اپلیکیشن خاطره‌نویسی مجله به‌صورت آزمایشی به آیفون اضافه شد

person نویسنده: کوثر قربانی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 927

اپل به طور رسمی iOS 17 را برای کاربران عمومی با هزاران ویژگی جدید جالب منتشر کرده است.

 برنامه Journal در هنگام راه اندازی در iOS 17 وجود نداشت. با این حال، برنامه مورد انتظار iOS 17 Journal سرانجام با آپدیت سیستم عامل iOS 17.2 Beta 1 برای اولین بار ظاهر شد. در این‌جا همه چیزهایی که باید در مورد برنامه iOS 17 Journal بدانید توضیح داده شده است.

یادآوری لحظات خاص زندگی چیز قدرتمندی است. به عنوان مثال، ما اغلب می‌شنویم که چقدر مردم تماشای فیلم‌های خاطره‌ای ایجاد شده از عکس‌های گرفته شده در آیفون خود را دوست دارند. و دقیقاً همان جایی است که برنامه جدید Journal در iOS 17 وارد عمل می‌شود. اپلیکیشن Journal به کاربران کمک می‌کند نه تنها به یاد بیاورند بلکه در مورد تجربیات خود با الهام از جزئیات غنی روزشان، از جمله افراد، مکان‌ها، فعالیت‌ها و حتی موسیقی علاوه بر عکس‌ها بنویسند.

اپل اپلیکیشن ژورنال را برای مقابله با برخی از چالش‌های عمده‌ای که افراد در حین ژورنال با آن مواجه می‌شوند طراحی کرده است. به عنوان مثال، برنامه Journal به شما پیام‌های متنی می‌دهد و از شما سؤالاتی در مورد روزتان می‌پرسد تا به شما کمک کند افکارتان را بیرون بکشید. این می‌تواند به کسانی که در تلاش برای غلبه بر بلوک نویسنده هستند کمک کند. حتی اگر به خاطر سپردن نشستن و نوشتن در دفتر خاطرات برایتان سخت است، می‌توانید یادآورهای روزانه را تنظیم کنید.

Journal

چگونه اپلیکیشن مجله را در آیفون دریافت کنیم؟

همانطور که قبلا ذکر شد، برنامه Journal در حال حاضر در iOS 17.2 beta 1 موجود است. بنابراین، از هم اکنون، تنها راه برای دانلود برنامه iOS 17 Journal، دانلود و نصب نسخه بتای توسعه دهنده iOS 17 است. با این حال، توجه داشته باشید که بتای توسعه‌دهنده می‌تواند برخی از اشکالات را به همراه داشته باشد و ممکن است تجربه کلی را از بین ببرد. توصیه می‌کنیم منتظر بمانید تا برنامه Journal در iOS 17 پایدار برسد.

بررسی اجمالی ویژگی‌های برنامه مجله iOS 17

در حالی که برنامه Journal در iOS 17 در دسترس نیست، اپل در WWDC 2023 برخی از ویژگی‌های کلیدی آن را در صحنه توضیح داد. در اینجا ویژگی‎‌هایی وجود دارد که در برنامه Journal در iOS 17 پس از انتشار پیدا خواهید کرد:

مجلات غنی از رسانه

ویژگی اصلی برنامه Journal این است که به کاربران اجازه می‌دهد مجلاتی را با ورودی‌های صوتی، عکس و تصویر بنویسند. کاربران می‌توانند در مورد خاطرات دوست داشتنی خود بنویسند و شامل تصاویر، فیلم‌ها و پیام‌های صوتی و همچنین برچسب‌های مکان شوند.

Journal

مدخل‌های مجله مبتنی بر موضوع

برنامه مجله طیف وسیعی از گزینه‌های موضوعی را برای نوشتن یک مدخل ارائه می‌دهد. تم‌ها می‌توانند بر اساس مکان‌هایی باشند که به آن سفر کرده‌اید، موسیقی‌هایی که به آن گوش داده‌اید و عکس‌هایی که در یک مکان یا سفر خاص کلیک کرده‌اید.

پیشنهادات شخصی

این بزرگترین ویژگی برنامه Journal در iOS 17 است. آیفون شما بر اساس عکس‌ها، مکان‌ها، موسیقی، پادکست و تمرین شما، پیشنهادات شخصی‌شده را در برنامه Journal نشان می‌دهد. این پیشنهادها با استفاده از یادگیری ماشینی روی دستگاه تنظیم می‌شوند و همچنین گزینه‌ای برای انتخاب دسته‌ای که می‌خواهید پیشنهادها در برنامه Journal نشان داده شوند وجود دارد.

درخواست‌های نوشتن

برنامه iOS 17 Journal پیشنهاداتی را ارائه می‌دهد که به دو دسته تقسیم می‌شوند - Recent و Reflections برای کمک به شما در شروع کار. هر پیشنهاد شامل یک پیام نوشتاری مانند "مهم‌ترین نقطه سفر شما به کوه چه بود؟" یا «داستان پشت این عکس‌ها چیست؟». همچنین می‌توانید از میان اعلان‌های بازتابی مانند «ابر قدرت مخفی شما چیست؟» انتخاب کنید. یا "چه فعالیتی به شما احساس شادابی بیشتری می‌دهد؟" برای الهام بخشیدن به نوشتن شما.

نوشته‌های نشانک

هر مدخل مجله اهمیت خود را در زندگی ما دارد. با این حال، همیشه ورودی‌های مجله خاصی وجود خواهند داشت که از سایرین مهم‌تر هستند و شما نمی‌توانید آن‌ها را در انبوهی از ورودی‌های مجله از دست بدهید. برای مقابله با این مشکل، برنامه iOS 17 Journal به شما امکان می‌دهد ورودی‌ها را نشانک گذاری کنید تا بعداً در یافتن آن‌ها با مشکل مواجه نشوید.

ادغام برنامه مجله در Share Sheet

می‌توانید به راحتی موسیقی و پادکست‌هایی را که در برنامه Apple Music گوش می‌دهید با ضربه زدن روی دکمه اشتراک‌گذاری به دفترچه‌ی مجله خود اضافه کنید و حتی می‌توانید افکار خود را درباره کتاب، وب‌سایت یا مقاله خبری که در حال حاضر می‌خوانید ذخیره کنید، بنابراین می‌توانید از بعدا وارد شوید و به یاد بیاورید که چه معنایی برای شما داشت.

در حالی که برنامه Journal در رویداد اصلی iOS 17 در WWDC 2023 معرفی شد، اپل به وضوح اعلام کرد که این برنامه همراه با برخی دیگر از ویژگی‌های iOS 17 با اولین نسخه عمومی سیستم عامل iOS 17 عرضه نمی‌شود و به حقیقت پیوست. اما اکنون که برنامه Journal با به‌روزرسانی iOS 17.2 Beta 1 در اینجا آمده است، انتظار داریم برنامه Journal با انتشار به‌روزرسانی پایدار iOS 17.2 که در همان زمان ماه آینده منتشر خواهیم کرد، برای دانلود در دسترس باشد.

برچسب‎ها: آیفون اپل

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید