امکانات جدیدی که اپل در پاییز 1402 اضافه می کند

person نویسنده: ارغوان حسینی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 247

اپل ویژگی‌های جدیدی را در پاییز امسال ارائه خواهد کرد. لیست‌های پخش در Apple Music هیجان انگیز می شود. مرور نقشه‌ها و مسیرهای آفلاین با Apple Maps که کار را راحتر می کند و همچنین موارد دیگر که  قصد داریم در این صفحه، به بررسی آن بپردازیم ، لطفا با ما همراه باشید.

در اواخر سال جاری، کاربران در سراسر جهان می‌توانند با ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید که با iOS 17، iPadOS 17، macOS Sonoma، watchOS 10 و tvOS 17 ارائه می‌شوند، کارهای بیشتری را انجام دهند.

ادی کیو، معاون ارشد خدمات اپل می‌گوید: سرویس‌های اپل هر روز زندگی میلیون‌ها کاربر را غنی‌تر می‌کنند، بنابراین ما دائما در تلاش برای ارائه بهترین تجربه ممکن هستیم.

Apple Music

مشترکین Apple Music می توانند لیست های پخش را با خانواده و دوستان خود share کنند. همچنین یکدیگر را برای انتخاب و ویرایش آهنگ ها دعوت کنند و حتی واکنش های ایموجی را به آهنگ های خاص اضافه کنند.

با استفاده از Apple Music Sing و Continuity Camera، کاربران می‌توانند خودشان را روی صفحه ببینند و فیلترهای دوربین کاملاً جدید را هنگام خواندن متن آهنگ‌های مورد علاقه‌شان اعمال کنند.

با Song Credits در Apple Music می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را کشف کنید.

طرفداران می‌توانند اطلاعات جامعی درباره هنرمندانی که در آهنگ‌های مورد علاقه‌شان مشارکت داشته‌اند، از جمله سازهایی که نواختند، مشاهده کنند.

Apple Music در حال آوردن SharePlay به ماشین است.

هنگامی که کاربران در ماشین هستند و با Apple Music  موزیک گوش می دهند، سایر دستگاه های مورد اعتماد آیفون به طور خودکار پیوستن به جمع را پیشنهاد می کنند. شنوندگان می توانند موسیقی را از دستگاه های خود کنترل کنند، حتی اگر اشتراک Apple Music نداشته باشند. همچنین مشترکین می توانند به کل کاتالوگ برنامه های رادیویی اپل موزیک که برنده جوایز بوده اند، بدون تبلیغات گوش دهند.

Maps

نقشه های آفلاین را فقط با یک ضربه با استفاده از Apple Maps مرور کنید.

کاربران می توانند به راحتی یک منطقه را در دستگاه خود انتخاب کرده و تنها با یک ضربه آن را دانلود کنند. در حالت آفلاین، کاربران می‌توانند برای رانندگی، پیاده‌روی و حمل و نقل به آن دسترسی داشته باشند.

 کاربران Maps که از  وسایل نقلیه برقی استفاده می کنند، می‌توانند با دسترسی داشتن به اطلاعات  ایستگاه شارژها، که بر اساس شبکه شارژ، نوع دوشاخه و موارد دیگر فیلتر شده است، دست پیدا کنند و همچنین کاربرانی که  نوع دیگری از وسایل نقلیه شخصی را دارا هستند، می توانند از جای پارک مقصد خود اطلاعات کافی را داشته باشند.

Apple Fitness

 اپل تمرینات و مدیتیشن های Queue Fitness+ با Stacks. Fitness+ و Stacks را معرفی می کند که به کاربران امکان می دهد چندین تمرین و مدیتیشن را برای انجام پشت سر هم انتخاب کنند تا بتوانند بدون وقفه به فعالیت بعدی خود بروند.

آن ها را می توان در کتابخانه کاربر ذخیره کرد تا در آینده دوباره از آنها استفاده کند.

با فوکوس صوتی، مشترکین Fitness+ می‌توانند صدای موسیقی را برای پرانرژی ماندن یا صدای مربیان اولویت‌بندی کنند تا بتوانند روی مربی خود تمرکز کنند.

Apple news

 مشترکین Apple News+ می توانند از مزایای بیشتری بهره مند شوند، از جمله پازل ها، که شامل جدول کلمات متقاطع و مینی جدول کلمات متقاطع روزانه با مشارکت The Puzzle Society است.

به داستان‌های صوتی Apple News+ در پادکست‌های اپل گوش دهید. مشترکین +Apple News این امکان را خواهند داشت که در پادکست های اپل به داستان های صوتی با روایت حرفه ای از مجلات و روزنامه های برجسته جهان گوش دهند.

 کاربران می توانند درباره موضوع پادکست آشنایی پیدا کنند.  شنوندگان می توانند با اتصال اشتراک های واجد شرایط به برنامه های برتر در اپ استور، از جمله Bloomberg، Calm، The Economist، L'Équipe، Lingokids، The Times، The Wall Street Journal، The Washington Post، و به برنامه های جدید و مزایای دیگر دسترسی داشته باشند.

Apple Books

 با صفحات سری جدید Apple Books، کاربران می‌توانند به راحتی همه کتاب‌های موجود در یک سری را ببینند، بین نسخه‌های کتاب الکترونیکی و صوتی جابه‌جا شوند، عنوان بعدی این مجموعه را بر اساس مطالعه خود خریداری کرده و بخوانند، اطلاعات سری‌های مرتبط را بدانند.

Apple Cash

کاربران Apple Cash می‌توانند پرداخت‌های هفتگی، دو هفته‌ای یا ماهانه Apple Cash را تنظیم کنند، که پرداخت کمک هزینه‌ها را برای والدین آسان‌تر می‌کند یا کاربران می‌توانند هزینه‌های مشترکی که به طور منظم به اشتراک گذاشته می‌شوند، به دوستان و خانواده خود بازپرداخت کنند.

کاربران همچنین می توانند انتخاب کنند که موجودی Apple Cash خود به صورت خودکار در صورت کم شدن آن شارژ شود.

Find My

  کاربران می توانند با استفاده از Find My with Messages و Maps، به طور مستقیم در پیام‌ها با گزینه جدید "Location" در منوی ارسال، موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارند و مکان شخص دیگری را درخواست کنند.

از طریق Find My کاربران می توانند به راحتی مسیری به مکان شخصی در Maps ایجاد کنند.

موارد را با استفاده از AirTag و Find My به اشتراک بگذارند. اشتراک‌گذاری آیتم برای لوازم جانبی شبکه AirTag و Find My به دارندگان دستگاه اجازه می‌دهد تا پنج نفر دیگر را به یک گروه اشتراک‌گذاری دعوت کنند. همه افراد گروه می‌توانند مکان موردنظر را ببینند. اعضای گروه اشتراک‌گذاری همچنین می‌توانند از Find My برای دریافت مسیرها  استفاده کنند و از Precision Finding برای کمک به تعیین دقیق مکان AirTag مشترک استفاده کنند.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید