چند ویژگی جدید اپل واچ که باید امتحان کنید

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 2 favorite بازدید: 1486

اپل واچ شما با جدیدترین بروزرسانی نرم افزار WatchOS 6 اپل بسیار بهتر شده است.

اپل ماه گذشته بروزرسانی های آیفون و آیپد را منتشر کرد، همچنین اپل تی وی و اپل واچ نیز بروزرسانی کرد. WatchOS 6 شامل چندین برنامه جدید اپل مانند یادداشت های صوتی، برنامه آب و هوای جدید و ویژگی های جدیدی مانند لمس صفحه با دو انگشت است تا ساعت به طور صوتی اعلام شود. با اپل سرویس همراه باشید تا در ادامه به بررسی بعضی از این ویژگی ها بپردازیم...

اپل واچ شما با جدیدترین بروزرسانی نرم افزار WatchOS 6 اپل بسیار بهتر شده استاپل واچ سری 5 که در آن نرم افزار WatchOS 6 نصب شده است، جدیدترین ساعت در ترکیب اپل است که دارای صفحه نمایش همیشه روشن و یک قطب نمای داخلی است. قبل از شروع استفاده از ویژگی های جدید در WatchOS 6، ابتدا باید  iOS 13 را بر روی آیفونی که ساعت شما به آن متصل است، نصب کنید.

apple watch

به WatchOS 6  نقل مکان کنید.

پس از بروزرسانی تلفن، برنامه Watch را در iPhone خود باز کنید و به General Software Update بروید. شما باید شارژر Apple Watch خود و اتصال Wi-Fi قوی داشته باشید. با پیروی از اعلان ها، بسته به اتصال شما، می­توانید بروزرسانی را نصب کنید. WatchOS 6 در حال حاضر برای اپل واچ سری 3، سری 4 و سری 5 در دسترس است. این بروزرسانی در اواخر سال جاری برای کاربران سری 1 و سری 2 در دسترس خواهد بود.با پیشروی، میتوانید با باز کردن برنامه تنظیمات و رفتن بروزرسانی عمومی نرم افزاز، بروزرسانی ها را مستقیماً بر روی ساعت خود بارگیری و نصب کنید.

برنامه های Apple را حذف کنید

اکنون می­توانید برنامه های اپل را از Apple Watch خود حذف کنید و از شر چیزهایی که از آنها استفاده نمی­کنید خلاص شوید. آِیکون برنامه ای که قصد حذف آن را دارید را به صورت طولانی فشار دهید و زمانی که شروع به جابجایی کردند و یک 'X' کوچک در برخی از نمادهای برنامه نمایش داده شد برنامه ای را که می­خواهید حذف کنید پیدا کنید، روی X ضربه بزنید و تصمیم خود را تأیید کنید. اگر نیاز به نصب مجدد برنامه Apple دارید، از برنامه App Store در Apple Watch خود استفاده کنید.

پیگیری چرخه قاعدگی

پیگیری چرخه قاعدگی برای سلامت زنان در برنامه Health و در Apple Watch مدت زمان طولانی پشت سر گذاشته تا بالاخره در WatchOS 6 حضور داشته باشد. یک برنامه اختصاصی ردیابی چرخه قاعدگی در ساعت شما وجود دارد (در صورت عدم نیاز می­توانید آن را حذف کنید) و هشدارها و یادآوری هایی را برای شما ارسال می­کند تا علائم خود را وارد کنید.

apple watch 6

از کم شنوایی جلوگیری کنید.

پس از بروزرسانی درWatchOS 6، برنامه جدید Noise را پیدا خواهید کرد. برنامه Noise سطح دسیبل محیط اطراف شما را رصد می­کند و اگر در محیطی هستید که دارای سر و صدای بیش از 80 دسی بل است (آستانه شروع شروع آسیب شنوایی) به شما هشدار میدهد. این برنامه همچنین شامل مقدار زمانی است که میتوانید در یک روز مشخص قبل از بروز آسیب در معرض سطح دسی بل خاص قرار بگیرید.

apple watch- nois

فروشگاه App روی دست شماست

اپل یک برنامه App Store اختصاصی را در WatchOS 6 اضافه کرد، که میتوانید از آن برای بارگیری مستقیم برنامه ها در ساعت استفاده کنید. در کل آیفون خود را دور نگه دارید. در حال حاضر، شما باید برنامه ای را در iPhone خود نصب کنید تا بتوانید آن را بر روی ساعت خود نصب کنید. برای مشاهده پیشنهادات برنامه اپل، جستجوی یک برنامه خاص یا بروزرسانی هر برنامه مستقل، برنامه App Store را در ساعت خود باز کنید.

App


سیری! این چه آهنگی است؟

Shazam اکنون وارد اپل واچ شما شده است. شما فقط باید از سیری بخواهید که یک آهنگ را مشخص کند و چند ثانیه بعد نام خواننده و آهنگ را خواهید شنید. می­توانید با فشار دادن Digital Crown، و بالا بردن مچ دست خود صحبت با سیری را آغاز کنید و یا استفاده از عبارت Hey Siri به آن دسترسی داشته باشید و از او این سؤال را بپرسید What song is this? بعد از اینکه سیری آهنگ را شناسایی کرد، می­توانید آن را به کتابخانه Apple Music خود اضافه کنید.

apple watch- music

ماشین حسابی که باید پیش تر افزوده می­شد...

چگونه اپل واچ این مدت طولانی بدون برنامه ماشین حساب بومی گذشت؟ شما می­توانید تمام محاسبات استاندارد مورد نظر خود را در یک ماشین حساب مستقل انجام دهید.

aple watch- calculator

 WatchOS 6 ویژگی های جدید زیادی را به ساعت شما می­بخشد، این قضیه در iOS 13 و iPadOS بیشتر به چشم می آید و قابلیت های جذاب تری را به آیفون و آیپد شما اضافه می­کند. امیدواریم مطالب بالا برای شما مفید واقع شده باشد.

سپاس از همراهی شما

دیدگاه‎ها

ایجاد شده در پنجشنبه, اكتبر 17, 2019 نوشته شده توسط BalkonMogvmjhtf پیوند دیدگاه
بسیار خوب و کامل
ایجاد شده در چهارشنبه, اكتبر 16, 2019 نوشته شده توسط حسام پیوند دیدگاه
من واقعا لذت بردم ممنونم

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید