آموزش باز کردن و تعویض قطعات آیفون 6

person نویسنده: امیر حسینی list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 12754

در این مجموعه شما را با نحوه باز کردن و تعویض قطعات کامل آیفون 6 آشنا خواهیم کرد.

آیفون 6، محصولی از شرکت اپل در خانواده آیفون است. این مدل در سپتامبر سال 2014 معرفی شد و بلافاصله پس از عرضه، مورد توجه قرار گرفت. در زیر توضیحاتی درباره آیفون 6 آورده شده است:

1. طراحی و نمایش: آیفون 6 دارای صفحه نمایش لمسی با اندازه 4.7 اینچ و رزولوشن 1334 در 750 پیکسل است. طراحی بدنه آیفون 6 گرد و باریک بوده و از جنس آلومینیوم سری 6000 ساخته شده است.

2. پردازنده و عملکرد: آیفون 6 از پردازنده A8 دو هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی PowerVR GX6450 استفاده می‌کند. این پردازنده‌ها باعث عملکرد قوی و پرسرعت آیفون 6 در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها می‌شوند.

3. دوربین: آیفون 6 دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوهای Full HD و عکس‌برداری با کیفیت بالا است. همچنین دوربین جلویی آیفون 6 با رزولوشن 1.2 مگاپیکسلی عکس‌برداری سلفی را فراهم می‌کند.

4. تکنولوژی NFC: آیفون 6 از تکنولوژی NFC (ارتباط بی‌سیم نزدیک) پشتیبانی می‌کند که امکان انتقال اطلاعات و پرداخت بی‌سیم را فراهم می‌کند.

5. سیستم عامل: آیفون 6 از سیستم عامل iOS پشتیبانی می‌کند و کاربران به آخرین نسخه این سیستم عامل، iOS 12، قابل ارتقا هستند.

آیفون 6 با طراحی زیبا، عملکرد قوی و امکانات متنوع، در بازار موبایل جهانی مورد استقبال قرار گرفت و همچنان یک گزینه محبوب برای کاربران است.

در این قسمت درنظر داریم آموزش تصویری باز کردن آیفون 6 را به صورت مرحله به مرحله و کاملا ساده و روان خدمت شما توضیح دهیم . امید آن است با در نظر گرفتن دقت و آرامش کامل این مراحل را انجام دهید . شرکت اپل سرویس هیچ گونه مسولیتی در قبال اشتباهات شما نخواهد داشت .

در ابتدا شما باید از قسمت ابزار آلات وب سایت اپل سرویس ایران ابزار مربوط به باز کردن گوشی را تهیه نمایید و یا در صورت داشتن این ابزار شما را به شروع آموزش دعوت می‌کنیم.

iphone 6

  • حالا یک سشوار روی ال‌سی‌دی بگیرید تا یک مقدار گرم شود و سپس به آرامی با مکنده از قسمت بالایی دکمه هوم به بالا بکشید و تا 2 سانتی‌متر ال‌سی‌دی را بالا ببرید.

مکنده مخصوص باز کردن آیفون

  • سپس دو پیج مربوط به اتصال باتری را بازکنید و باتری را از مدار خارج کنید.

ابزارآلات تعمیرات آیفون

  • پیچ‌های مربوط به ال‌سی‌دی که روی مادربرد بسته شده را باز کنید و کانکتور را را با یک ابزار مثل کارت بانکی قطع نمایید به صورتی که به برد صدمه وارد نشود.

iphone 6

  • حالا نوبت دوربین شد. پس کانکتور آن را هم قطع کنید.

iphone 6

iphone 6

  • اتصال مربوط به سوکت شارژ را هم به همراه سوکت آنتن شبکه از برد جداکنید.
  • قسمت پایین باتری دو برچسب قراردارد . آن‌ها را جداکرده و به آرامی بیرون بکشید. بالاخره باتری جدا می‌شود و به آرامی آن را بردارید.

iphone 6

iphone 6

  • حالا نوبت اسپیکر شده، آن را هم باز کنید.

iphone 6

iphone 6

  • سوکت شارژ را با سشوار کمی گرم کنید و بعد از باز کردن پیچ‌ها، به آرامی آن را بردارید.

iphone 6

  • به سراغ ای‌سی‌دی می‌رویم که شش پیچ در اطراف فریم وجود دارد . آن‌ها را باز کنید.

iphone 6

  • دوپیچ مربوط به تاچ آیدی را باز کنید و تاچ آیدی را خارج کنید. مراقب باشید هنگام قطع کردن تاچ آیدی فلت به هیچ عنوان صدمه نبیند.

iphone 6

حالا می‌توانید با در دست داشتن قطعات اصلی شرکت اپل سرویس ایران اقدام به تعویض آن نمایید.

امیدوار هستیم بتوانیم به شما کمک کرده و مشکل شما را حل نماییم که این نیز هدف اصلی این مجموعه می‌باشد.

در صورت سوال می‌توانید در پرسش و پاسخ مخصوص این مجموعه سوالات خود را مطرح بفرمایید و یا در قسمت تماس، باما در ارتباط باشید.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید