برندگان جوایز بهترین برنامه‌ها و بازی‌های سال 2022 اپ استور معرفی شدند

person نویسنده: سجاد قربانی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 565

اپل امروز برندگان جوایز App Store 2022 را معرفی کرد. 16 برنامه و بازی که الهام بخش کاربران برای تعامل عمیق تر با جهان، گسترش تصورات خود و ماندن در ارتباط با دوستان و عزیزان بودند. برندگان امسال، جامعه متنوعی از توسعه‌دهندگان را از سراسر جهان نشان می‌دهند که برنامه‌ها و بازی‌هایشان توسط تیم تحریریه جهانی App Store اپل برای ارائه تجربیات استثنایی و ایجاد تأثیر فرهنگی عمیق انتخاب شده‌اند.
تیم کوک، مدیر عامل اپل گفت: «برندگان جایزه اپ استور امسال تجربیات ما را با برنامه‌هایی که دیدگاه‌های تازه، متفکرانه و واقعی ارائه می‌دهند، دوباره به تصویر کشیدند. این کارآفرینان از سازندگان انفرادی خودآموخته گرفته تا تیم‌های بین‌المللی در سراسر جهان، تأثیر معنی‌داری دارند و نشان‌دهنده روش‌هایی هستند که برنامه‌ها و بازی‌ها بر جوامع و زندگی ما تأثیر می‌گذارند.»

برندگان امسال نشان دهنده امکانات فراوان در سراسر اپ استور و اکوسیستم دستگاه‌های اپل هستند. برنامه اجتماعی نوآورانه BeReal به کاربران نگاهی معتبر به زندگی، خانواده و دوستان خود می‌دهد. برنامه تناسب اندام Gentler Streak به کاربران کمک می‌کند تا تناسب اندام و استراحت را برای حفظ یک سبک زندگی سالم متعادل کنند.

GoodNotes 5 با بهترین پشتیبانی از Apple Pencil، یادداشت برداری دیجیتال را به سطح بعدی ارتقا می‌دهد. MacFamilyTree 10 جرقه کاوش در شجره‌نامه را از طریق درختان خانوادگی بصری خیره کننده و همکاری با عزیزان در سراسر جهان آغاز می‌کند، در حالی که سازندگان ViX داستان‌های اسپانیایی زبان را به شکلی سرگرم کننده ارائه می‌دهند.


Apex Legends Mobile بازی پرطرفدار بتل رویال را به آیفون می‌آورد. پازل‌های به یاد ماندنی Moncage به طرز درخشانی با پرسپکتیو بازی می‌کنند، و کارت‌بازی همه‌جانبه Inscryption بازیکنان را با تجربه داستان‌گویی جذب می‌کند. El Hijo، یک داستان غرب وحشی، یک بازی مخفیانه با طراحی هوشمندانه است که در صفحه نمایش بزرگ Apple TV استثنایی به نظر می‌رسد.

شبیه‌ساز منحصر به فرد  Wylde Flowers، بازیکنان را به دنیای جذاب شخصیت‌های متنوع و طلسم‌های جادویی خود دعوت می‌کند، و League of Legends Esports Manager به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تاثیرگذارترین لیگ‌های ورزش‌های الکترونیکی جهان را مدیریت کنند.

برندگان جایزه سال 2022 اپ استور

بخش برنامه

بهترین برنامه آیفون: BeReal

BeReal app

BeReal ساده‌ترین برنامه به اشتراک گذاری عکس است که فقط یک بار در روز به مدت 2 دقیقه می‌توانید عکسی واقعی از لحظاتتان را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دانلود از اپ استور


بهترین برنامه آیپد: GoodNotes 5

GoodNotes app

از GoodNotes  برای دسترسی به یادداشت‌های دیجیتالی خود در هر کجا که کار می‌کنید استفاده کنید. با iCloud، یادداشت‌های دیجیتالی شما در همه دستگاه‌های شما همگام‌سازی می‌شوند و برنامه GoodNotes را به شریکی عالی برای شما می‌کند.

دانلود از اپ استور


بهترین برنامه مک: MacFamilyTree 10

MacFamilyTree

در دنیای شگفت انگیز شجره نامه غوطه ور شوید و شجره خانواده خود را از طریق نماهای سه بعدی چشمگیر، نمودارهای معنادار، گزارش‌های روشنگر و همچنین آمار و ارزیابی‌های بیشتر کشف کنید. چه در درخت تعاملی در MacFamilyTree حرکت کنید، چه تاریخچه خانواده خود را در جهان مشاهده کنید شجره نامه را به روشی کاملاً جدید تجربه کنید!

دانلود از اپ استور


بهترین برنامه اپل تی‌وی: ViX

VIX app

از سریال‌های جذاب، کمدی‌ها، فیلم‌ها و ورزش‌های رایگان ViX به صورت زنده و بر اساس تقاضا لذت ببرید یا با سریال‌های اصلی، فیلم‌ها و ورزش‌های ممتاز در ViX+ مشترک شوید.

دانلود از اپ استور


بهترین برنامه اپل واچ: Gentler Streak

Gentler Streak app

Gentler Streak یک ردیاب ورزش و تناسب اندام است: همیشه سلامتی شما را در اولویت قرار می دهد. با کمک آن، تعادل شخصی بین تناسب اندام و استراحت پیدا خواهید کرد. GS اقدامات تمرینی روزانه را پیشنهاد می کند که شما را سالم نگه می‌دارد. راهنمایی‌ها را دنبال کنید و تناسب اندام خود را بهبود ببخشید!

دانلود از اپ استور


بخش بازی

بهترین بازی آیفون: Apex Legends Mobile

Apex Legends Mobile

خود را وارد دنیای همه جانبه Apex Legends™ کنید! در یک بازی تیراندازی استراتژیک بتل رویال که دارای گیم پلی افسانه‌ای مبتنی بر شخصیت، بهترین نبردهای گروهی در کلاس و نبردهای سریع است، با هم متحد شوید.

دانلود از اپ استور


بهترین بازی آیپد: Moncage

Moncage

Moncage یک ماجراجویی معمایی تصویری خیره کننده است که توسط Optillusion توسعه یافته است.

بازی درون یک مکعب اسرارآمیز اتفاق می‌افتد و هر طرف مکعب یک دنیای منحصربه‌فرد را در خود جای داده است: یک کارخانه قدیمی، یک برج نور، یک پارک تفریحی، یا یک کلیسا و غیره. در نگاه اول، ممکن است تصادفی و نامرتبط به نظر برسند؛ اما با نگاهی دقیق‌تر، مسحور روش‌های ظریف و پیچیده نحوه اتصال این جهان‌ها خواهید شد.

دانلود از اپ استور


بهترین بازی مک: Inscryption

Inscryption

Inscryption یک اودیسه سیاه رنگ مبتنی بر کارت است که پازل‌های سرکش و سبک اتاق فرار و وحشت را به شکلی پر از خون ترکیب می‌کند. رازهایی که بر روی کارت‌ها حک شده است هنوز تاریک‌تر است.

دانلود از اپ استور


بهترین بازی اپل تی‌وی: El Hijo

El Hijo

به عنوان یک کودک شش ساله، "ال هیجو" همیشه باید مخاطرات دنیای خود را پنهان کند. با غلبه بر چالش‌هایش، اعتماد به نفس پیدا می‌کند، حیله‌گرتر می‌شود و در کنار آن، نقشه‌های بیشتری برای غلبه بر دشمنانش پیدا می‌کند. سفر حماسی او، او را از طریق یک صومعه دورافتاده، یک بخش خشن و نابخشودنی از بیابان، و یک شهر مرزی مملو از جنایت و شرارت هدایت می‌کند.

دانلود از اپ استور


بهترین بازی اپل آرکید: Wylde Flowers

Wylde Flowers

Wylde Flowers یک زندگی دنج و شبیه ساز کشاورزی با پیچ و تاب جادویی است. نقش تارا را بازی کنید، زیرا او به یک جزیره دنج روستایی می‌رسد تا به مادربزرگش و مزرعه خانوادگی شان کمک کند.

دانلود از اپ استور


بهترین بازی چین: League of Legends Esports Manager

League of Legends Esports Manager

بازی موبایل رسمی League of Legends اینجاست. همه بازیکنان LPL مستقر شده‌اند و بازیکنان نخبه جهانی به آن ملحق شده‌اند. اینجا، شما قوی‌ترین مدیر ورزش‌های الکترونیکی هستید!

دانلود از اپ استور


برندگان تاثیر فرهنگی

علاوه بر شناسایی بهترین برنامه‌ها و بازی‌ها در دستگاه‌های اپل، ویراستاران اپ استور، پنج برنده تاثیر فرهنگی را انتخاب کردند که تأثیری ماندگار بر زندگی مردم گذاشته‌اند و فرهنگ را تحت تأثیر قرار داده‌اند. برندگان امسال کاربران را تشویق می‌کنند تا عمیق‌تر با احساسات خود درگیر شوند، به طور واقعی با دیگران ارتباط برقرار کنند و به میراث خود و نسل‌های قبل از آن‌ها ادای احترام کنند و در عین حال تصور کنند که چگونه می‌توانند دنیایی بهتر خلق کنند.

How We Feel با ترغیب کاربران به استفاده از عاطفه خود به کاربران کمک می‌کند تا احساسات دشوار را در قالب کلمات بیان کنند و استراتژی‌هایی را برای رسیدگی به این احساسات در لحظه ارائه دهد.

How We Feel

دانلود از اپ استور

Dot’s Home بی‌عدالتی‌های سیستمی مسکن و تأثیرات متعاقب آن در جوامع رنگی را از طریق داستانی متقاعدکننده و متفکرانه در سفر در زمان مورد توجه قرار می‌دهد.

Dots Home

دانلود از اپ استور

ابزارک Locket که به کاربران امکان می‌دهد عکس‌های زنده را مستقیماً به صفحه اصلی خانواده و دوستان ارسال کنند، ارتباط صمیمی بین عزیزان را بدون فشارهای رسانه‌های اجتماعی سنتی ایجاد می‌کند.

Locket Widget

دانلود از اپ استور

Waterllama با طراحی رنگارنگ و راهنمایی ملایم خود، رسیدن به هدف هیدراته بودن را سرگرم کننده می‌کند و از چالش‌های خلاقانه، یادآوری‌ها و شخصیت‌های دوست داشتنی استفاده می‌کند تا کاربران را در مسیر هدف خود نگه دارد.

Waterllama

دانلود از اپ استور

Inua - A Story in Ice and Time یک ماجراجویی جذاب و عرفانی را برای کاربران فراهم می‌کند تا رویدادهای تاریخی را با عناصر سنت‌های Inuit، فولکلور و داستان‌های نفس گیر کشف کنند.

Inua

دانلود از اپ استور


بیش از یک دهه است که اپل در پایان هر‌سال از بهترین برنامه‌ها و بازی‌ها تقدیر می‌کند. برای تأیید تأثیر تیم‌های توسعه دهنده برنده، هر برنده یک جایزه فیزیکی با الهام از نماد آبی امضای اپ استور دریافت می‌کند. این جایزه که به صورت دست‌ساز و دقیق توسعه یافته است، شامل لوگوی اپ استور است که در آلومینیوم 100 درصد بازیافتی مورد استفاده در ساخت محصولات اپل قرار گرفته و نام برنده در طرف دیگر حک شده است.
اپ استور که در سال 2008 راه اندازی شد، امن ترین و پر جنب و جوش ترین بازار اپلیکیشن جهان است. این برنامه که در حال حاضر دارای 1.8 میلیون اپلیکیشن است و بیش از نیم میلیارد نفر در هفته در 175 منطقه از آن بازدید می‌کنند، موتور رشد اقتصادی جهانی است و تنها در طول سال 2020، 643 میلیارد دلار صورتحساب و فروش را تسهیل کرده است. اپ استور به سازندگان، رویاپردازان، و یادگیرندگان در هر سن و پیشینه‌ای کمک می‌کند تا با ابزارها و اطلاعاتی که برای ساختن آینده‌ای روشن‌تر و دنیایی بهتر نیاز دارند، ارتباط برقرار کنند.

منبع: کلیک کنید

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید