آیفون در 30 سال آینده چگونه خواهد بود

person نویسنده: کوثر قربانی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1160

مدیر عامل اپل، تیم کوک، در مصاحبه‌ای جدید با Brut توضیح داده است که چرا این شرکت هر سال یک آیفون جدید عرضه می‌کند، دستگاه در آینده چگونه خواهد بود، او شخصا برای کاهش ردپای کربن خود چه می‌کند و موارد دیگر.

این مصاحبه کوتاه که در مرکز داده و تأسیسات انرژی خورشیدی اپل در دانمارک گرفته شده است، عمدتاً به نظرات کوک در مورد مسائل مختلف زیست محیطی مانند «گرین شویی» می‌پردازد. کوک توضیح داد که اپل می‌خواهد محرمانه بودن محصولاتش را با صراحت در مورد تلاش‌های زیست‌محیطی خود مقایسه کند، زیرا می‌خواهد توسط دیگران کپی شود. کوک اضافه کرد که اپل هنوز کار بیشتری در زمینه انرژی تجدیدپذیر و استفاده از مواد بازیافتی برای رسیدن به اهداف زیست محیطی خود دارد.

apple

وقتی از کوک پرسیده شد که آیا ما واقعاً هر سال به یک آیفون جدید نیاز داریم، پاسخ داد:

  • فکر می‌کنم داشتن یک آیفون هر سال برای آن دسته از افرادی که آن را می‌خواهند یک چیز عالی است. و کاری که ما انجام می‌دهیم این است که به مردم اجازه می‌دهیم با تلفن خود معامله کنند. و بنابراین اگر هنوز کار می‌کند، آن گوشی را دوباره می‌فروشیم. و اگر کار نمی‌کند، راه‌هایی برای جدا کردن آن و برداشتن مواد برای ساخت یک آیفون جدید داریم.

سپس مصاحبه کننده پرسید که آیفون 20 یا 30 سال آینده چگونه خواهد بود؟

  • فکر کنم کربن خنثی باشد. من فکر می‌کنم بدیهی است که بسیار جلوتر از جایی که در حال حاضر است خواهد بود، اما من نمی‌خواهم تمام اسرار خود را در این زمینه به شما بگویم. من فقط از نقطه نظر زیست محیطی می‌گویم، کربن خنثی خواهد بود.

وقتی از کوک پرسیده شد که شخصاً برای کمک به محیط زیست چه می‌کند، او پاسخ داد:

  • من با یک ماشین برقی رانندگی می‌کنم. من سعی می‌کنم از پلاستیک و بطری‌های پلاستیکی اجتناب کنم. بازیافت می‌کنم من کمپوست می‌کنم. تمام این کارها را من سعی می‌کنم انجام دهم، هر کاری که انجام می‌دهم، تمام تلاشم را می‌کنم تا کاری انجام دهم که ردپای کربن کمتری داشته باشد.

اپل یک هدف بلندپروازانه را برای خنثی شدن کربن تا سال 2030 برای همه محصولات و عملیات خود تعیین کرده است. مصاحبه تیم کوک بر تعهد این شرکت به پایداری زیست محیطی تاکید می‌کند و در عین حال نگرانی‌های مربوط به عرضه سالانه آیفون را برطرف می‌کند. همانطور که تکنولوژی تکامل می‌یابد، به نظر می‌رسد اپل متعهد به همسویی نوآوری با مسئولیت زیست محیطی است.

برچسب‎ها: آیفون iPhone

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید