باتری اپل واچ سری اولترا

3٬800٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • سایز 49 میلی‌متری
  • 100% اورجینال
  • دارای ضمانت اصالت
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • ارسال به سراسر کشور 
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

تاچ ال سی دی اپل واچ سری اولترا

باتری اپل واچ سری اولترا یک باتری لیتیوم یون با ظرفیت 250 میلی آمپر ساعت است که می‌تواند تا 18 ساعت از وقت استفاده را پشت سر بگذارد. با این حال، میزان عمر واقعی باتری به وابستگی به شرایط استفاده مختلف، مانند تنظیمات صفحه نمایش، استفاده از بلوتوث، GPS و دیگر ویژگی‌های اپل واچ، متفاوت است.
همچنین، شارژ دهی باتری اپل واچ سری اولترا با استفاده از شارژر مخصوصی انجام می‌شود که به صورت مغناطیسی به واچ متصل می‌شود. زمان شارژ دهی باتری این واچ به طور معمول حدود یک تا دو ساعت طول می‌کشد.
در مجموع، باتری اپل واچ سری اولترا به دلیل ظرفیت مناسب و عمر باتری قابل قبول، یکی از بهترین باتری‌های موجود در بازار برای ساعت هوشمند است.

باتری اپل واچ سری اولترا با گذشت زمان و استفاده ممکن است کاهش کیفیت و ظرفیت خود را نشان دهد و در نتیجه معیوب شود. برای کاهش احتمال این اتفاق، بهتر است از شرایط استفاده و شارژ دهی مناسب برای باتری پیروی کنید.
در مورد علل احتمالی معیوب شدن باتری اپل واچ سری اولترا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  استفاده بیش از حد از ویژگی‌هایی مانند GPS، بلوتوث و نور پس زمینه صفحه نمایش که توان مصرفی بیشتری را به همراه دارند.
  • شارژ دهی نامناسب و بیش از حد باتری.
  • استفاده از شارژر‌های نامناسب یا تقلبی که ممکن است باعث آسیب به باتری شوند.
  • استفاده از دمای بسیار بالا یا پایین که ممکن است باعث آسیب به باتری شود.

برای کاهش احتمال معیوب شدن باتری، بهتر است هنگام استفاده از اپل واچ، رعایت دستورالعمل‌های توصیه شده توسط شرکت اپل باشید. علاوه بر این، بهتر است از شارژر اصلی و معتبر و همچنین از شرایط دمایی مناسب برای استفاده از اپل واچ استفاده کنید.

با این حال حتی با رعایت دستورالعمل‌های توصیه شده؛ در برخی شرایط باتری اپل واچ سری اولترا معیوب می‌شود. در چنین زمانی بایستی قطعه مربوطه با قطعه یدکی اورجینال باتری اپل واچ سری اولترا تعویض شود.

شما عزیزان می‌توانید باتری اپل واچ سری اولترا را به صورت اورجینال به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه نمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
Apple Watch Ultra 49 mm
ابعاد نمایشگر
49 میلی‌متر

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

4 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید