آموزش شارژ کردن اپل پنسیل

person نویسنده: list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 2712

کمپانی اپل برای آیپد پرو یک قلم جدید طراحی کرده، که در حیطه سخت افزاری و نرم افزاری دارای قابلیت های بی شماری می باشد همچنین کمپانی اپل تصمیم های فراوانی در زمینه توسعه و پیشرفت این محصول در نظر گرفته است.

گام اول برای توسعه این اپل پنسیل اختصاصی کردن نسخه فتوشاپ برای آیپد پرو با توجه به قابلیت های اپل پنسیل می باشد. کمپانی اپل برای شارژ کردن این محصول ایده خلاقانه ای را درنظر گرفته، که از طریق متصل شدن به بدنه خود دستگاه شارژ می شود.

لازم بذکر است که از این قلم برای آیپدهای نسل قبلی نیز میتوان استفاده کرد. در ادامه به بررسی نحوه شارژ کردن این قلم در نسل های قبل خواهیم پرداخت.

نسل اول اپل پنسیل

در این نسل برای شارژ کردن اپل پنسیل  از پورت لایتنینگ استفاده می شد.

نسل دوم اپل پنسیل

این نسل از اپل پنسیل در سال گذشته روانه بازار شد، که ازنظر ظاهری تفاوتی نسبت به اپل پنسیل قبلی نداشت بلکه تنها سرعت کارکرد با آن زیادتر شده بود.

نسل سوم اپل پنسیل

این نسل که در کنار آیپد پرو های جدید عرضه بازار شده است. توسط خاصیت آهربایی که در گوشه های آیپد پرو وجود دارد به راحتی به بدنه دستگاه وصل شده و شارژ می شود.

آموزش گام به گام روش شارژ اپل پنسیل جدید

1-در مرحله اول میزان شارژ آیپد پرو را بررسی نمایید.

2-قسمت بالای آیپد پرو دارای آهنربا می باشد برای شارژ اپل پنسیل آن را به این قسمت وصل کرده تا عملیات شارژ شروع شود. کمپانی اپل اعلام کرده، مدت زمان لازم برای شارژ اپل پنسیل 10 دقیقه می باشد.

یک نکته مهم در خصوص اپل پنسیل جدید این موضوع است که این قلم دیگر بوسیله شارژ بی سیم Qi شارژ نمی شود. در چند سال اخیر یک روش متداول برای شارژ کردن اپل پنسیل استفاده از فناوری شارژ بی سیم Qi بوده، که در دو سال اخیر هم برای عرضه پدهای شارژ وایرلس از این روش استفاده می شود.

این قلم جدید توسط پد شارژ وایرلس شارژ نمی شود. و تنها راه شارژ کردن اپل پنسیل های جدید اتصال به بدنه آیپد پرو می باشد.

درصورت استفاده از آیپد یا آیپد پرو قدیمی می توانید از اپل پنسیل جدید استفاده کنید ولی  این قلم مانند گذشته شارژ نمی شود، زیرا دیگر دارای پورت USB_C وLightning نمی باشد.

 

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید