مادربرد اپل واچ 4 سایز 40 میلیمتری

1٬900٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی اپل واچ
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

مادربرد اپل واچ سری 4 سایز 40 میلیمتری

اپل واچ سری 4 در 2018 با بهترین امکانات، قابلیت‌ها و قطعات سخت افزاری روز دنیا در آن سال معرفی و عرضه شد.

این سری از ساعت‌های هوشمند اپل در هر بخش اصلی یعنی نمایشگر، تراشه‌ها، سیستم عامل، حافظه، دوربین، اسپیکر، باتری و در نهایت حسگر‌ها دارای جزئیات و قطعات سخت افزاری بسیاری است. تمام بخش‌ها ذکر شده برای داشتن عملکردی درست باید یکپارچه و با کمترین درصد خطا عمل کنند.

وظیفه یکپارچگی عملکرد بخش‌های مختلف به عهده مادربرد است. تمام ریزپردازنده‌ها و پردازنده‌های اصلی به عنوان یک واحد اصلی بر روی مادربرد سوار می‌شود. قطعات دیگر با فلت‌های مربوطه به مادربرد متصل می‌شوند. در واقع مادربرد یک پل ارتباطی بین اجزای تشکیل دهند ساعت هوشمند شما است.

در نتیجه در صورتی این قطعه یعنی مادربرد اپل واچ سری 4 سایز 40 میلیمتری آسیب ببیند؛ به معنای متوقف شدن تمام عملکرد‌های ساعت هوشمند اپل واچ سری 4 است. اگرچه که در برخی موارد تنها بخشی از مادربرد آسیب می‌بیند اما به دلیل یکپارچگی مادربرد نمی‌توان آن را تعمیر کرد.

در چنین شرایطی بایستی مادربرد فعلی ساعت هوشمند اپل واچ سری 4 را با قطعه یدکی اورجینال که از روی اپل واچ سری 4 دیگری باز می‌شود تعویض شود. توجه داشته باشید که شرکت اپل قطعات یدکی تولید و عرضه نمی‌کند. از این رو استفاده از مادربرد‌های تقلبی و کپی اصلا پیشنهاد نمی‌شود.

شما عزیزان می‌توانید مادربرد اپل واچ سری 4 سایز 40 میلیمتری را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران به صورت کاملا اورجینال و باز شده از روی دستگاه تهیه نمایید.

11 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید