رفع مشکل ارور باتری آیفون پس از تعویض

person نویسنده: کوثر قربانی list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 2719

اپل در آیفون‌های خود از باتری‌های لیتیوم یونی با کیفیت بالا استفاده می‌کند. باتری‌های لیتیوم یون بهترین عملکرد را به دستگاه نصب شده می‌دهند. اما همانطور که همه ما می‌دانیم، هر باتری قابل شارژی تولید شده دارای طول عمر خاصی است.

بعد از مدتی باید باتری آیفون خود را تعویض کنید. ممکن است به دلایل مختلفی مانند سلامت باتری کم یا شارژ ضعیف باتری نیاز به تعویض باتری آیفون خود داشته باشید.

اگر باتری آیفون را از یک مرکز خدمات مجاز تعویض کنید، بسیار خوب است. اما فرض کنید باتری آیفون خود را از طریق یک مرکز خدمات غیرمجاز تعویض کرده‌اید. در این صورت، اپل پیام مهم باتری را روی صفحه قفل یا در بخش باتری برنامه تنظیمات نمایش می‌دهد. در این پیام آمده است: «نمی‌توان تأیید کرد که این آیفون باتری اصلی اپل دارد. اطلاعات درستی برای این باتری در دسترس نیست.»

آیا می‌خواهید بدانید چرا این پیام مهم باتری در آیفون ظاهر می‌شود؟ یا به دنبال راه حلی برای حذف این پیام باتری هستید؟

چرا پیام مهم باتری در آیفون من ظاهر می‌شود؟

پیام Important Battery اعلانی است که به شما اطلاع می‌دهد باتری غیرمجاز در آیفون شما شناسایی شده است. اگر به آیفون خود اهمیت می‌دهید، به هیچ قیمتی این پیام را نادیده نگیرید. معمولاً به دو دلیل که در زیر آورده شده است، این اتفاق می‌افتد.

  • تعویض باتری آیفون از یک مرکز خدمات غیرمجاز

در بیشتر موارد، اگر باتری آیفون خود را در یک مرکز خدمات غیرمجاز تعویض کنید، اپل پیام مهم باتری را به شما نشان می‌دهد. اگر تمام اطلاعات باتری را دارید و هنگام تعویض باتری از باتری باکیفیتی استفاده می‌کنید، در آینده نباید مشکلی برای آیفون شما وجود داشته باشد.

اگر تمام جزئیات باتری خود را بدانید، ممکن است بتوانید کیفیت باتری خود را تعیین کنید. در نتیجه استفاده از باتری بی‌کیفیت، آیفون شما ممکن است با مشکلات مربوط به باتری مواجه شود. بهترین راه برای جلوگیری از مشکلات مربوط به باتری، تعویض باتری آیفون در مرکز خدمات مجاز اپل است.

  •  ظاهر شدن به دلیل اشکالات جزئی

احتمال وقوع این اتفاق بسیار کم است، اما برخی از اشکالات جزئی نیز منجر به ظاهر شدن یک پیام مهم باتری در آیفون شما می‌شود. اگر واقعاً اینطور است، اولین کاری که باید انجام دهید این است که آیفون خود را مجدداً راه اندازی کنید. برای راه اندازی مجدد، مراحل زیر را دنبال کنید.

1. دکمه پاور و دکمه‌های افزایش یا کاهش صدا را فشار داده و چند ثانیه نگه دارید.

2. اکنون منوی پاور روی صفحه ظاهر می‌شود.

3. در زیر منوی پاور، اسلاید را برای خاموش کردن صفحه بکشید تا آیفون شما خاموش شود.

4. حدود 30 ثانیه صبر کنید و سپس دکمه پاور را برای چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا آیفون خود مجددا راه اندازی شود.

چه مدت پیام مهم باتری در آیفون شما وجود دارد؟

به طور معمول، یک آیفون زمانی که باتری غیرمجاز تشخیص داده می‌شود، پیام مهم باتری را نمایش می‌دهد. آیفون سعی می‌‍کند هر باتری شخص ثالثی را در دستگاه پیدا کند. هنگامی که قطعات غیراصلی باتری آیفون شما را شناسایی می‌کند، پیام مهم باتری را روی صفحه قفل نمایش می‌دهد.

این پیام را می‌توان در برنامه تنظیمات در قسمت باتری نیز مشاهده کرد. پیام باتری تا 4 روز در صفحه قفل و تا 15 روز در تنظیمات دوام دارد. بنابراین، اگر از هر نوع باتری مضر یا غیر اصل در آیفون خود استفاده می‌کنید. سپس در اسرع وقت آن را تعویض کنید در غیر این صورت ممکن است به آیفون شما آسیب برساند.

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه پیام مهم باتری را از طریق برنامه تنظیمات ببینید، مراحل زیر را دنبال کنید.

1.به برنامه تنظیمات آیفون خود بروید.

battery error

2. در قسمت تنظیمات، به پایین بروید و روی باتری ضربه بزنید.

battery error


3. اکنون، روی سلامت باتری ضربه بزنید.

battery error


4. در اینجا می‌توانید پیام مهم باتری را ببینید.

4.jpg


در صفحه سلامت باتری، اگر نمی‌توانید اطلاعاتی در مورد سلامت باتری مشاهده کنید، به احتمال زیاد از باتری اشتباهی استفاده می‌کنید که ممکن است تاثیری داشته باشد.

آیا پیام مهم باتری بر استفاده از آیفون تأثیر می‌گذارد؟

پیام مهم باتری یک اعلان بسیار مهم است که توسط اپل ارائه می‌شود. این به شما کمک می‌کند تعیین کنید که آیا باتری اشتباهی در آیفون شما وجود دارد یا خیر. اپل به وضوح می‌گوید که پیام‌های مهم باتری روی آیفون شما تأثیر نمی‌گذارد. این پیام فقط به شما اطلاع می‌دهد که آیفون باتری اصلی دستگاه را تشخیص نمی‌دهد. همچنین، شما فقط می‌توانید سلامت باتری را از طریق هر برنامه شخص ثالث مشاهده کنید.

آیا تعویض باتری آیفون XR، XS، XS Max اپل پیام «غیر اصلی» را نشان می‌دهد؟

جایگزینی باطری اصلی آیفون XR، XS، XS Max  اپل پیام «غیر اصلی» را نشان نمی‌دهد، اما وقتی باتری غیرمجاز را تعویض می‌کنید، یک پنجره باز می‌شود و  پیام «غیر اصلی» نشان داده می‌شود. به طور خودکار در 7-15 روز ناپدید می‌شود.  در صورت تعویض باتری شخص ثالث، تعویض باتری رمزگشایی نمی‌شود، باتری و تلفن مطابقت ندارند و سیستم نمی‌تواند باتری را شناسایی کند، پیام "غیر اصلی" را نشان می‌دهد.

با تعویض باتری در این سری‌ها به درستی، دیگر ارور پیام آیفون از بین می‌رود و با خیالی راحت می‌توانید از تلفن همراه خود استفادهع کنید بدون این‌که نگران باتری آن باشید.

برای کمک بهتر با پشتیبانی اپل تماس بگیرید

فرض کنید می‌خواهید باتری را تعویض کنید یا در مورد پیام مهم باتری نگرانی دارید. بهترین راه این است که پس از دریافت پیام مهم باتری با تیم پشتیبانی اپل تماس بگیرید. می توانید از طریق وب سایت رسمی اپل یا از طریق شماره تماس با تیم پشتیبانی مشتری اپل تماس بگیرید. همچنین می‌توانید به نزدیکترین فروشگاه اپل مراجعه کنید. تیم اپل مطمئناً همه مشکلات شما را حل خواهد کرد.

پیام‌های مهم باتری همیشه برای کاربران آیفون مفید است. این به پیدا کردن باتری‌های غیرمجاز در دستگاه آن‌ها کمک می کند. قبل از تعویض باتری، باید از باتری با کیفیت اصلی مطمئن شوید. همیشه باتری را در یک مرکز خدمات مجاز اپل تعویض کنید. باتری‌های غیرمجاز می‌توانند به آیفون شما آسیب بزنند. بنابراین، به پیام‌های باتری توجه کنید.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید