به دنیای ارزهای دیجیتال خوش آمدید

person نویسنده: پیمان الهی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 577

اموزه با ظهور ارزهای دیجیتل و نحوه جابجا کردن و نگهداری آنها نیاز به اگاهی و شناختن زیرساختهای آن را دارید . با مطالعه این مقاله با دنیای ارزهای دیجیتال تا حدودی آشنا شوید

 ارز دیجیتال خود را کجا نگه میدارید؟!

 به دنیای ارز دیجیتال خوش آمدید!یک دنیای جذاب با سودهای عجیب و تنوع در سرمایه گذاری که حتی برای سرمایه های اندک نیز مناسب میباشد.در روزگاری که کمتر کسی اسمی از ارزهای دیجیتال ،رمز ارز و صرافی های مجازی نشنیده است،مهم است که سرمایه خود را چگونه نگهداری میکنید.

کیف های پول با گستره ای وسیع از پوشش ارزهای دیجیتال،می توانند یک بانک مطمئن برای شما باشند و در لحظه با تحلیل بازار،تغییرات دلخواه خود را در راستای جذب سودهای حداکثری انجام دهید.

Trust wallet (کیف پول اعتماد):نماینده یک صرافی بین المللی بر روی تلفن همراه شما میباشد.اما اگر بنا بر انتخاب این کیف پول باشد آیا معیارهای لازم را دارا میباشد؟

در آغاز مطرح شدن ارز دیجیتال به عنوان یک بازار سرمایه گذاری،Changpeng ZhaoوYi Hiاقدام به راه اندازی صرافیBinance در سال 2017 و ایجاد رمز ارز مختص صرافی خود به نام BNB (Binance Coin) نمودند ودر جهت دستیابی به رویاهای خود Trust Wallet را خریداری نمودند. Trust Wallet زاییده فکر ویکتور راوچنکو با اصالتی اوکراینی و ساکن ایالات متحده بود.ذهنیتی برگرفته از روسیه،کشوری که خاستگاه سیستمهای امنیتی چندلایه وشبکه های امن در زمینه حفظ اطلاعات میباشد.ارائه مطلوب این کیف پول و اطمینان از عملکرد آن به گونه ای بود که با جذب هزاران کاربر اولیه در اولین روزهای ارائه,اعتماد را به ذهن مشتری سرایت می داد.

تلفیق خلاقیت چین و امنیت یک اوکراینی آنقدر برای Trust Wallet مطلوب بود که پس از گذشت کمتراز 4 سال صرافی Binance با ارائه خدمات ارز دیجیتال طبق آمار CoinMarketCap رتبه اول صرافی ها را با جمع معاملات بیش از 20 میلیارد دلار را کسب نموده است.بازدید هفتگی بیش از 35 میلیون کاربر از یک صرافی غیر امریکایی نشان دهنده اقبال عمومی به این دو ایده پرداز چینی میباشد.

اما چه چیز باعث محبوبیت و استفاده فعالان عرصه ارز دیجیتال از کیف پول اعتماد شده است؟

اگر این کیف پول را بر روی تلفن همراه خود داشته باشید،متوجه میشوید که طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال(بیش از 160 ارز)قابل دریافت و ذخیره میباشد.برای دارندگان این کیف پول تنوع در شبکه های پرداخت شامل Mercuryo_Wyre_Moon Pay_Simplex ,…. میتواند جذاب باشد و با توجه به هریک از شبکه های پرداخت و تجربه کار با آنها،انتخاب انجام میشود.

نوسانات در کلیه بازراهای سرمایه گذاری می طلبد که اطلاعات دقیق و لحظه ای از حوزه های سرمایه گذاری در دسترس باشد تا با تحلیل روندهای قابل پیش بینی و تغییرات آنی از ضررهای مالی جلوگیری و بهترین گزینه هابرای سرمایه گذاری انتخاب شود.Trust Wallet این امکان را به شما میدهد تا از قیمت لحظه ای بیت کوین،اتریوم،آلت کوین ها ،توکن ها و .... آگاهی پیدا کنید و با بررسی ارزش هریک در بازار،جدول زمانی قیمت ها و حجم معاملات بهترین تصمیم را بگیرید.

امکان swap و exchange بدون نیاز به تکمیل فرم و تایید احراز هویت مشتری ،به معنای تبدیل روند ضرر مالی به سود در لحظه میباشد و Trust Wallet به عنوان یک امانتدار معتمد،در قبال نگهداری ارز دیجیتال به شما سود می دهدو با خریدهای مناسب می توانید به افزایش سرمایه خود امیدوار باشید.

جدید بودن ارزهای دیجیتال ،سبب شده است که مشاغل و فروشندگان محدودی امکان معامله با اینگونه ارزها را داشته باشند اما این کیف پول در یک اقدام منحصر به فرد با اضافه کردن یک مرورگر( DApps)به معرفی فروشندگانی می پردازد که شما امکان داد و ستد با ارزهای دیجیتال را با آنها دارید.

شاید مهمترین پارامتر در انتخاب فضای مناسب جهت نگهداری سرمایه ،دسترسی امن می باشد که این کیف پول با ارائه یک کلید خصوصی که شامل pincodeواسکن اثر انگشت می باشد،این اطمینان خاطر را به کاربران خود می دهد که دارایی آنها در یک بانک و بصورت کاملا امن نگه داری می شود.

رابط کاربری آسان که در انتخاب هر اپلیکیشنی به عنوان یکی از پارامترهای اصلی مدنظر قرار میگیرد در Trust Wallet به وضوح قابل درک می باشد.سهولت در دانلود و استفاده بدون هزینه های اولیه و خدمات اشتراکی می تواند شما را مجاب کند تا برای بررسی اولیه، این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود(فرقی نمیکند شما iOSرا بر روی گوشی خود دارید یا Android) دانلود و نصب کنید.

اما اگر راضی شده اید که این کیف پول را بر روی گوشی همراه خود داشته باشید،قبل از داد و ستدهای مالی و استفاده از آن بهتر است به نکات زیر نیز توجه کنید.شاید نظر شما عوض شد!!!

این نرم افزار صرفا بر روی گوشی همراه شما قابل استفاده می باشدو نمی توانید آن را بر روی کامپیتورهای خانگی یا لپ تاپ خود داشته باشید.شاید اگر شمابرای نگهداری از ارزهای دیجیتال خود به یک کیف پول نیاز داشته باشید که بتوانید از پشت میز کار خود آن را مدیریت کنید،Trust Wallet گزینه مناسبی نباشد.

آشفتگی بخش پشتیبانی سایت عملکرد آن را نگران کننده نشان می دهد و سازندگان آن بایدنظم و نظام مناسبی برای آن پیش بینی کنند. شما در این کیف پول برای نقد کردن و برداشت پول شاید کمی دچار دردسر شوید اما فراموش نکنید این یک مزیت برای صرافیBinance می باشد و شاید یک شانس برای شما باشد که بتواند به افزایش سود شما کمک کند و در نظر داشته باشید گاهی سختی برداشت پول می تواند منجر به حفظ سرمایه و شاید افزایش سود گردد.

و اما هشدار آخر ما را جدی بگیرید:

Trust Wallet ارزهای دیجیتال شما را به خوبی نگهداری می کند و به انها سود تعلق میگیرد اما عدم وجود 2FA (2 Factor Authention)(امنیت دو مرحله ای)و سابقه گم شدن سرمایه برخی از کاربران شما را مجبور می کند که با دقت بیشتر و مشاهده ویدیوهای آموزشی نسبت به فعالیت در این کیف پول اقدام نمایید.فراموش نکنید یک غفلت کوچک ممکن است سرمایه شمارا دچار خطر کند چرا که همیشه سارقان و هکرها سعی می کنند از لایه های امنیتی تمام اپلیکیشن ها ،نرم افزارها و سخت افزارها جلوتر باشند.!!

 

در قسمت بعدی این محتوی شمارا با نرم افزار تراست ولت Trust Wallet اشنا می کنیم و کار با این اپلیکشن را آموزش خواهیم داد .

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید