آی‌پد نسل دهم در سپتامبر امسال عرضه می‌شود.

person نویسنده: مریم سوقندی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 384

طبق گزارشی از وب‌سایت تایوانی دیجی تایمز، آی‌پد نسل دهم اپل در حال حاضر در حال تولید است و تغییرات «عمده‌ای» در طراحی خواهد داشت.

در این گزارش جزئیات خاصی در مورد طراحی جدید آی‌پد نسل دهم ارائه نشده است، اما شایعات حاکی از آن است که این دستگاه دارای صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 10.5 اینچی با حاشیه‌های کمی نازک‌تر، درگاه USB-C و محفظه‌ای با لبه‌های صاف با بیرون زدگی خواهد بود. انتظار می‌رود آی‌پد ارزان‌تر همچنان دارای دکمه هوم تاچ آی‌دی باشد، اما رندرهایی که اخیراً فاش شده نشان می‌دهد دستگاه مانند سایر مدل‌های آی‌پد بدون جک هدفون است.

علاوه بر طراحی مجدد، شایعه شده است که آی‌پد ارزان‌تر از تراشه A14 Bionic سریع‌تر و پشتیبانی از 5G برای مدل‌های سلولی بهره می‌برد. از دیگر دستگاه های دارای تراشه A14 می توان به نسل چهارم آیپد ایر و هر چهار مدل آیفون 12 اشاره کرد.

به گزارش دیجی‌تایمز، اپل قصد دارد نسل دهم آی‌پد را در ماه سپتامبر عرضه کند، اما منابعی که در این گزارش ذکر شده‌اند می‌گویند که آنها نگران محدودیت‌های موقت برق اعمال شده توسط دولت چین بر کارخانه‌های استان سیچوان در جنوب غربی چین هستند. بر اساس این گزارش، در میان موج گرمای شدید، برق 19 شهر استان تا 30 مردادماه به منظور اولویت تامین برق منازل مسکونی قطع شده است و به کلیه بهره برداران برق صنعتی دستور داده شده است که تمام تولیدات خود را در این مدت متوقف کنند.

بر اساس این گزارش، آی‌پدها عمدتاً در سیچوان توسط تولیدکنندگان فاکسکان و کامپال تولید می‌شوند، که می‌افزاید که خاموشی شش روزه به دلیل قطع برق احتمالاً بر راندمان تولید کلی در ماه آگوست تأثیری نخواهد داشت. با این حال، اگر محدودیت های برق تمدید شود، این گزارش می گوید تولید انبوه محصولات ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

اپل نسل نهم آی‌پد را در رویداد سپتامبر 2021 در کنار آیفون 13، اپل واچ سری 7 و نسل ششم آی‌پد مینی رونمایی کرد. اوایل امروز شایعه شده بود که نسل دهم آی‌پد قرار است در یک رویداد اکتبر معرفی شود، بنابراین باید ببینیم که آیا این دستگاه در سپتامبر یا اکتبر امسال رونمایی می‌شود یا خیر. آیپد نسل نهم دارای صفحه نمایش 10.2 اینچی، تراشه A13 Bionic، دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی با پشتیبانی از ویژگی Center Stage و پشتیبانی از نسل اول قلم اپل است. این دستگاه در ایالات متحده از 329 دلار شروع می شود و در رنگ های خاکستری فضایی یا نقره ای با 64 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی موجود است.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید