نحوه استفاده از Google Voice توسط Siri در iPhone

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 1 favorite بازدید: 3355

Siri در حال بدست آوردن قابلیت های جدید است و ادغام عمیق تر بین iOS و Google Voice امکان ارسال تماس و پیام های متنی را از طریق دستیار اپل فراهم میکند. این ویژگی جدید، بی سر و صدا به آخرین به روزرسانی Google Voice اضافه شد، و پس از کمی تنظیم تقریباً به آسانی با استفاده از برقراری تماس یا ارسال پیام از طریق Siri از طریق شماره گیری یا iMessage اپل قابل استفاده است...

Siri vs GVoic

در واقع، تمام آنچه شما باید اضافه کنید دستورالعمل صریح استفاده از Google Voice برای تماس یا پیام است. به طور پیش فرض، اگر از Siri بخواهید برای شخصی تماس برقرار کند، دستیار از شماره گیر خود اپل استفاده میکند. اما اگر بگویید

Hey Siri, Call Mom with Google Voice یاHey Siri, send a message to Paul with Google Voice

در اینصورت iOS اکنون میتواند به همین ترتیب آنها را مسیریابی کند.

عملکرد جدید، اولین بار توسط Venturebeat مشاهده شد، به نظر میرسد گوگل با استفاده از CallKit اپل، در آخرین به روزرسانی در برنامه Voice، میتواند در اپل کار کند. شما میتوانید این برنامه را به طور رایگان در فروشگاه App دانلود کنید و در نظر داشته باشید اکانت های این برنامه رایگان اند.

Siri

نحوه تنظیم Google Voice با Siri

اگر یک حساب Google Voice دریافت کرده اید، یک کار ساده است که بتوانید از خدمات Siri استفاده کنید. ابتدا به تنظیمات در iPhone یا iPad خود بروید. سپس از لیست گزینه ها، Siri & Search را انتخاب کنید. اگر میخواهید کنترل صوتی را انجام دهید، لازم است گوش دادن به "Hey Siri" را روشن کنید. در غیر این صورت، برای فعال کردن دستیار، باید دکمه پاور را در آیفون ایکس (iPhone X) یا تلفن های جدیدتر نگه دارید.

سپس، به لیست برنامه ها بروید. صدا باید به سمت پایین لیست باشد و اکنون گزینه استفاده از Ask Siri در پایین قرار دارد. این را روشن کنید و بلافاصله میتوانید از Google Voice به همراه دستیار استفاده کنید.

اگر بیش از یک حساب Google Voice داشته باشید کمی پیچیده تر میشود: مثلاً اگر یک کار و شخصی داشته باشید، در همان iPhone یا iPad از آن استفاده کنید. برای اینکه کار با Siri انجام شود، ابتدا باید یک حساب پیش فرض برای تماس ها و پیام های خروجی ایجاد کنید. برای این کار، به برنامه Voice بروید و روی دکمه در گوشه بالای سمت چپ برای فهرست ضربه بزنید؛ سپس تنظیمات را انتخاب کنید. اگر بیش از یک حساب کاربری ثبت نام کرده اید، باید زیر عنوان Calls گزینه پیش فرض وجود داشته باشد که در آن میتوانید حساب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

Siri

استفاده از Google Voice توسط Siri

وقتی این مراحل را طی کردید، دیگر لازم نیست برای شروع استفاده از Google Voice با Siri، راه اندازی دیگری انجام شود. همانطور که گفتیم، شما باید با Google Voice یا کلمات مربوط به آن را به فرمان گفتاری خود اضافه کنید تا بتوانید Siri را به جای پیش فرض iOS ، از سرویس گوگل استفاده کند. هرجند در حالی که Siri ممکن است با Google Voice منطبق شود، این بدان معنی نیست که بخش های دیگر iOS هم این قابلیت را داشته باشند. شما هنوز نمیتوانید یک حساب Google Voice را به عنوان پیش فرض برقراری تماس های خروجی در آیفون تنظیم کنید. بر خلاف دستگاههای Android که این امکان را میدهد که خدمات مختلف تماس و پیام رسانی به عنوان پیش فرض تعیین شود. با کمال تعجب، کاری که در Android نمیتوانید انجام دهید استفاده از دستیار Google برای شروع تماس های Google Voice یا ارسال پیام است. برای این ما باید منتظر بمانیم تا Google به روزرسانی دیگری را منتشر کند.

سپاس از همراهی شما...

دیدگاه‎ها

ایجاد شده در دوشنبه, اكتبر 28, 2019 نوشته شده توسط Williamsor پیوند دیدگاه
its good

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید