رندر فاش شده از رنگ های آیفون 15

person نویسنده: کوثر قربانی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 254

تاریخ اکنون رسمی است، اپل در 12 سپتامبر رویداد Wonderlust خود را برگزار می‌کند و ما شاهد سری جدید آیفون 15 خواهیم بود. اکنون تنها یک هفته تا عرضه رسمی این گوشی ها فاصله داریم. تا کنون، افشاگران و افشاگران متعددی در مورد آیفون‌ها صحبت کرده‌اند و اجمالی از آنچه باید انتظار داشته باشیم را به ما ارائه داده‌اند.

ما چهار آیفون را انتظار داریم - دو آیفون معمولی و دو آیفون پرو. در این مقاله به بررسی رنگ‌های شایعه شده برای سری آیفون 15 می پردازیم.

رنگ‌های مورد انتظار آیفون 15 در یک نگاه

انتظار می‌رود آیفون 15 و آیفون 15 پلاس مانند هر سال رنگ‌های مشابهی داشته باشند. طبق جدیدترین افشاگری‌ها و شایعات، امسال شاهد چند رنگ جدید خواهیم بود: ما انتظار داریم رنگ‌های مشکی، سبز روشن، زرد، صورتی روشن و آبی روشن برای مدل‌های پایه آیفون 15 در دسترس باشند. از سوی دیگر، آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس در رنگ‌های  خاکستری، مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شوند که کاملا استاندارد است و یک رنگ مشخص برای متمایز شدن است.

آیفون 15 در چه رنگ‌هایی عرضه خواهد شد؟

مانند هر سال، انتظار داریم اپل رنگ‌های متفاوتی برای آیفون‌های معمولی و آیفون‌های با برند Pro داشته باشد. معمولاً اپل برای آیفون‌های معمولی به سراغ رنگ‌های شاداب و جوان می‌رود و آیفون‌های Pro رنگ‌های جدی‌تر و عمیق‌تری دارند که کمی تیره‌تر هستند. امسال، درز و شایعات به چند رنگ جالب اشاره می‌کنند که ممکن است ببینیم. صورتی روشن و آبی روشن به عنوان گزینه‌های رنگی برای آیفون 15 معمولی امکان پذیر است، در حالی که آبی تیره برای آیفون 15 پرو در نظر گرفته شده است و احتمالاً گزینه رنگ طلایی بسیار محبوب ممکن است با چیزی که تایتان خاکستری نامیده می‌شود جایگزین شود.

رنگ‌های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس

در مجموع، ما انتظار داریم پنج یا شش رنگ (شش رنگ با یک رنگ جدید در بهار اضافه شود، همانطور که اپل اخیراً انجام داده است) برای آیفون 15 و آیفون 15 پلاس در دسترس باشد. Midnight (یک سایه سیاه)، Starlight (یک سایه سفید) و Product RED هستند. هر سال اپل همه چیز را با رنگ‌های سرگرم‌کننده برای همراهی با آن رنگ‌های بسیار استاندارد اضافه می‌کند. امسال، ممکن است رنگ صورتی روشن و آبی روشن را ببینیم.

آیفون 15 و آیفون 15 پلاس در نیمه شب (شایعات)

Midnight برای آیفون‌های معمولی سایه تاریک تقریبا سیاه است و مدت زیادی است که در دسترس است. ما هیچ دلیلی نداریم که باور کنیم اپل امسال از آن صرف نظر خواهد کرد، زیرا به طور کلی، این سایه برای افرادی که نمی‌خواهند آیفون‌شان بیش از حد برجسته باشد، بسیار استاندارد و ایده‌آل است. انتظار می‌رود که روکش براق باشد، بنابراین ممکن است این سایه باعث جذب لکه‌های اثر انگشت شود، پس این را در نظر داشته باشید. انتظار می‌رود قاب و لوگوی اپل با رنگ خاکستری تیره مطابقت داشته باشند تا ظاهری منسجم داشته باشند.

آیفون 15 و آیفون 15 پلاس در رنگ زرد (شایعه شده)

رنگ جدیدی که در حال حاضر می‌بینیم که درز می کند زرد است. بر اساس گزارش‌ها، 9to5Mac کدهای رنگی را از یک منبع دریافت کرده است و این رندرها را تا حد امکان به آن کد رنگی دقیق کرده است.  واحدهای ساختگی که در توییتر به بیرون درز کرده است نسخه زرد را کاملاً سبک و کم رنگ نشان می‌دهد، بنابراین برخلاف سایر آیفون‌هایی که قبلاً به رنگ زرد عرضه شده بودند، خیلی اشباع نشده است. اگر مشخص شود که این رنگ بخشی از پالت رنگی امسال است، ما خوشحال خواهیم شد که از افزودنی تازه و جوان استقبال کنیم. به عنوان یک گزینه رنگ کاملاً روشن به نظر می‌رسد و برای هر کسی که به دنبال لمس رنگی جالب بدون سرزندگی زیاد است ایده آل است.

آیفون 15 و آیفون 15 پلاس به رنگ سبز (شایعه شده)

رنگ جدیدی که 9to5Mac برای آیفون 15 کشف کرده است سبز است. گزینه رنگ دوباره یک رنگ شاداب و جوان است، نه خیلی اشباع یا پر جنب و جوش. طبق گزارشات، این یکی از رنگ‌هایی است که آیفون‌های پایه جدید به آن می‌آیند. رنگ سبز باز هم بسیار غیراشباع و سبک است.

آیفون 15 و آیفون 15 پلاس در رنگ صورتی روشن

از اوایل سال جاری، شایعاتی در مورد نسخه صورتی روشن برای آیفون 15 و آیفون 15 پلاس شنیده‌ایم. آخرین افشای رندرهای 9to5Mac نیز این اطلاعات را تأیید می‌کند و نگاهی به آیفون 15 صورتی روشن به ما می دهد.

آیفون 15 و آیفون 15 پلاس در رنگ آبی روشن

رنگ آبی روشن نیز از اوایل سال جاری شایعه شده بود، که با توجه به این واقعیت که توسط جدیدترین نشت 9to5Mac تایید شده است، آن را مطمئن تر می‌کند. رنگ آرام اما بسیار ظریف به نظر می‌رسد و بسیار زیبا با لوگوی اپل که به رنگ نقره‌ای رنگ آمیزی شده است ترکیب می‌شود. البته، مانند هر اطلاعاتی که در این‌جا وجود دارد، این اطلاعات رسمی نیست، بنابراین باید همچنان ذهن خود را باز نگه دارید تا زمانی که رویداد را ببینیم.

 همه چیز هنوز در هاله ای از رمز و راز است. درست است که اپل کاملاً قادر است همه چیز را در مورد نسخه جدید آیفون مخفی نگه دارد. افشاگران تمام تلاش خود را برای کشف جزئیات اطلاعات انجام می‌دهند، اما هنوز ناشناخته‌های زیادی (و حداقل جزئیات تایید نشده) در مورد آیفون‌های جدید وجود دارد. و نشت‌های قبلی اکنون کنار گذاشته شده‌اند، نشت‌های جدید اطلاعات بحث برانگیزی را نشان می‌دهند. با نزدیک شدن به عرضه رسمی این گوشی‌ها، همه چیز هیجان انگیزتر می‌شود. به احتمال زیاد، این رنگ‌ها همانطور که در حال حاضر هستند، امیدوارکننده‌ترین حدس علاقه‌مندان به فناوری قبل از رونمایی بزرگ خواهند بود.

برچسب‎ها: آیفون آیفون15

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید