بروز رسانی ماشین حساب در نسخه MAC OS 15

person نویسنده: زهرا انجیدنی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 127

یکی از بروز رسانی ها‌‌‌‌‌‌‌‌یی که اپل در جهت تجربه کاربری بهتر در نظر گرفته برنامه ماشین حساب می‌باشد که ابتدا بر روی نسخه های اولیه MAC OS 15 مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

ماشین حساب در نسخه مک او اس 15

یکی از ویژگی‌های نسخه بهبود یافته برنامه ماشین حساب اضافه شدن نوار تاریخچه دسترسی برای استفاده از محاسباتی که از قبل انجام شده است می‌باشد. برای دسترسی به نوار تاریخچه می‌توان از دکمه اختصاصی که در بالای پنجره سمت چپ طراحی شده استفاده کرد.

این دکمه به کاربران این امکان را می‌دهد که نوار تاریخچه را از هر سه نمای ماشین حساب پایه،علمی و برنامه نویس تغییر داد. در طراحی جدید اندازه پنجره و طرح دکمه‌های برنامه بر اساس نیاز کاربر تغییر یافته است به‌ طوریکه با تغییر سایز پنجره طراحی دکمه ها نیز تغییر می‌یابد.

ماشین حساب نسخه مک او اس 15

یادداشت های ریاضی در MAC OS 15:

یکی از ویژگی‌های بارز نسخه بهبود یافته ماشین حساب، پشتیبانی از یادداشت‌های ریاضی با نمادهای ریاضی می باشد. یادداشت‌های ریاضی با ادغام برنامه های CALCULATOR و NOTES به کاربران این امکان را می‌دهد که یادداشت هایی با نماد ریاضی ایجاد کند.

ماشین حساب نسخه مک او اس15

تبدیل واحد در MAC OS 15:

در نسخه ارتقا یافته برنامه انجام محاسبات تبدیل واحد به صورت خودکار یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این بروزرسانی می‌باشد.

هنگامی که محاسبه انجام می‌شود نتیجه بلافاصله به واحد انتخاب شده تبدیل می‌شود و به نمایش می‌گذارد. این ویژگی مورد استقبال کاربرانی می‌باشد که با سیستم های اندازه گیری با ارزهای مختلف سروکار دارند. افرادی که زیاد سفر می‌کنند و از چندین ارز استفاده می‌کنند تبدیل ارز با نرخ های به روز یکی از مزیت‌های این اپلیکیشن به‌شمار می‌رود.

ماشین حساب مک او اس نسخه 15

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید