ماژول شارژ و سنسور ضربان قلب اپل واچ سری 4 سایز 40 میلیمتری

1٬750٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال 
  • باز شده از روی کار 
  • دارای ضمانت فیزیکی 
  • ارسال به سراسر کشور  
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

ماژول شارژ و سنسور ضربان قلب اپل واچ سری 4 سایز 40 میلیمتری

بخش پشتی بدنه اپل واچ سری 4 که بر روی مچ شما قرار می‌گیرد؛ دارای دو قطعه اصلی یعنی سنسور ضربان قلب و ماژول شارژ است.

اپل واچ سری 4 دارای باتری لیتیوم یونی غیر قابل تعویض است که توسط این ماژول شارژ رسانی می‌شود. این ماژول با قابلیت پشتیبانی از فست شارژ می‌تواند باتری اپل واچ سری 4 را برای استفاده ترکیبی تا 18 ساعت شارژ رسانی کند.

سنسور ضربان قلب که باعث شده است تا این سری دارای گواهی ECG نیز باشد. سنسور ضربان قلب با ضربان قلب شما را در موقعیت‌ها و زمان‌های مختلف اندازه‌گیری می‌کند. پس از اندازه‌گیری توسط برنامه ECG پردازش می‌شود. این برنامه به کمک این سنسور می‌تواند بیماری‌های خاص مانند فیبریلاسیون دهلیزی را تشخیص و به صاحب خود اطلاع دهد. توجه داشته باشید که این فرآیند قادر به تشخیص حملات قلبی نیست.

اپل واچ سری 4 اولین سری ساعت‌های هوشمند است که از این سنسور پشتیبانی می‌کند. از این رو با ماژول شارژ در یک بخش تعبیه شده‌اند. این امر موجب شده است تا در صورت آسیب دیدن بخش پشتی، حتی با آسیب دیدن یکی از قطعات یعنی ماژول شارژ و یا سنسور ضربان قلب، کل قطعه نیاز به تعویض پیدا کند.

شما عزیزان می‌توانید مجموعه قطعات ماژول شارژ و سنسور ضربان قلب اپل واچ سری 4 سایز 40 میلیمتری یدکی و اورجینال و باز شده از روی دستگاه به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

11 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید