Apple Business Connect معرفی شد

person نویسنده: سجاد قربانی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 1 favorite بازدید: 514

این ابزار رایگان به مشاغل با هر اندازه امکان می‌دهد تا نحوه نمایش اطلاعات خود را در برنامه‌های اپل سفارشی کنند.
Apple Business Connect یک ابزار جدید و رایگان است که به کسب و کارها اجازه می‌دهد کارت‌های مکان خود را با تصاویر زیبا، اطلاعات کلیدی و تبلیغات ویژه شخصی سازی کنند.

Apple Business Connect

اپل امروز Apple Business Connect را معرفی کرد، ابزار رایگانی که به مشاغل در هر اندازه امکان می‌دهد کارت‌های مکان خود را بسازند و نحوه نمایش اطلاعات کلیدی را برای بیش از یک میلیارد کاربر اپل در نقشه‌های اپل، پیام‌ها، کیف پول، سیری و سایر برنامه‌ها سفارشی کنند.
ادی کیو، معاون ارشد خدمات اپل گفت:

"ما Business Connect را ایجاد کردیم تا به کاربران اپل در سراسر جهان دقیق‌ترین اطلاعات را برای مکان‌های غذا خوردن، خرید، سفر و موارد دیگر ارائه دهیم."

AppleBusiness Connect به هر صاحب کسب‌وکاری ابزارهایی را می‌دهد که برای ارتباط مستقیم‌تر با مشتریان نیاز دارند، و کنترل بیشتری بر نحوه مشاهده و تعامل میلیاردها نفر از مردم با محصولات و خدمات هر روزه خود در اختیار دارند.

Apple Business Connect Ecosystem Siri

بهبود تعامل با مشتری درApple Maps

با Business Connect، کسب‌وکارها در سراسر جهان اکنون می‌توانند مستقیماً اطلاعات خود را در کارت مکان تعاملی Apple Maps، از جمله افزودن و به‌روزرسانی عکس‌ها و لوگوها و... مدیریت کنند. دعوت از مشتریان برای انجام اقداماتی مانند سفارش غذا یا رزرو مستقیم از Maps؛ و ارائه تبلیغات ویژه به مشتریان از امکانات این برنامه است.
ویترین‌ها، یک ویژگی جدید در کارت مکان، به کسب و کارها کمک می‌کند تا پیشنهادات و مشوق‌هایی مانند آیتم‌های منوی فصلی، تخفیف محصول و موارد دیگر را به مشتریان ارائه دهند. کسب‌وکارها می‌توانند به راحتی بخش Showcase کارت مکان خود را از طریق Business Connect به‌روزرسانی کنند. ویترین‌ها از امروز برای کسب‌وکارها در ایالات متحده در دسترس هستند و در ماه‌های آینده برای کسب‌وکارهای جهانی در دسترس خواهند بود.
کسب‌وکارها همچنین می‌توانند با برجسته کردن اقداماتی که مستقیماً از کارت مکان Maps انجام می‌دهند، اطلاعات مفیدی را در اختیار مشتریان قرار دهند، مانند سفارش مواد غذایی از طریق Instacart، رزرو هتل از طریق Booking.com، یا رزرو یک مکان برای شام با OpenTable و موارد دیگر.

Apple Business Connect Apple Maps Ace Hotel

ثبت نام برایBusiness Connect

صاحبان مشاغل می‌توانند از Apple ID موجود خود - یا یک Apple ID جدید - برای ثبت نام Business Connect در این وب سایت از هر رایانه رومیزی یا لپ‌تاپ استفاده کنند. هنگامی که یک کسب و کار وارد سیستم شد و اپل کسب و کار او را تأیید کرد، می‌تواند مکان(های) خود را ثبت کند و شروع به به‌روزرسانی و شخصی‌سازی کارت مکان خود کند، کاملا به صورت رایگان.
برای کسب‌وکارهایی با مکان‌های مختلف، Business Connect شامل Business Connect API می‌شود تا از طریق فهرست‌بندی آژانس‌های مدیریتی مانند Reputation، Rio SEO، SOCI، Uberall و Yext، به راحتی اطلاعات دقیق و به‌روز را در مقیاس به Maps ارائه دهد.

Apple Business Connect Business Connect Rapha

ابزار اپل برای مشاغل کوچک

اپل Business Connect را با در نظر گرفتن کسب و کارهای کوچک طراحی کرده است و به آنها دسترسی و توانایی سفارشی کردن حضور دیجیتالی خود را مانند برندهای جهانی ارائه داده است. Business Connect مکمل سایر خدمات اپل است که برای کمک به رشد کسب و کارهای کوچک و دسترسی به مشتریان طراحی شده اند، از جمله Tap to Pay در iPhone - که به کسب و کارها این امکان را می دهد تا به طور یکپارچه و ایمن،از کارت‌های اعتباری و نقدی و سایر کیف پول‌های دیجیتال پشتیبانی کنند. و Business Essentials، اشتراکی که مدیریت دستگاه، پشتیبانی 24/7 و فضای ذخیره‌سازی ابری را گرد هم می‌آورد.

منبع: کلیک کنید

برچسب‎ها: اپل معرفی برنامه

دیدگاه‎ها

ایجاد شده در سه‌شنبه, ژانویه 17, 2023 نوشته شده توسط علی احمدیان پیوند دیدگاه
عالی بووود مرسی

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید