همه چیز درباره دعوتنامه اپل برای رویداد Apple Camp از خانواده‌ها و کودکان

person نویسنده: مریم سوقندی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 427

این برنامه رایگان هر هفته از 20 ژوئن با برنامه ریزی کاملاً جدید برای جشن گرفتن سیاره زمین به مکان‌های فروشگاه اپل باز می‌گردد.

Camp، برنامه‌ای رایگان و  محبوب برای کودکان و خانواده‌ها است. این برنامه با جلساتی هفته‌ای از 20 ژوئن تا 31 آگوست به مکان‌های Apple Store در سراسر جهان بازخواهد گشت. اکنون در بیستمین سال خود، Apple Camp شخصا با دو برنامه جدید باز می‌گردد. نحوه اجرا این برنامه به خانواده‌ها و دیگر شرکت کنندگان این فرصت را می‌دهد که کتاب کمیک دیجیتال خود را در مورد محافظت از کره زمین و جشن گرفتن برای سیاره ایجاد کنند. والدین هم اکنون می‌توانند در رویداد از طریق این لینک ثبت نام کنند.

Deirdre O'Brien، معاون ارشد خرده فروشی اپل در این راستا گفته است: ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا کودکان و والدین تخیل خود را که از اعضای تیم ما و یکدیگر در طول کمپ اپل یاد می‌گیرند؛ آغاز کنند. این برنامه ویژه در 20 سال گذشته فضایی برای ارتباط و یادگیری در فروشگاه‌های ما در سراسر جهان فراهم کرده است و ما از میزبانی مجدد این تجربیات هیجان زده هستیم.

امسال، Apple Creative Pro یک فعالیت کمپ جدیدی را رهبری خواهد کرد . پس از رویاپردازی داستانی در مورد محافظت از سیاره، افراد کمپینگ و خانواده‌هایشان یک آی‌پد را بیرون می‌برند تا از محیط اطراف خود الهام بگیرند. شرکت‌کنندگان از iPad Pro و Apple Pencil برای عکس‌برداری و اضافه کردن نقاشی‌ها، حباب‌های گفتار و برچسب‌ها برای طراحی داستان‌های قهرمانانه خود استفاده خواهند کرد.

Apple Camp به گونه‌ای طراحی شده است که کودکان 8 تا 12 ساله را در کنار والدین یا سرپرستان خود سرگرم کند. این جلسات در فروشگاه‌ها و در فضای باز برگزار می‌شود؛ که به شرکت کنندگان این فرصت را می‌دهد که از کارشناسان اپل و هم چنین از یکدیگر مطالب متفاوت و حیرت آوری را بیاموزند. شرکت کنندگان کمپین درباره کار با وسایلی که در جلسات ارائه می‌شود؛ هیجان زده هستند.

در واقع این تجهیزات با کمک گرافیک‌های مصور تلاش دارد تا در بخش‌های زیر به شرکت کنندگان کمک نمایند: 

در این رویداد، یک گرافیک مصور با عنوان "راهنمای میدان کمپ" راه را به کودکانی که در کمپ اپل شرکت می‌کنند؛ نشان می‌دهد. زیرنویس‌های روی تصویر عبارتند از: «ویدیو، موسیقی و موارد دیگر بسازید»، «کاوش کنید و در فضای باز بهترین خود را بسازید!» و "20 پروژه برای انجام به عنوان یک خانواده در iPad."

یک گرافیک مصور صفحه کدگذاری را از Apple Camp Field Guide نشان می‌دهد که دارای بخش‌هایی است که عبارتند از «طراحی یک چالش پرپیچ و خم» و «استفاده از کد برای ایجاد یک برنامه».

یک گرافیک مصور صفحه موسیقی را از راهنمای Apple Camp Field نشان می‌دهد که در مورد ضبط صداها و تولید پادکست صحبت می‌کند.

یک گرافیک مصور صفحه ویدیویی از Apple Camp Field Guide را نشان می‌دهد که در مورد ساخت تریلر ابرقهرمانی، ایجاد یک ویدیوی تایم لپس از طبیعت، گزارش اخبار ماقبل تاریخ، و آموزش چیزهای جدید به شخصی صحبت می‌کند.

یک گرافیک مصور صفحه هنر و طراحی را از راهنمای Apple Camp Field نشان می‌دهد، که در مورد تصور مجدد یک زمین بتونی و زنده کردن باغ صحبت می‌کند.

علاوه بر برنامه نویسی در فروشگاه، راهنمای جدید Camp Field قابل دانلود وجود دارد. این تجربه شامل 20 فعالیت در خانه برای iPad است که برای آموزش و الهام بخشیدن به خلاقیت در همه بچه‌ها و خانواده‌ها در سراسر جهان طراحی شده است.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید