آموزش اتصال ایرتگ به آیفون

person نویسنده: امیرحسین فرزین پور list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1772

گم کردن وسایل جزء مشکلات همیشگی مردم بوده است. آیا شما فردی هستید که همیشه وسایل خود را گم کرده و با این قضیه مشکل جدی‌ دارید؟

برای هر مشکل راه‌ حلی‌ وجود دارد؛ اما راه حل این مشکل چیست؟ امروزه علم در هر لحظه در حال پیشرفت است؛ و با هر گجت جدید کارها را برای انسان‌ها راحت‌تر کرده است. خبر خوب این است که برای این مشکل‌ هم راه چاره‌ای برای مردم وجود دارد. بهترین راه حل مشکل کم گردن وسایل استفاده از ایرتگ‌های اپل است.


ایرتگ اپل چیست؟

یکی از جدیدترین محصولات اپل که به تازگی معرفی شده است Apple Airtag است. این محصول در تاریخ 20 آوریل2021 عرضه شده است. کاربرد ایرتگ اپل در امکان ردیابی وسایل متصل شده به این محصول، به منظور جلوگیری از گم شدن یا دزدیده شدن آنها است. کاربردهای ایرتگ اپل که تا کنون مشکلات کاربرانش را حل کرده است؛ به طور خلاصه شامل موارد زیر است:

  • ردیابی حیوانات خانگی
  • ارتقا امنیت خودروهای شخصی
  • محافظت بیشتر از کیف
  • جلوگیری از گم شدن کلیدها
  • جلوگیری از به سرقت رفتن وسایل دیجیتال

 برای مشاهده و خرید ایرتگ اورجینال اپل کلیک نمایید!

 

connect airtag to iphone

نحوه اتصال ایرتگ به آیفون

برای استفاده از این گجت هوشمند، کافی است تا آن را به گوشی هوشمند خود متصل کنید. از آنجایی که شرکت اپل ایرتگ ردیابی را برای امنیت دارایی بیشتر افراد طراحی کرده است؛ مراحل فعال کردن و استفاده از آن نیز بسیار آسان است. پس با ما به منظور اتصال ایرتگ به اپل همراه باشید.

1) برای شروع شما باید از آپدیت بودن نسخه‌ iOS آیفون خود مطمئن شوی٬ زیرا ایرتگ اپل از نسخه 14.5 iOS به بالا پشتیبانی می‌کند.
connect airtag to iphone
2) سپس بایستی برنامه  Find my را درآیفون خود پیدا کنید؛ و آن را فعال سازی کنید.

connect airtag to iphone


 3) بلوتوث آیفون خود را روشن کنید؛ و به یک شبکه اینترنتی مطئمن متصل شوید.
4) سپس لوکیشن آیفون خود را فعال کنید. برای روشن کردن لوکیشن کافیست وارد Setting شوید. سپس Privacy را انتخاب نمایید؛ و گزینه Location Service را فعال نمایید.

connect airtag to iphone

5)ایرتگ خود را باز کنید و زبانه آن را خارج کنید؛ در این مرحله از ایرتگ شما صدایی پخش خواهد شد.

 6) ایرتگ را نزدیک دستگاه کنید و صبر کنید تا گزینه Connect بر روی آیفون شما ظاهر شود. در صورت ظاهر نشدن این اعلان، آیفون خود را یک بارخاموش و روشن کنید. سپس دوباره این مرحله را تکرار کنید.

connect airtag to iphone

7) سپس روی گزینه Connect کلیک کنید؛ و تا اتصال ایرتگ و آیفون با یکدیگر صبر کنید.

connect airtag to iphone

8) سپس وارد بخش انتخاب اسم خواهید شد. برای انتخاب اسم غیر از لیست پیش فرض ایرتگ، گزینه Custom Name را انتخاب کنید. پس از آن برای ادامه فعال سازی گزینه Continue را بزنید.

connect airtag to iphone

9) در این مرحله بایستی اطلاعات مربوط به AppleID خود را به منظور احراز و تایید هویت و امکان بازیابی ایرتگ ثبت نمایید.

برای مشاهده و دریافت خدمات اپل ایدی کلیک نمایید!

connect airtag to iphone

10) اکنون فعال سازی AirTag شما به پایان رسیده است. برای شروع به کار یک الی دو دقیقه زمان خواهد برد.

connect airtag to iphone

11) پس از فعال سازی ایرتگ و متصل کردن آن به آیفون، اطلاعات مربوط به ایرتگ در برنامه Find My نیز اضافه  خواهد شد. برای استفاده و بررسی عملکرد ایرتگ اپل بایستی ابتدا نرم افزار Find My را اجرا نمایید. سپس با انتخاب گزینه View in Find my app می‌توان عملکرد ایرتگ خود را مشاهده کنید. برای اتمام مراحل گزینه Done را انتخاب کنید.

connect airtag to iphone

استفاده از امکانات ایرتگ اپل

پس از اتمام مراحل شرح داده شده؛ با اجرای نرم افزار Find My موقعیت ایرتگ خود را در هر زمان و مکان مشاهده کنید. برای ردیابی ایرتگ اگر این گجت در محیط اطراف شما باشد؛ با انتخاب گزینه play sound و دنبال کردن صدای ایرتگ می‌توانید آن را پیدا کنید. همچنین اگر دارای سری آیفون 11 به بالا هستید؛ ایرتگ خود را به صورت دقیق‌تری می‌توانید پیدا کنید.

connect airtag to iphone

عوض کردن باتری ایرتگ

شرکت اپل همیشه در طراحی و عرضه محصولاتش سعی کرده است تا بهترین کیفیت را به دست کاربران خود برساند. با این حال گجت هوشمند ایرتگ یک گجت همیشه فعال است. از این رو شرکت اپل با ایجاد امکان تعویض باتری ایرتگ اپل باعث شده تا در صورت تمام شدن عمر باتری، عمر استفاده از این گجت برای کابران تمام نشود. باتری ایرتگ اپل با استفاده نادرست بعد از استفاده طولانی مدت بین 3 الی 6 ماه نیاز به تعویض دارد. شما عزیزان می‌توانید با خرید یک باتری جدید از سایت ما و مشاهده آموزش گام به گام باتری ایرتگ خود را به تنهایی تعویض کنید.

برای خرید باتری ایرتگ کلیک کنید!

connect airtag to iphone


«اپل سرویس حس خوش خرید قطعات و محصولات اورجینال اپل در ایران»

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید