Logic Pro اپل چیست و از آن چه می دانید

person نویسنده: کوثر قربانی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 370

اپل Logic Pro را با ابزارهای قدرتمند برای ایجاد موسیقی در مک و آی‌پد شارژ می‌کند.

امروز اپل Logic Pro را با ویژگی‌های قدرتمند جدید در Mac و iPad به‌روزرسانی کرد. با دستیار جدید مسترینگ و پالت حرفه ای ابزارهای بصری شکل دهی صدا، نوازندگان می‌توانند یک میکس آماده انتشار را سریع‌تر از همیشه ارائه دهند. Logic Pro for Mac اکنون با Sample Alchemy و قابلیت‌های تغییر شکل و جابجایی رادیکال Beat Breaker دستکاری نمونه‌های باورنکردنی دارد. Logic Pro برای iPad ویژگی‌های حتی قدرتمندتری را ارائه می‌کند، از جمله حالت Quick Sampler Recorder، که به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت «صداهای یافت شده» را با استفاده از میکروفون داخلی iPad ضبط کنند و فوراً سازهای قابل پخش سفارشی ایجاد کنند. تولیدکنندگان و سازندگان بیت با مجموعه‌ای از نمونه‌های خود می‌توانند به سرعت کیت‌ها یا ابزارهای سفارشی را با استفاده از ویژگی‌های چندوظیفه‌ای بهبودیافته مانند Split View و Stage Manager بسازند. و کاربران می‌توانند به راحتی بین Mac و iPad با پروژه رفت و برگشت کار کنند و تجربه ساخت موسیقی را در جاده یا استودیو تجربه کنند.

ویژگی‌های جدید برای مک و آی‌پد

Mastering Assistant راهی سریع و آسان برای افزودن آخرین پولیش حرفه‌ای برای ترکیب آماده انتشار به سازندگان ارائه می‌دهد. هنگامی که یک میکس کامل شد، Mastering Assistant می‌تواند فوراً صدا را تجزیه و تحلیل کند و صدا را اصلاح کند و عناصری مانند دینامیک، تعادل فرکانس، صدا و بلندی صدا را تنظیم کند. سازندگان همچنین می‌توانند از پردازش اولیه Mastering Assistant به‌عنوان نقطه شروع استفاده کنند و سپس هر تنظیمات را با کنترل‌های بصری تنظیم کنند، تا ترکیبی را ایجاد کنند که هم در ماشین و هم در باشگاه عالی به نظر برسد.
Logic Pro اکنون از ضبط شناور 32 بیتی در صورت استفاده با رابط‌های صوتی سازگار پشتیبانی می‌کند. این به هنرمندان کمک می‌کند تا بریده دیجیتالی را که می‌تواند هنگام ضبط سازها یا اجراهای پویاتر رخ دهد، به حداقل برسانند. با شناور 32 بیتی، حتی ضبط های انجام شده در سطوح پایین‌تر را می‌توان به راحتی بدون افزایش سطح نویز تقویت کرد و صدایی با کیفیت استودیو و انعطاف پذیری در پس از تولید را فراهم کرد.

logic pro

جدید در Logic Pro برای مک

Sample Alchemy و Beat Breaker که در Logic Pro برای iPad در اوایل سال جاری معرفی شد، اکنون در Logic Pro برای Mac در دسترس هستند. Sample Alchemy به کاربران این امکان را می‌دهد که با استفاده از تکنیک‌های مختلف از جمله ترکیب دانه‌ای، افزودنی و طیفی، یک نمونه صوتی را به یک ساز قابل پخش تبدیل کنند. هنرمندان اکنون می‌توانند طیف وسیعی از بسترهای صوتی منحصر به فرد، پدها، جلوه‌ها و ریتم‌ها را ایجاد کنند و مرزهای خلاقیت را جابجا کنند.
با افزونه چند جلوه‌ای Beat Breaker، سازندگان می‌توانند صدا را در زمان واقعی تغییر شکل داده و تغییر دهند، صدا را برش دهند، آن را مرتب کنند و جلوه‌های خراش را اضافه کنند. با تغییر سرعت، جهت، حجم و تعداد تکرارها برای هر قطعه، نوازندگان می‌توانند بدون زحمت الگوهای پیچیده‌ای را تعریف کنند که می‌توانند در پرواز تغییر کنند.
منوی Tools در ناحیه Tracks و ویرایشگرهای مبتنی بر زمان اکنون شامل ابزار Slip و Rotate می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد محتوا را در مناطق صوتی و ابزار نرم‌افزاری بدون تغییر مرزهای منطقه منتقل کنند.
به‌روزرسانی امروز Logic Pro برای Mac دو بسته صوتی جدید را معرفی می‌کند: بسته صوتی Hybrid Textures شامل مجموعه‌ای از 70 وصله، و همچنین بیش از 80 حلقه Apple با Sample Alchemy است، در حالی که بسته صوتی Vox Melodics شامل مجموعه‌ای متنوع از بیش از 475 متن شعر است. عبارات، قلاب‌ها، هارمونی‌های لایه‌ای، FX، و تک شات. کاربران می‌توانند تمام بسته‌های صوتی رایگان برنامه را با استفاده از Sound Library دانلود کنند.

Logic Pro جدید برای iPad

پلاگین Quick Sampler به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت ابزارهای سمپلر را تقریباً از هر صدایی ایجاد کنند. با حالت ضبط‌کننده جدید، کاربران می‌توانند با ضبط مستقیم صدا با میکروفون داخلی یا ورودی صوتی متصل، سازها و کیت‌های درام را ایجاد کنند، و این امکان را فراهم می‌کند که تقریباً در هر کجای دستگاه ایجاد شود.
اکنون سازندگان می‌توانند با استفاده از Split View و Stage Manager بین Logic Pro و برنامه‌های دیگر مانند Voice Memos یا برنامه Files حرکت کنند. Split View به کاربران این امکان را می‌دهد که دو برنامه مختلف - یا دو پنجره از یک برنامه - را با تقسیم صفحه به نماهایی با قابلیت تغییر اندازه باز کنند، در حالی که Stage Manager به کاربران اجازه می‌دهد اندازه پنجره‌ها را تغییر دهند، چندین پنجره روی هم افتاده را در یک نمای واحد ببینند یا برای جابجایی بین برنامه ها ضربه بزنید. و بیشتر.
کاربران می‌توانند با کشیدن انگشت به بالا یا پایین برای پیش نمایش چندین نمونه، حلقه یا ساز، به سرعت صدای عالی را در مرورگر بیابند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند نمونه‌های خود را از برنامه Files به Logic Pro انتخاب کرده و بکشند تا به راحتی کیت‌های درام بسازند یا ساقه‌ها را به پروژه اضافه کنند. Logic Pro با آموزش‌های اضافی که طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می‌دهد، به درس‌های درون برنامه‌ای محبوب خود اضافه می‌کند، از جمله Mastering Assistant، Sample Alchemy، Beat Breaker، Beat Making، اتوماسیون، بسته‌های صوتی، و Play Surfaces. بسته‌های صوتی Hybrid Textures نیز به Logic Pro برای iPad می‌آیند و به سازندگان مواد جدیدی برای کشف قدرت و عمق Sample Alchemy ارائه می‌دهند.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید