معارفه رسمی محصولات جدید اپل: 30 اکتبر

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 981

مراسم معارفه ی بعدی اپل 30 اکتبر است. چه محصولاتی در انتظارمان است؟ آی پد پرو، مک بوک ایر و مک مینی جدید و ..؟

-------------------------------------------------------------------

بعد از حدود شش هفته از آخرین مراسم رسمی، اپل قرار است محصولات جدید خود را به نمایش بگذارد. به نظر می آید سری جدید از آی پد و مک، محصولاتی هستند که سی ام اکتبر در بروکلین، نیویورک به نمایش گذاشته می شوند. در سالیان اخیر معمولا قبل از معارفه رسمی، خبرهایی در مورد جزییات این مراسم در فضای مجازی فاش می شود. بنابراین نیازی نیست که تا روز مراسم منتظر بمانید. در اینجا محصولاتی را که انتظار است حدود ده روز دیگر عرضه شود، به اختصار توضیح می دهیم.

آیپد پرو های جدید

حدود 16 ماه از آخرین عرضه ی آیپد پرو می گذرد- یکی از بهترین تبلت های که می توانید تهیه کنید- که تغییرات موقتی زیادی داشت. اپل به طور کامل سری جدید گوشی هوشمند خود را در معرفی آیفون ایکس تمام صفحه در نوامبر 2017 پیاده کرد، سپس آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس را در سپتامبر 2018 روانه ی بازار کرد و از این ها می توان تقریبا سری جدید آیپد ها و نوع طراحی آن ها را حدس زد.

براساس گزارشی از بلومبرگ، اپل دو نوع آیپد پرو جدید با سایز صفحه نمایش مختلف طراحی کرده است: 11 اینچ و 12.9 اینچ. با توجه به قدم هایی که اپل برای آیفون ایکس پیموده، هردو آیپد به جای دکمه ی خانه، فناوری تشخیص چهره یا فیس آیدی را برای باز کردن قفل دستگاه دارا می باشند.

نبودن دکمه ی خانه می تواند به معنای بیشتر کردن سایز صفحه نمایش باشد. می توان انتظار داشت که نسبت اندازه صفحه به کل سطح آیپد نسبت به مدل های قدیمی بیشتر و صفحه نمایش به لبه های آیپد نزدیکتر باشد؛ همان چیزی که در آیفون های جدید می بینیم؛ این به این معناست که کوچکترین آیپد پرو موجود (10.5 اینچ) به 11 اینچ تبدیل شود.

همچنین ممکن است که آیپد پرو ی جدید جزء اولین ها باشد که از قرار دادن کانکتور لاتینگ به جای یو اس بی سی خودداری کند. کانکتور لاتینگ تا سال 2012 یک استاندارد برای آیفون ها و آیپدهای اپل محسوب می شد اما پورت یو اس بی سی- که هم اکنون جز استانداردهای مک بوک پرو های حال حاضر است- سرعت شارژ بالاتری دارد و همچنین می تواند به عنوان خروجی 4K استفاده شود. شما همچنین می تواند انتظار داشته باشید که چیپ گرافیک و پردازشگر آن چنان به روز نشده باشد؛ که معمولا در مورد آیپد های جدید همین طور می باشد.

پس چه چیزی تغییر نکرده؟ آیپد پرو های حال حاضر در سه نوع از لحاظ حافظه موجود می باشند؛ 64،256و 512 گیگابایتی. به نظر نمی آید که در مدل 2018 از این لحاظ تغییری کرده باشد. همچنین احتمال دارد که صفحه نمایش رتینای آیپد ها به نوع OLED به روز نشود.

مک های جدید

جزییات مربوط به لپ تاپ و کامپیوتر های پیش رو کمتر واضح است. اپل مک بوک پرو 13 اینچ و 15 اینچ را در ژولای 2018 به روز کرد اما بر اساس گزارش سایت 9to5Mac، احتمالا مک بوک 13 اینچی ارزانتری روانه ی بازار شود که جای مک بوک ایر را بگیرد. محصول ایر- لپ تاپ ابتدایی اپل- در این چند سال طراحی کاملی نداشته، بنابراین احتمال دارد که یک به روز آوری کلی برای سال های بعد داشته باشد.

ب غیر از لپ تاپ، این نظریه وجود دارد که اپل در حال برنامه ریزی برای به روز کردن مک مینی باشد، که از سال 2014 انجام نشده است. امسال نیز بیستمین سال ورود آی مک است که بر اساس گزارش مک ورلد(Macworld)، ممکن است صفحه نمایش و پردازنده ی آن به روز شود.

 

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید