سه مدل از بهترین هدفون‌های بیتس

person نویسنده: سینا پورجلال list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 445

در اين مطلب سه عدد از بهترين هدفون‌های بیتس را معرفی می‌کنیم.

مطمئنا وقتی به هدفون‌های معروف و خیلی خوب فکر می‌کنیم، برند بیتس (Beats) قطعا یکی از برندهایی‌ است که سریعا به ذهنمان می‌آید. تاثیر داکتر دری و بیتس بر صنعت هدفون‌ها و تجهیزات صوتی کم نبوده و نیست. و با توجه به بازاریابی هوشمندانه‌ای که در سال‌های اولیه، میان سلبریتی‌های مختلف، از جاستین بیبر گرفته تا امینم و بازیگرهای معروف داشته؛ توانست برای خود اسم و رسم بزرگی کسب کند. این محبوبیت بیتس بی‌دلیل نبود و واقعا هدفون‌های بسیار خوبی را نیز تولید می‌کرد. اما بیتس فراتر از فقط یک برند بود و با توجه به هدفون‌های خوبی که تولید می‌کرد توانست میان مردم نیز مثل هدفون های اسکال کندی یا هدفون سنهایزر راهش را پیدا کند.

این برند که یک برند در زمینه تولید محصولات صوتی مانند اسپیکر و هدفون به شمار می‌رود، در سال ۲۰۰۶ توسط رپر معروف Dr. Dre و «جیمی لووین»، یک تهیه‌کننده فیلم و موسیقی تاسیس شد.

در ماه آگوست سال ۲۰۱۰، شرکت تولیدکننده موبایل HTC با پرداخت هزینه ۳۰۹ میلیون دلاری، نزدیک به ۵۰ درصد از سهام این شرکت را خریداری کرد و در جولای ۲۰۱۲ نیمی از سهام این شرکت را به قیمت ۱۵۰ میلیون دلار فروخت و با ۲۵.۱ درصد سهم، هنوز بزرگ‌ترین سهامدار شرکت به حساب می‌آمد. در ادامه شرکت HTC باقی‌مانده سهامش را نیز فروخت و پس از مدتی برند بیتس در آگوست ۲۰۱۴ توسط اپل خریداری شد و حالا به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های این شرکت به شمار می‌رود.

در هنگام خرید هدفون بیتس باید به چه نکاتی توجه کرد

کیفیت صدا

کیفیت صدای خروجی مهم‎ترین نکته در خرید یک هدفون است. برای اطمینان از کیفیت مناسب هدفون باید اندازه بلندگوها را بررسی کنید. هرچه بلندگوها بزرگ‌تر باشند، صدای خروجی بلندتر خواهد بود. بلندگوهای اغلب ایرفون‌ها از ۸ میلی‌متر تا ۱۵ میلی‌متر هستند. بلندگوهای هدفون‌ها با اندازه ۲۰ تا ۵۰ میلی‌متر کمی بزرگ‌تر هستند. در صورت امکان پیش از اقدام به خرید یک هدفون با پخش یک یا دو آهنگ کیفیت صدای آن را بسنجید. هدفون‌های مختلف پروفایل‌های صوتی مختلفی دارند. برخی از مدل‌ها نیز امکان تنظیم باس و اصوات زیر را از طریق یک اپ اختصاصی به شما می‌دهند.

طراحی

هدفون‌ها در اشکال مختلفی، از روی گوش، در گوش و مدل گردنبندی تا سیمی، بی‌سیم و بی‎سیم واقعی تولید می‎شوند. با این حال هر یک از این مدل‌ها به منظور خاصی ساخته‌اند. به عنوان مثال، مدل‌های روی گوش کیفیت صدای بهتری دارند. از طرفی ایربادها گزینه مناسب‌تری برای ورزش هستند. پیش از خرید هدفون باید این نکته را در نظر بگیرید که بیشتر در چه حالتی قصد گوش دادن به موسیقی را دارید.

راحتی

میزان راحتی یک هدفون معمولاً بسته به اولویت‎های هر فرد است. با این حال چند ویژگی کلی تعیین ‎کننده میزان راحتی یک هدفون هستند. در هنگام خرید هدفون‌های روی گوش لازم است به نرمی و کیفیت پدهای گوشی دقت کنید. در مورد هدفون‌های داخل گوش یا ایربادها نیز لازم است کیفیت ساخت و شکل نوک ایربادها را بررسی کنید. همچنین شاید لازم باشد پیش از آنکه بتوانید در مورد میزان راحت بودن یک هدفون تصمیم‌گیری کنید، از آن برای مدتی طولانی استفاده کنید.

بهترین از هر نظر: Beats Solo3 Wireless

به دنبال یک هدفون روی گوش شیک برای استفاده روزانه هستید؟ هدفون بی‌سیم بیتس مدل Solo3 با ۴۰ ساعت عمر باتری و صدای خروجی قدرتمند تمام ویژگی‌های مورد انتظار از یک هدفون جذاب و راحت را دارد. این هدفون‌ قابل تنظیم بهره‌مند از گوشی‌های نرم و راحتی است که سر و صدای محیط اطراف را خنثی می‌کند. همچنین دارای یک کیس حمل خوش‌دست و یک کابل ۳٫۵ میلی‌متری RemoteTalk در کنار کابل شارژ یونیورسال USB می‌باشد. این هدفون با برخورداری از فناوری شارژ  Beats Fast Fuel در زمانی که شارژ دستگاه به کمترین میزان خود رسیده باشد، پخش موسیقی را متوقف نمی‌کند. در این حالت با پنج دقیقه شارژ می‌توانید تا سه ساعت بیشتر به موسیقی گوش دهید.

بهترین برای ورزشکاران: Beats Powerbeats Pro

اپل و بیتس در ساخت این هدفون به ورزشکاران حرفه‌ای فکر کرده‎اند و ایربادها را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که به بهترین نحو در گوش قرار بگیرند. باله‌هایی منعطف و قابل تنظیم هر ایرباد را کاملاً ثابت بر روی گوش‌ها نگه می‎دارند. ایربادها همچنین در برابر تعریق و رطوبت مقاوم هستند. در هر نوبت شارژ، که در مدت زمانی کوتاه انجام می‌شود، می‌توانید تا ۹ ساعت با ایربادها به موسیقی گوش دهید. در صورتی که ایربادها در کیس شارژ مخصوص خود باشند این مقدار به ۲۴ ساعت می‌رسد. پس از پنج دقیقه شارژ می‌توانید تا نود دقیقه بی‌وقفه به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهید.

این ایرباد بیتس همچنین از دستیار صوتی Siri پشتیبانی کرده و کلیدهایی برای کنترل پخش موسیقی و بلندی صدا بر روی خود دارد.

بهترین برای ضبط موسیقی: Beats Studio 3 Wireless

اگر به دنبال بهترین تجربه گوش دادن به موسیقی هستید؛ هدفون بی‌سیم Studio 3 بیتس پیشنهاد ویژه ما به شماست. این هدفون با رنگ تمام مشکی مات بدنه خود و با بهره‌مندی از فناوری Pure Adaptive Noise Canceling در خنثی‌سازی نویز محیط قادر است سروصدای محیط اطراف را به گونه‌ای حذف کند که بتوانید تمام و کمال غرق در موسیقی شوید. این فناوری صرف‌نظر از نوع موسیقی مورد‌ علاقه شما قادر است با قابلیت درجه‌بندی صوتی در زمان واقعی احساس آرتیست در حال ضبط را به موسیقی منتقل کند. این هدفون قادر به اتصال به تمام دستگاه‌های بلوتوثی در شعاع ۹ متری می‏‎باشد. باتری ۱۲ ساعته قابل شارژ مجدد آن در کنار راحت و نرم بودن گوشی‌هایش نیز استفاده از آن را در طولانی مدت خوشایند کرده است.

در نهایت

هدفون های بیتس، توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای میان هدفون‌های پرچمدار باز کنند و امروزه بسیاری از برندهای رقیب، برند بیتس و کیفیت صدای آن‌را الگوی خود قرار می‌دهند. موفقیت برند بیتس بعد از پیوستن به اپل حتی چندین برابر هم شد و دیگر لقب یک برند هدفون عادی دیگر را نداشت و میان اپل و آیفون‌بازها نيز طرفداران بیشتری را به سمت برند خود کشاند. اگر به دنبال هدفون‌های با کیفیت و معروفِ خیلی خوبی هستید و می‌خواهید که یک هدفون خاص داشته باشید، بهترین هدفون های بیتس را از دست ندهید.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید