• جدید
logic-board-apple-watch-ultra

مادربرد اپل واچ سری اولترا

19٬500٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • ضمانت اصالت کالا
  • باز شده از روی اپل واچ
  • به همراه فلت ها
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • ارسال به سراسر کشور

مایل به نصب این قطعه هستید؟
اندازه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

مشخصات فنی مادربرد اپل واچ سری اولترا اورجینال 

ساعت هوشمند اپل واچ اولترا از جدیدترین محصولات شرکت اپل است که در 7 سپتامبر 2022 معرفی شد. این ساعت دارای صفحه نمایش بزرگتری با حاشیه باریکتر و طراحی مدرن‌تر است که قابلیت نمایش تصاویر و متن را افزایش داده است. همچنین اپل واچ سری اولترا  دارای امکاناتی مانند شارژ سریعتر، مقاومت در بقاق آب تا عمق 100 متر و همچنین گواهی EN13319 برای شیرجه تا عمق 40 متری دارد و امکانات بهبود یافته برای پیگیری فعالیت‌های ورزشی و سلامتی است.

برد اپل واچ سری اولترا   یک قطعه سخت افزاری داخلی قاب و بدنه هست که باتری و ال سی دی و دیگر سنسورها و قطعات الکترونیکی را در خود جای داده است. این قطعه سخت افزاری باعث عملکرد بهتر و قابلیت‌های بیشتر اپل واچ سری اولترا  می‌شود. این برد توسط تیم مهندسی اپل طراحی و تولید می‌شود و از جدیدترین تکنولوژی‌ها و استانداردهای کیفی استفاده می‌کند. این قطعه سخت افزاری باعث افزایش عمر باتری، بهبود عملکرد سنسورها و افزایش سرعت و پاسخگویی دستگاه می‌شود.

فروشگاه اپل سرویس ارائه دهنده کلیه خدمات و قطعات اصلی اپل در کشور است که با برخورداری از محصولات اورجینال و تیم باتجربه و متخصص در تمام زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید کلیه قطعات اصلی اپل را از فروشگاه اپل سرویس سفارش دهید.


اپل سرویس ایران حس خوش قطعات اورجینال اپل

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

6 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید