هوشمند سازی تلویزیون های قدیمی توسط اپل تی وی

person نویسنده: زهرا انجیدنی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 114


اپل تی وی یک دستگاه پخش رسانه دیجیتال است که این امکان را به کاربران می‌دهد تا محتوا را از سرویس‌های آنلاین مختلف پخش کنند.

اپل تی وی

یکی از محصولات اپل که تلویزیون‌های غیرهوشمند را به هوشمند تبدیل می‌کند اپل تی وی نام دارد. توسط اپل‌تی‌ وی می‌توانید قابلیت‌هایی که یک تلویزیون هوشمند مانند وب گردی دارد را به تلویزیون غیرهوشمند انتقال داد. از طریق اپل تی وی هر برنامه ای که بر روی کامپیوترهای مک یا گوشی آیفون خود انجام می‌دهید را می توانید به صفحه نمایش تلویزیون انتقال دهید. اپل تی وی با تمامی محصولات اپل سازگار می‌باشد.

فهرست موضوعات در این خبر:

نحوه راه اندازی اپل تی وی 

نحوه‌ی اتصال اپل تی وی به تلویزیون 

برخی از خدمات اپل تی وی

تکنولوژی اپل تی وی 

ارائه پروفایل شخصی برای هر یک از اعضای خانواده 

امکان تعامل با استفاده از قابلیت دستیار صوتی سیری

تماشای محتوای آیفون یا آیپد بر روی تلویزیون با استفاده از ویژگی‌های AIR PLAY

تجربه کیفیت صدا با Airpods

تجربه بازی توسط اپل تی وی


نحوه راه اندازی اپل تی وی:

باکس اپل تی وی شامل بدنه اصلی، ریموت کنترل، کابل پاور و کابل مبدل یو اس بی به لایتنینگ می‌باشد.

اپل تی وی

نحوه اتصال اپل تی وی به تلویزیون:

جهت راه اندازی گجت هوشمند اپل تی وی کافیست کابل پاور بدنه اصلی را به برق متصل کنید و یک سر کابل HDMI را به اپل تی وی و سر دیگر کابل را به تلویزیون وصل کنید.

اگر می‌خواهید ارتباط بین اپل تی وی و مودم از طریق سیم برقرار شود از طریق کابل اترنت اتصال را برقرار کنید.

اپل تی وی

 

برخی از خدمات اپل تی وی:

برخی از خدمات اپل تی وی مانند وب گردی با سافاری یا تماشای ویدئو در یوتیوب رایگان می‌باشد، اما برای برخی دیگر نیاز به خرید اشتراک دارید. چون اشتراک اپل تی وی روی حساب اپل تی وی خریداری می‌شود به همین خاطر روی دستگاه های دیگر مانند آیفون قابل استفاده است. دسترسی به اینترنت و وصل شدن به دنیای بی حد و مرز آنلاین و کانال های پخش کننده فیلم و سریال مانند نتفلیکس یکی از قابلیت‌های اپل تی وی می‌باشد.

اپل تی وی

تکنولوژی اپل تی وی:

اپل تی وی از تکنولوژی HDR و 4k  پشتیبانی می کند، این قابلیت سبب می‌شود تصاویر با جزییات بیشتر و با کیفیت نمایش داده شود. با توجه به ظرفیت برنامه هایی که می‌خواهید اجرا کنید اپل تی وی در دو نوع 40 و160 گیگابایت به فروش می رسد.

اپل تی وی

ارائه پروفایل شخصی برای هر یک از اعضای خانواده:

هر یک از اعضای خانواده با توجه به علاقه و سلیقه شخصی خود می‌توانند پروفایل اختصاصی خود را داشته باشند. پروفایل ها با اطلاعات و سابقه کاربر شخصی سازی می‌شود و هر اکانت با توجه به علاقه کاربر خود، پیشنهادات مرتبط دریافت می‌کند.

اپل تی وی

امکان تعامل با استفاده از قابلیت دستیار صوتی سیری:

میکروفون تعبیه شده بر روی ریموت کنترل جهت فرمان دادن به دستیار صوتی اپل کاربرد دارد. این ریموت کنترل در انحصار اپل تی وی می‌باشد. نحوه شارژ باتری کنترل از طریق درگاه لایتنینگ روی لبه پایینی ریموت می‌باشد.

جهت روشن کردن سیری در Apple TV خود، به Settings > General > Siri بروید. اگر نمی‌توانید سیری را در Apple TV روشن کنید در تنظیمات > عمومی > زبان و منطقه، مطمئن شوید که زبان و کشور یا منطقه پشتیبانی شده را انتخاب کرده اید.

اپل تی وی

تماشای محتوای آیفون یا آیپد بر روی تلویزیون با استفاده از ویژگی‌های AIR PLAY:

با استفاده از ویژگی AIR PLAY می‌توانید عکس،فیلم و موزیک مورد نظر را پخش کنید و صدا و تصویر را بر روی تلویزیون مشاهده کنید.

فعال کردن حالت AIR PLAY در تلویزیون:

اپل تی وی

تجربه کیفیت صدا با Airpods:

جهت اتصال ایرپاد به اپل تی وی کافیست دکمه PLAY بر روی کنترل اپل تی وی را نگه دارید تا منوی مربوطه باز شود و جهت فعال کردن ایرپاد باید دکمه ولوم را نگه دارید.

تنظیمات ست کردن ایرپاد به اپل تی وی:

دکمه جفت شدن پشت قاب AirPods را نگه دارید تا نور آن شروع به چشمک زدن سفید کند. برنامه تنظیمات را در Apple TV باز کنید. Remotes and Devices و سپس Bluetooth را انتخاب کنید. AirPods خود را هنگامی که به عنوان یک گزینه ظاهر می‌شوند انتخاب کنید و سپس Connect Device را انتخاب کنید.

اپل تی وی

تجربه بازی توسط اپل تی وی:

یکی از قابلیت های اپل تی وی تجربه بازی می‌باشد که به کمک  پردازنده بیونیک A12، اپل تی وی  4k به راحتی از پس بازی‌های روز بر می‌آید.

اپل تی وی از apple arcade پشتیبانی می‌کند. از طریق خرید اشتراک از سرویس apple arcade  و استفاده از خدمات اپ استور در حوزه گیم می‌توانید تجربه بازی را از گوشی به تلویزیون ببرید. امکان اتصال دسته بازی به اپل تی وی وجود دارد.

اپل تی وی

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید