بازار موتورهای جستجوی اینترنتی پر رقابت و پرخطر است و ورود به این حوزه برای اپل ممکن است با مشکلات و هزینههای بالایی همراه باشد. به همین دلیل، احتمالا اپل تصمیم گرفته است که به جای ساخت یک موتور جستجو، با شرکای معتبری مانند Google برای ارائه خدمات جستجو همکاری کند.
ادی کیو، معاون ارشد خدمات اپل، سه دلیل اصلی را که چرا این شرکت هرگز موتور جستجو نخواهد ساخت، توضیح داده است. این موضوع در حالی مطرح شده که قرارداد 20 میلیارد دلاری اپل و گوگل، که در آن گوگل به عنوان موتور جستجوی پیشفرض در آیفون فعالیت میکند، تحت بررسی است. همانطور که ساعاتی پیش گزارش شد، وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) پرونده خود علیه تسلط گوگل در صنعت جستجو را ادامه میدهد و این قرارداد پرسود با اپل یکی از نقاط کانونی این پرونده است.
در پرونده جدیدی که این هفته توسط رویترز مشاهده شد، ادی کیو توضیح میدهد که دادگاه معتقد است اقدامات پیشنهادی در پرونده گوگل باعث میشود اپل به سمت توسعه موتور جستجوی خود یا ورود به بازار تبلیغات متنی جستجو حرکت کرده و با تسلط گوگل رقابت کند. با این حال، کیو میگوید این فرض «اشتباه» است.
یکشنبه
دو شنبه
سه شنبه
چهار شنبه
پنج شنبه
جمعه
شنبه
فروردین
اردیبهشت
خرداد
تیر
مرداد
شهریور
مهر
آبان
آذر
دی
بهمن
اسفند
دیدگاهها
هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!
دیدگاه خود را بنویسید