باتری اپل واچ سری 4 سایز 40 میلیمتری

1٬400٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • سایز40 میلیمتری
  • ضمانت سلامت فیزیکی
  • بازشده از روی اپل واچ
  • ارسال به سراسر کشور 
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

باتری اپل واچ سری 4 سایز 40 میلیمتری

اپل واچ سری 4 در سال 2018 توسط شرکت اپل در دو سایز متفاوت اما عملکرد یکسان معرفی شد. سایز‌های معرفی شده شامل اپل واچ سری 4، 40 میلیمتری و 44 میلیمتری بود.

قابلیت‌ها و امکانات جدید اپل واچ سری 4 سایز 40 میلیمتری، باعث جلب شدن توجه خیلی از منتقدان و متخصصان دنیا شد.

در واقع اپل واچ سری 4 یک ساعت هوشمند کوچک در ابعاد 40 در 38 با ضخامت 10.7 میلیمتری است که باتری بزرگی نمی‌تواند در خود قرار دهد. پس چگونه می‌تواند یک ساعت هوشمند برای فعالیت‌های مختلف و اغلب روزمره باشد؟ چگونه می‌توان بدون اتمام شارژ باتری در زمان کوتاه از آن به صورت روزانه استفاده کرد؟

شرکت اپل با استفاده از باتری‌های لیتیوم یونی برای ساعت هوشمند اپل واچ سری 4 خود پاسخ تمام ابهامات را داد. این نوع باتری بسیار مقاوم است. در عین حال طول عمر مفید بسیار بالایی دارد که در صورت استفاده از شارژهای اورجینال اپل، این طول عمر حفظ خواهد شد.

این باتری از امکان فست شارژ پشتیبانی می‌کند و تنها با یکبار شارژ شدن (100 درصد باتری) تا 18 ساعت استفاده ترکیبی شارژ خود را حفظ نماید. این در حالی است که اپل واچ سری 4 با استفاده در فعالیت‌های ساده‌تر می‌تواند بیشتر از این شارژدهی داشته باشد.

با این حال حتی با استفاده از شارژر‌های اورجینال، در طول زمان ممکن است که طول عمر مفید باتری بسیار کاهش بیابد و جوابگوی استفاده روزمره را نباشد. همچنین در طول زمان اپل واچ سری 4 دیگر قادر به محافظت از خود در مقابل عوامل مخرب نخواهد بود و ممکن است که در چنین شرایطی باتری معیوب شود.

در این زمان بایستی باتری اپل واچ سری 4 سایز 40 میلیمتری را با باتری جدید و یدکی که اورجینال و با ساعت شما سازگار باشد؛ را تعویض نمایید.

شما عزیزان می‌توانید باتری اپل واچ سری 4 سایز 40 میلیمتری یدکی اورجینال و باز شده از روی دستگاه را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم که با خرید شارژر‌های اورجینال اپل واچ سری 4 از فروشگاه اپل سرویس ایران از ساعت هوشمند خود محافظت نمایید.

مشخصات

نوع باتری
لیتیوم یونی
مشخصات باتری
بیش از 18 ساعت استندبای در حالت معمولی
تا 18 ساعت استندبای با استفاده ترکیبی
ظرفیت باتری
291.8

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

11 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید