معرفی لوازم جانبی ضروری برای محصولات اپل

person نویسنده: امیرحسین عزیزی list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 902

در این مقاله، شما با چند لوازم جانبی کاربردی مناسب آیفون و مک بوک آشنا خواهید شد تا به وسیله آن‌ها، بتوانید به بهترین شکل ممکن از دستگاه هوشمند خود حداکثر استفاده را ببرید.

وقتی که نوبت به خرید لوازم جانبی جدید آیفون، آیپد یا مک بوک می‌رسد، شما با که بازاری مواجه خوهید شد که کاملاً پر از این محصولات با قیمت‌های متنوع شده است. به حدی که خرید چیز ساده ای مانند شارژر می تواند کاملاً اضطراب آور باشد (کافیست که عنوانی مانند مبدل شارژر ایفون را در اینترنت سرچ کنید و دریا بیکرانی از محصولات با برند‌های مختلف را ببنید). همچنین اگر تصمیم بگیرید که ارزان‌ترین را بخرید، در عرض یک هفته با سیم پاره شده مواجه شوید؛ یا حتی بدتر از آن، پورت شارژ دستگاه خود را بسوزانید. بنابراین باید حتما دقت کنید که محصولی باکیفیت را از فروشگاهی معتبر خریداری کنید تا دیگر نگرانی برای مشکلات احتمالی وجود نداشته باشد.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم که جدیدترین و بهترین لوازم جانبی برای محصولات اپل را که قبلا بررسی، مقایسه و آزمایش کرده ایم معرفی نماییم و بهترین‌ها را برای هر سبک کاربری و بودجه‌ای پیدا کنیم. از شارژرهای مناسبی که باتری آیفون شما را در کمتر از یک ساعت شارژ می‌کنند تا تا تبدیل‌هایی که به وسیله آن می‌توانید به آسانی به محتوای داخل فلش درایوتان دسترسی پیدا کنید. مطمئنا لوازم جانبی را در اینجا پیدا خواهید کرد که کار کردن با آیفون و مک بوک شما را کمی بهتر کند.

airtags

یکی از جدیدترین لوازم جانبی اپل، گجتی جذاب به نام AirTag است که به وسیله آن می‌توانید کلید، کیف یا هر چیزی را که به آن متصل است، به راحتی بیابید و دیگر نگران گم شدن وسیله خود نداشته باشید. برای کمک به یافتن یک مورد گم شده در زمانی که خارج از محدوده بلوتوث است، از شبکه عظیم Find My تقریباً یک میلیارد دستگاه استفاده می کند؛ بدین صورت که آیفون یا آیپد افراد دیگری که در آن مکان حضور دارند، به شما کمک خواهند کرد که مکان دقیق وسیله گمشده خود را ببینید. تمامی سیگنال‌هایی که از ایرتگ شما به سایر دستگاه‌های اپل ارسال می‌گردند، رمزگذاری و محافظت شده است. همان‌طور که از یک محصول اپل انتظار دارید، تنظیم کردن و به کارگیری AirTag بسیار ساده است. این گجت در برابر آب مقاوم بوده و باتری قابل تعویض دارد.

  • برای خرید ایرتگ اپل اصل بر روی اینجا کلیک کنید.

airpods-2ng-gen

هدفون‌ نسل دوم ایرپاد اپل، با قیمتی مقرون به صرفه، تجربه کار کردن با آیفون شما را به خوبی ارتقا می‌دهد. این هدفون کیفیت صدا بسیار عالی را ارائه می‌دهد و برای برقراری تماس‌های تلفنی، گوش دادن به موسیقی یا کتاب‌های صوتی بسیار مناسب هستند.اگر شارژ بی‌سیم، افزایش دوام و صدای فراگیرتر ویژگی‌های مهمی برای شما هستند، به جای آن، نسل سوم AirPods یا AirPods Pro را انتخاب کنید.

  • برای خرید آسان و مطمئن نسل دوم ایرپاد اورجینال بر روی اینجا کلیک کنید.
  • همچنین برای مشاهده ایرپاد‌های جدیدتر و بروزتر بر روی اینجا کلیک کنید.

hadron

شما پس از خرید دستگاه هوشمندتان، در اولین قدم نیاز به یک مبدل سه شاخه به دو شاخه برای شارژر دستگاه خود دارید. استفاده از یک مبدل اورجینال و با کیفیت برای جلوگیری از خطرات احتمالی مانند آتش سوزی یا آسیب دیدن دستگاه و شارژر حیاتی است. همچنین در صورت استفاده از محافظ برق، شما ریسک آسیب دیدن دستگاه خود را به حداقل می‌رسانید.

محافظ و مبدل هادرون مدل P101 علاوه بر حفاظت از لوازم الکترونیکی در مقابل نوسانات برق , با بهرمندی از سیستم قطع هوشمند برق می‌تواند از انواع باتری‌ها در برابر شارژ بیش از اندازه یا Over Charge محافظت نماید. اتصال شارژر به تلفن همراه، برای زمانی بیش از زمان معمول یک سیکل شارژ, در بلند مدت و حتی در برخی از موارد در کوتاه مدت می‌تواند موجب ایجاد آسیب‌های جدی به باتری می‌گردد. شما با تنظیم نمودن تایمر برای محافظ هادرون، می‌توانید خطر شارژ اضافی را تا حد زیادی کاهش دهید. به طور خلاصه شما با خرید این مبدل باکیفیت یک تیر و چند نشان خواهید زد!

  • برای خرید مبدل و محافظ هوشمند هادرون بر روی اینجا کلیک کنید.

redmi-2c-powerbank

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بنا به هردلیلی فراموش ‌کنید آیفون یا آیپد خود را به شارژ بزنید و بایستی فورا به سفری درون شهری یا برون شهری بروید؛ هر لحظه هم ممکن است دستگاه شما خاموش گردد. بهترین راه حل برای شما، تهیه یک پاوربانک اصل، با کیفیت و قابل اطمینان با توان شارژدهی و ظرفیت بالا است. استفاده از یک پاوربانک با ظرفیت بالا و برند معتبر، می‌تواند نیاز شما در طول یک روز پرمشغله تامین نماید تا دیگر احتیاجی به پریز و شارژر دیواری نداشته باشید.

پیشنهاد فروشگاه اپل سرویس به شما، پاوربانک شیائومی Redmi 2C با ظرفیت بالا 20000 میلی‌آمپر است. این پاوربانک توسط کابل MicroUSB شارژ شده و دارای دو خروجی USB برای شارژ همزمان دو دستگاه را دارا است. بهرمند بودن از تکنولوژی Quick Charge 3.0 در کنار وزن سبک و قیمت مناسب آن موجب گردیده تا این پاوربانک محبوبیت در بازار ایران داشته باشد.

  • شما می‌توانید با کلیک بر اینجا اقدام به خرید این محصول کنید.

belkin-charging-cable

همچنین شما نباید از کابل شارژ USB به لاتنینگ اصلی، برای استفاده از حداکثر توانایی شارژر و پاوربانک، غافل شوید. شما می‌توانید کابل اورجینال اپل را از طریق فروشگاه ما به آسانی خریداری نمایید. همچنین در صورتی که به دنبال کابلی مقاوم‌تر از کابل اصلی اپل هستید، پیشنهاد ما کابل شارژ برند معروف بلکین ( Belkin ) است. این کابل با داشتن روکشی پلاستیکی مشکل بهم پیچیده شدن کابل را رفع نموده و همچنین دارای تاییدیه از شرکت اپل است.

  • برای خرید کابل شارژ اورجینال اپل بر روی اینجا کلیک کنید.
  • برای خرید کابل شارژ اصل بلکین با روکش مقاوم بر روی اینجا کلیک کنید.

hdmi

و در پایان لازم دانستیم تا شما را با چند تبدیل کاربردی برای آیفون و مک بوک آشنا نماییم.

 امروزه اکثر دستگاه‌های شرکت‌های معروف اقدام به استفاده از USB Type C می‌کنند. کمپانی اپل نیز جهت حفظ ظرافت و باریکی مک بوک‌های جدید خود، اقدام به حذف پورت USB نموده‌اند. از همین جهت، کاربران برای اتصال فلش درایو، هارد اکسترنال، کابل HDMI و غیره نیازمند مبدل هایی می‌باشند.

مبدل تایپبه HDMI اورجینال اپل در واقع یک تبدیل اما پرکاربرد برای انتقال تصویر به مانیتور یا تلویزیون شما است. این تبدیل دارای ورودی تایپ سی و سه خروجی تایپ سی، HDMI و USB است. بدین وسیله می توان علاوه بر مشاهده فایل‌های ویدئویی، هم همزمان از طریق درگاه USB-C به شارژ نیز اقدام کرد. این محصول با مک بوک‌هایی که درگاه USB-C دارند، سازگار است.

  • برای خرید مبدل Type C به HDMI اورجینال اپل بر روی اینجا کلیک کنید.
  • برای خرید مبدل Type C به USB اپل بر روی اینجا کلیک کنید.

 

mcdodo-otg-8600

تبدیل OTG مک دودو مدل CA-8600 مخصوص دستگاه‌های اپل دارای سیستم عامل IOS 13 به بالا می‌باشد که می‌توانید توسط آن، موس و کیبورد به آیفون و آیپد خود متصل نموده و استفاده نمایید. همچنین به راحتی به وسیله آن، قادر خواهید بود که فایل‌ها را بین فلش مموری و دستگاه خود منتقل نمایید. جنس بدنه تبدیل مک دودو از فلز با‌کیفیت بوده و همین امر زیبایی و مقاومت این تبدیل را دو چندان نموده است. گذشته از موارد بالا، این تبدیل قابلیت اتصال به دسته بازی را نیز فراهم می‌کند ولی ممکن است بعضی از بازی‌ها، از این قابلیت پشتیبانی نکرده و در مورد آن بازی خاص کارایی نداشته باشد.

  • برای مبدل OTG برند Mcdodo بر روی اینجا کلیک کنید.
برچسب‎ها: لوازم جانبی

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید