معرفی اپل واچ اولترا نسل 2

person نویسنده: کوثر قربانی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1227

Apple Watch Ultra 2 در رویداد 12 سپتامبر "Wonderlust" معرفی شد، که در آن شاهد معرفی آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس و همچنین معرفی اپل بودیم. 

اپل در سپتامبر 2023 نسل دوم اپل واچ اولترا را معرفی کرد، که در ادامه اپل واچ اولترای اصلی بود که در سپتامبر 2022 عرضه شد. اپل واچ اولترا که برای رقابت با ساعت‌های هوشمند گران‌تر با تمرکز بر تناسب اندام از شرکت‌هایی مانند گارمین طراحی شده بود، طراحی شده است. برای علاقه مندان به ورزش و ورزشکارانی که به عمر باتری بیشتر و عملکرد ورزشی خاص دستگاه های خود نیاز دارند. اپل می‌گوید اپل واچ اولترا برای استقامت، کاوش و ماجراجویی ساخته شده است و همچنان بزرگ‌ترین اپل واچ تا به امروز با ضخامت 49 میلی متر است که 4 میلی متر بزرگ‌تر از اپل واچ سری 9 45 میلی متری است که در کنار آن به فروش می‌رسد.

بزرگ‌ترین ویژگی جدید در Ultra 2 تراشه جدید S9 است که بسیار سریع‌تر از S8 در مدل قبلی است و عملکردهای جدیدی را امکان پذیر می‌کند. تراشه S9 دارای یک موتور عصبی 4 هسته‌ای است که وظایف یادگیری ماشین را تا دو برابر سریع‌تر پردازش می‌کند و با وجود قابلیت‌های جدید، برای یک باتری تمام روز کارآمدتر است. Double Tap اصلی‌ترین ویژگی جدید است که توسط تراشه S9 فعال شده است. این ژست به کاربران این امکان را می‌دهد که انگشت اشاره و شست را به هم بزنند تا با یک دست با اپل واچ تعامل کنند. از Double Tap می‌توان برای توقف تایمر، پخش/مکث موسیقی، پاسخ دادن یا پایان دادن به تماس، به تعویق انداختن زنگ هشدار و موارد دیگر استفاده کرد. با تراشه S9، دستورات سیری که نیازی به اطلاعات از اینترنت ندارند، برای زمان پاسخ‌دهی سریع‌تر و حفظ حریم خصوصی بیشتر روی دستگاه پردازش می‌شوند، به‌علاوه دیکته 25 درصد دقیق‌تر است. کاربران همچنین می‌توانند در مورد داده‌های برنامه Health، دریافت اطلاعات در مورد پیشرفت فعالیت، ضربان قلب، خواب و داروها از سیری سؤال کنند.

apple watch ultra 2

اپل واچ اولترا 2 هیچ به روز رسانی طراحی دریافت نکرده است و دارای بدنه سبک تیتانیومی درجه یک هوافضا، صفحه کریستالی یاقوت کبود مسطح، قطر بزرگ‌تر و تاج دیجیتال شیاردار عمیق‌تر، محفظه دکمه کناری و دکمه فیزیکی اضافی روی سمت چپ به نام دکمه Action. اپل واچ اولترا 2 درخشان‌ترین اپل واچ تا به امروز است و روشن‌تر از نسخه قبلی است، بنابراین به راحتی در نور خورشید دیده می‌شود. همچنین می‌تواند برای استفاده در اتاق‌های تاریک مانند سالن‌های سینما تا 1 نیت کاهش یابد. دکمه Action در Apple Watch Ultra به رنگ نارنجی بین‌المللی طراحی شده است تا در تاریکی و زیر آب قابل توجه باشد، و قابل تنظیم است تا بتواند Workouts را فعال کند، بخش‌ها را علامت‌گذاری کند و نقاط مسیر قطب‌نما را تنظیم کند .

سه میکروفون داخلی برای بهبود کیفیت صدا وجود دارد و یک الگوریتم شکل‌دهی پرتو صدا را ضبط می‌کند و در عین حال صداهای پس‌زمینه محیط را کاهش می‌دهد، حتی زمانی که در فضای باز پر سر و صدا است. یک آژیر 86 دسی بل برای کمک در صورت نیاز با دو الگوی SOS در دسترس است.

با بدنه بزرگ‌تر 49 میلی‌متری، اپل توانست باتری بزرگ‌تری را در خود جای دهد. اپل واچ اولترا تا 36 ساعت با یک بار شارژ دوام می‌آورد و با تنظیم جدید کم مصرف، عمر باتری می‌تواند تا 60 ساعت برای ماجراجویی چند روزه دوام بیاورد. باتری به اندازه کافی دوام می‌آورد تا کاربران بتوانند یک مسابقه سه گانه طولانی را که شامل شنای 2.4 مایلی، دوچرخه سواری 112 مایلی و ماراتن کامل 26.2 مایلی است، انجام دهند.

اپل واچ اولترا دارای GPS با فرکانس دوگانه است که فرکانس‌های L1 و L5 را ادغام می‌‎‌کند، به علاوه دارای الگوریتم‌های موقعیت یابی جدید است. این ساعت دقیق‌ترین GPS را در میان هر ساعت اپل ارائه می‌دهد، به این معنی که اطلاعات دقیق مسافت، سرعت و مسیر را برای تمرین و رقابت نیز ارائه می‌دهد.

برای سازگاری با محیط های شدیدتر، اپل واچ اولترا می‌تواند محدوده دمایی وسیع‌تری را تحمل کند. این دستگاه در شرایطی مانند -4 درجه فارنهایت (20- درجه سانتیگراد) تا گرمای 131 درجه فارنهایت (55 درجه سانتیگراد) کار می‌کند. این ساعت دارای گواهینامه MIL-STD-810H است، معیاری که برای تجهیزات نظامی و سازندگان تجهیزات مقاوم استفاده می‌شود.

برای ورزش‌های آبی، اپل واچ اولترا می‌تواند کایت‌سرفینگ، ویک‌برد و غواصی تفریحی را تحمل کند، فعالیت‌هایی که برای مدل‌های استاندارد اپل واچ توصیه نمی‌شوند. Apple Watch Ultra دارای گواهینامه WR100 و EN 13319 است که یک استاندارد بین المللی شناخته شده برای لوازم جانبی غواصی است. هنگامی که اپل واچ اولترا برای غواصی استفاده می‌شود، دارای عمق سنج و یک برنامه عمق اختصاصی است که عمق فعلی، دمای آب (با استفاده از سنسور دمای جدید)، مدت زمان زیر آب و حداکثر عمق به دست آمده را نمایش می‌دهد.

اپل یک صفحه ساعت ویژه Wayfinder را برای Apple Watch Ultra طراحی کرد که دارای قطب نما داخلی و فضایی برای حداکثر هشت عارضه است. صفحه ساعت را می‌توان برای کوه، اقیانوس یا مسیر سفارشی کرد و برای دید بهتر در شب به طور خودکار قرمز می‌شود. امسال، ماژولار Ultra Face جدیدی نیز وجود دارد که بیشترین عوارض را در بین هر ساعت دیگری ارائه می‌دهد. اپل واچ اولترا از نقاط راه قطب‌نما برای علامت‌گذاری مکان یا نقطه مورد نظر پشتیبانی می‌کند، و یک ویژگی Backtrack از GPS برای ایجاد مسیری برای نشان دادن جایی که کاربر در آن بوده است، استفاده می‌کند و برای بازیابی مراحل در صورت گم شدن مفید است.

علاوه بر ویژگی‌هایی که برای کاوش و ماجراجویی طراحی شده‌اند، اپل واچ اولترا تمام عملکردهای موجود در اپل واچ سری 9 را دارد. ضربان قلب را کنترل می‌کند، خواب را ردیابی می‌کند، می‌تواند ECG را ردیابی کند، اکسیژن خون را کنترل می‌کند، دمای بدن را ردیابی می‌کند و پیشنهادات را ارائه می‌کند. همه گزینه های یکسان ردیابی تناسب اندام. همه مدل‌های Apple Watch Ultra دارای اتصال سلولی هستند و برای دسترسی به همه عملکردها به یک برنامه سلولی نیاز است.

apple watch ultra 2

اپل یک تراشه نسل دوم Ultra Wideband را به Apple Watch Ultra 2 اضافه کرد. تراشه UWB، جستجوی دقیق را برای مکان یابی آیفون اشتباه با راهنمایی بصری، لمسی و صوتی فعال می‌کند. همچنین ادغام بهبود یافته با HomePod وجود دارد و هنگامی که اپل واچ در فاصله چهار متری HomePod در حال پخش صدا قرار می‌گیرد، Ultra 2 می‌تواند رابط Now Playing را برای کنترل رسانه نشان دهد.

در اپل واچ اولترا سنسورهای حرکتی وجود دارد که تشخیص تصادف را فعال می‌کند و در صورت تصادف شدید به خدمات اورژانس هشدار می‌دهد. هنگامی که خرابی تشخیص داده می‌شود، اپل واچ با کاربر چک می‌کند و اگر پس از شمارش معکوس 10 ثانیه ای پاسخی دریافت نکرد، به طور خودکار خدمات اضطراری را شماره گیری می‌کند.

سه باند با تمرکز بر روی ورزش برای اپل واچ اولترا موجود است که شامل Trail Loop، Alpine Loop و Ocean Band می‌شود، به‌علاوه باندهای قدیمی‌تر که برای ساعت‌های 44 و 45 میلی‌متری اپل طراحی شده‌اند، متناسب با مدل جدید. بند تریل لوپ نازک‌ترین بند اپل واچ تا به امروز است، در حالی که حلقه آلپاین دارای نخ با استحکام بالا و طراحی بافته شده برای دوام است. Ocean Band مخصوص ورزش‌های آبی شدید است و دارای فلوئوروالاستومر انعطاف‌پذیر است که می‌تواند روی لباس مرطوب کشیده شود.

اپل واچ اولترا 799 دلار قیمت دارد و اکنون می‌توان آن را پیش خرید کرد. قرار است در روز جمعه 22 سپتامبر راه اندازی شود.

برچسب‎ها: اپل واچ

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید