• جدید
اسپیکر اپل واچ سری اولترا

اسپیکر اپل واچ اولترا

1٬250٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • برداشته شده از روی اپل واچ
  • دارای ضمانت اصالت کالا
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

اسپیکر (بلندگو) اپل واچ اولترا اورجینال

اپل واچ اولترا به عنوان جدیدترین مدل از محصولات اپل واچ معرفی شده در کمپانی اپل است. این ساعت هوشمند دارای طراحی مدرن تر و صفحه نمایش بزرگتری نسبت به مدل های قبلی است. اپل واچ اولترا از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای مانند سنسورهای اکسیژن خون، سنسورهای ضربان قلب، شتاب سنج، ژیروسکوپ و فشارسنج برای اندازه‌گیری فعالیت‌های روزانه و مانیتورینگ سلامتی استفاده می‌کند.

اپل واچ اولترا مجهز به بلندگوهای دوگانه استریو با بلندی صدای 86 دسی‌بل هست. اسپیکر اپل واچ اولترا قطعه سخت افزاری کوچک است که در داخل اپل واچ قرار داردو آن را مسئول انتقال صداهای پیام‌ها، تماس‌ها، هشدارها و سایر صداهای اپل واچ می‌سازد. این اپل واچ با  تلفن همراه شما ارتباط برقرار می‌کند تا بتوانید اطلاعیه‌ها و تماس‌های ورودی را بدون نیاز به نگاه کردن به تلفن همراه خود از طریق اپل واچ دریافت کنید.

همچنین اسپیکر اپل واچ اولترا دارای مشخصه آژیر اضطراری است که با گرفتن دکمه روی بدنه فعال می‌شود.وقتی آژیر خطر فعال شود، اپل واچ اولترا اطلاعات مکانی کاربر را به شماره اضطراری ثبت شده ارسال می‌کند و افراد دیگری که از اپل واچ اولترا استفاده می‌کنند نیز اعلان دریافت می‌کنند تا به کمک فوری برسند. این ویژگی می‌تواند در شرایط اضطراری و زمانی که نیاز به کمک فوری دارید، بسیار مفید واقع شود.

صدای آژیر اپل واچ اولترا به شکل یک صدای زنگ اعلان با فرکانس بالا و صدای بلند است که برای جلب توجه کاربران در مواقع اضطراری و اعلان‌های مهم استفاده می‌شود. این صدا به صورت پیش‌فرض توسط سیستم عامل اپل واچ فعال شده و می‌توانید تنظیمات صدای آژیر را از تنظیمات دستگاه تغییر دهید. این صدا به دلیل بلند بودن و فرکانس بالای آن، به راحتی توجه کاربران را جلب می‌کند و اطلاعات مهم را به آن‌ها اعلام می‌کند.

در صورت معیوب شدن اسپیکر اپل واچ و ایجاد هرگونه اختلال در نحوه‌ی عملکرد صحیح می‌توانید با قطعه یدکی اورجینال و باز شده از روی اپل واچ موجود در فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران آن را تعویض نمایید.


اپل سرویس ایران حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران

مشخصات

برند
اپل
مدل
Apple Watch Ultra

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

5 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید