معرفی ایموجی‌های جدید سیستم عامل iOS 15.4

person نویسنده: مریم سوقندی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 659

این به‌روزرسانی قابلیت مورد انتظار باز کردن قفل آیفون با Face ID هنگام پوشیدن ماسک، ویژگی Tap to Pay، و 37 اموجی و 75 رنگ پوست و مجموع 112 کاراکتر جدید را به ارمغان می‌آورد. این بیشترین تعداد ایموجی‌های معرفی شده در رویداد اپل از زمان iOS 11.1 است.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات در iOS 15.4 که اشاره کردیم؛ قابلیت باز کردن قفل Face ID در هنگام استفاده از ماسک است. اپل در همین رابطه اعلام کرده که این ویژگی منحصربه‌فرد اطراف چشم را اسکن می‌کند تا هنگام استفاده از ماسک، هویت شما را توسط Face ID تأیید کند. البته این ویژگی تنها در اختیار کاربران آیفون 12 و مدل‌های بالاتر از آن قرار می‌گیرد. علاوه بر آن این شرکت طبق عادت هرساله در آپدیت جدید خود ایموجی‌های متعددی را نیز افزوده است.

چه ایموجی‌هایی در این آپدیت اضافه شدند؟

اگر بخواهیم به ایموجی‌های این سیستم عامل بپردازیم چهره‌های جدید عبارتند از : صورت در حال ذوب، صورت سلام‌ کننده، چهره با چشم‌های باز و دست روی دهان، چهرهای که با دستهای جلوی صورت نیم نگاه میکند ، چهره‌ای با دهان مورب و صورتی با خطهای قطع شده هستند در کنار این موارد ایموجی‌های جدیدی شامل لب گازگرفتن و حباب‌ نیز دیده میشوند.

همراه با اموجی‌های صورت، اپل چندین حرکت دست را نیز اضافه کرد که در دنیای امروز محبوب شده اند. از ژست قلب ضربدری معروف BTS گرفته تا اموجی که در آن انگشت اشاره به سمت بیننده نشانه می‌رود.کاربران همچنین می‌توانند رنگ پوست جداگانه‌ای را برای هر دست در شکلک دست دادن انتخاب کنند. علاوه براین ایموجی‌‌های دست راست، دست چپ، کف دست پایین، کف دست بالا، دست با انگشت اشاره وشست ضربدری، نشانگر به سمت بیننده همراه با به‌روزرسانی ایموجی دست دادن به چشم می‌خورد.

سایر اموجی‌های iOS 15.4 شامل یک فرد تاج دار، یک فرد باردار و همچنین یک مرد باردار جدید است. همچنین یک اموجی ترول همراه با این به‌روز‌رسانی وجود دارد. لانه با تخم مرغ، لانه خالی، اشعه ایکس، عصای زیر بغلی ، سرسره زمین بازی، چرخ، حلقه شناور روی آب ، توپ آینه ای ، کوزه، کارت شناسایی و باتری با شارژ کم از اقلام جدیدی هستند که در کنار گیاهان و حیوانات شامل مرجان و نیلوفر آبی دیده میشوند. در مورد شخصیت‌های فانتزی نیز می‌ توانیم انتظار یک ایموجی ترول جدید را داشته باشیم.در کنار تمامی این موارد ایموجی‌های جدید مواد غذایی شامل لوبیا و مایعات در حال ریختن دیده میشوند.

همچنین باید بیان داشت که انتظار داریم در سیستم عامل‌های بعدی iOS نیز شاهد ایموجی‌های جدیدتر باشیم. این شرکت همیشه در تلاش بوده قابلیت‌های متنوعی در اختیار کاربر خود بگذارد و از آنجایی که ایموجی بسیار کاربردی بوده، در بیشتر مواقع با انتشار آپدیت شکلک جدید هم به سیستم عامل آن افزوده می‌شود. ایموجیهای جدید ارائه شده در آیفون و آیپد با نسخه iOS 15.4 و iPadOS 15.4 و در مک با نسخه macOS Monterey 12.3 ارائه شده است.

انتظار داریم در میانه سال 2022 شاهد انتشار نسخه نهایی سیستم عامل iOS 15.4 باشیم. البته در بهار امسال iOS 16 با ویژگی‌های گسترده و قابلیت‌های بهتر از نسخه قبلی معرفی خواهد شد. شایان ذکر است که iOS 16 در سپتامبر سال جاری برای آیفون منتشر خواهد شد همانند سنت همیشگی.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید