشما آلبومی کامل ازموسقی های ارامشبخش با تاکید بر موضعاتی از قبیل قدردانی و مهربانی در اختیار دارید و همچنین می توانید جلسات مربیان را در گوشی ،آیپد یا تلویزیون خود مشاهده کنید.

 

 

Apple Fitness+ روزانه؟

پیاده روی شایع ترین و در دسترس ترین ورزشی است که همه ما روزانه میتوانیم آن را انجام دهیم.برای یک پیاده روی که هم به جسم و هم به روح شما طراوت  بدهد شما فقط به یک اپل واچ،هدفون و ذهن نیاز دارید.زمان 25 دقیقه تا 45 دقیقه برای پیاده روی های روزانه شما در نظر گرفته شده است که شما میتوانید حین انجام آن از تجربیات سایر افراد استفاده کنید.

 

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید