آزمایشی که ثابت می‌کند آیفون 15 پرو مکس به راحتی نمی‌شکند

person نویسنده: کوثر قربانی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 325

از مشکلات گرمای بیش از حد گرفته تا اشکالی که برخی از کاربران را از راه‌اندازی دستگاه خود باز می‌دارد، مطمئناً برای عرضه آیفون 15 جدید اپل بیش از چند شکست وجود داشته است.

با این حال، خبرهای خوبی نیز وجود دارد. بررسی‌ها برای این گوشی بسیار مثبت بوده است. Consumer Reports خود هر 4 مدل - iPhone 15، iPhone 15 Plus، iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max - را آزمایش کرد و این تلفن‌ها را به شدت توصیه می‌کند. و این آخرین آزمایش از Consumer Reports باید به کاهش ترس در مورد گزارش‌هایی کمک کند که بزرگ‌ترین در خط جدید محصول پرچم‌دار اپل، iPhone 15 Pro Max، به راحتی شکسته می‌شود.

بر اساس گزارش Consumer Reports، یک سازمان غیرانتفاعی تست محصول، آیفون 15 پرو مکس تست سقوط این گروه را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

Consumer Reports نشان داد که آیفون جدید به همان خوبی مدل‌های قبلی آیفون و همچنین گوشی‌های هوشمند مشابه سایر شرکت‌ها عمل می‌کند. آیفون 15 پرو مکس حتی در یک آزمایش خمشی در برابر فشار 110 پوندی مقاومت کرد.

iphone 15 not crashing

Consumer Reports می‌گوید: «ما نیرو را با استفاده از دستگاه تست فشرده‌سازی Instron با دقت بالا اندازه‌گیری کردیم، فشاری را در مرکز دستگاه و در طول تلفن اعمال کردیم تا ببینیم که آیا این ممکن است باعث شکستن شیشه پشت شود یا خیر. "تلفن بدون ترک ظاهر شد."

مدل دوم آیفون 15 پرو مکس که Consumer Reports برای آزمایش آن استفاده کرد نیز در برابر 100 قطره در لیوان مقاومت کرد که به گفته این سازمان "بالا و پایین با سنگ پوشانده شده است تا سقوط تا ارتفاع کمر بر روی سطح بتنی را شبیه سازی کند."

نتیجه؟ Consumer Reports می‌گوید: "فقط خراش های جزئی وجود دارد."

iphone 15 not crashing

آیفون 15 پرو مکس دارای یک محافظ سرامیکی در جلو است که به گفته اپل «سخت‌تر از هر شیشه گوشی هوشمند» است. شیشه جلو در تست سوختگی فندک زک دوباره سختی خود را نشان می‌دهد زیرا هیچ واکنشی به آن وجود ندارد. خراش‌ها در سطح شش با "شیارهای عمیق تر" در سطح 7 شروع می‌شوند، اما دید بسیار ضعیف است. کناره‌های گوشی مستعد خراش چاقو هستند و دکمه‌های آن نیز جدا نمی‌شوند. پشت شیشه مات نیز اصلا خط و خش ندارد. نتایج تا کنون کاملا طبیعی و در برخی موارد قابل توجه است. حالا قسمت سخت فرا می‌رسد.

هنگامی که زک شروع به خم کردن آیفون می‌کند، شیشه بلافاصله می‌ترکد. اپل از تیتانیوم درجه 5 در مدل‌های آیفون 15 پرو استفاده می‌کند. شکستن آسان شیشه مات آیفون 15 پرو برای زک کاملاً تکان دهنده بود و به این نکته اشاره کرد که چگونه اکثر گوشی‌ها نمی‌شکنند و آیفون‌ها اصلا نمی‌شکنند. او به شوخی اضافه می‌کند که اگر چنین اتفاقی برای کسی بیفتد، خوبی این است که اپل هزینه تعویض شیشه پشتی را از 500 دلار به 200 دلار کاهش داده است.

Consumer Reports از دستگاه Instron برای انجام آزمایش مشابهی با اعمال فشار 110 پوند استفاده کرد. آیفون 15 پرو مکس در حال خم شدن دیده می‌شود اما در این تست ترک نمی خورد.

تست‌های JerryRigEverything و Consumer Reports برای شبیه‌سازی اتفاقاتی که برای دستگاه می‌افتد، مثلاً زمانی که کاربر می‌نشیند در حالی که iPhone 15 Pro Max در جیب پشتی او است، استفاده می‌شود.

توجه به این نکته مهم است که تست گزارشات مصرف کننده لزوماً آنچه را که دیگران یافته اند باطل نمی‌کند. این به سادگی نشان می‌دهد که شاید مدل‌های آیفون 15 نسبت به تکرارهای قبلی تلفن یا سایر دستگاه های مشابه سایر سازندگان مستعد خراب شدن نیستند. هر گونه آسیب فیزیکی به آیفون 15 شما ممکن است فقط در نتیجه همان زمین خوردن، افتادن یا افتادن خاص باشد.

برچسب‎ها: آیفون iPhone

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید