اپل Apple Music Sing را معرفی می‌کند

person نویسنده: سجاد قربانی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 668

اپل موزیک یک ویژگی جدید را برای طرفداران ارائه می‌دهد تا به راحتی ده‌ها میلیون آهنگ را بخوانند.

اپل Apple Music Sing را معرفی کرد، یک ویژگی جدید و هیجان‌انگیز که به کاربران اجازه می‌دهد آهنگ‌های مورد علاقه خود را با صدای قابل تنظیم و اشعار بلادرنگ بخوانند. Apple Music Sing چندین حالت نمایش متن را ارائه می‌کند تا به طرفداران کمک کند با آهنگ همراه شوند، آهنگ‌های دو نفره را اجرا کنند و موارد دیگر - همه در تجربه بی‌نظیر Apple Music Sing یکپارچه شده‌اند. همراه با یک کاتالوگ در حال توسعه که شامل ده‌ها میلیون آهنگ از خواندنی‌ترین آهنگ‌های جهان است. Apple Music Sing استفاده از این برنامه را برای هر کسی و در هر کجا که می‌خواهد سرگرم‌ شود، پیشنهاد می‌کند.
این برنامه اواخر این ماه برای مشترکین Apple Music در سراسر جهان در دسترس خواهد بود و می‌توانید از آن در iPhone، iPad و Apple TV 4K لذت ببرید.
اولیور شوسر، معاون اپل موزیک و بیتز، گفت:

«تجربه Apple Music همواره یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های سرویس ما است. ما از قبل می‌دانیم که کاربران ما در سرتاسر جهان دوست دارند آهنگ‌های مورد علاقه خود را دنبال کنند، بنابراین ما می‌خواهیم این پیشنهاد را حتی بیشتر توسعه دهیم تا تعامل بیشتری را در مورد موسیقی از طریق آواز خواندن ایجاد کنیم. این واقعاً بسیار سرگرم کننده است، مشتریان ما آن را دوست خواهند داشت."

apple music sing


پیشنهاد محصول:

برای خرید ایرپاد با تضمین اصالت کالا کلیک کنید


Apple Music Sing امکانات زیر را شامل می‌شود:

     آواز قابل تنظیم: کاربران اکنون بر سطوح آواز آهنگ کنترل دارند. آن‌ها می‌توانند با آواز هنرمند اصلی بخوانند، رهبری را بر عهده بگیرند یا آن را روی میلیون‌ها آهنگ در کاتالوگ Apple Music ترکیب کنند.

     اشعار بلادرنگ: کاربران می‌توانند آهنگ‌های مورد علاقه خود را همراه با اشعار متحرک که با ریتم آواز روی صفحه حرکت می‌کنند بخوانند.

     آوازهای پس زمینه: ردیف‌های آوازی که به طور همزمان خوانده می‌شوند می‌توانند به طور مستقل از آوازهای اصلی پخش شوند تا دنبال کردن آن برای کاربران آسان‌تر شود.

     نمای دوئت: چندین خواننده در دو طرف صفحه نمایش داده می‌شوند تا آهنگ‌های دو نفره یا چند خواننده را آسان کنند.

Apple Music همچنین مجموعه‌ای از بیش از 50 لیست پخش اختصاصی را راه‌اندازی خواهد کرد که شامل تمام آهنگ‌های حماسی، دوئت‌ها، گروه‌های کر و سرودهایی می‌شود که مردم سراسر جهان را به خواندن ترغیب کرده‌اند – کاملاً برای تجربه Apple Music Sing بهینه‌سازی شده‌اند.

منبع: apple newsroom

مشاهده خبر در آپارات 

برچسب‎ها: اپل موزیک

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید